"APP K DOST" Ko 100 wALE CArd ki zAr0rt hy ;->

"APP K DOST" Ko 100 wALE CArd ki zAr0rt hy ;->
Jb meri koi call na aye,




jb koi sms na aye,




jb koi missed call b na aye,




To.....!




smaj lena k.



"APP K DOST"
Ko 100 wALE CArd ki zAr0rt hy ;->
  

May, 12 2010     188 chars (2 sms)     3093 views       Funny

more Funny SMS Messages

jis shAkh pe charAy thay GHALIB Aam churaNe.

Wo shakh Be WafA hogaye.


Aisay giray zameen ki Agosh main,


Taang jisAm se juda Ho gaye




......ali..........
Yaar T.v On Karu Jaldi .. Amitabh Bachan Died .




,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


In SHOLAY , DEEWAR , AAKHRI RASTA , MUQADAR KA SIKANDAR, SHAKTI .
Teacher: Urdu mein translate karo,
"Dear look at that girl.. She is beautiful"

Student:

"jani !!! Bacchi to dekh ...
Tabahi hy tabahi....
Srdar Apni Grlfrnd K Sath Date
K Liye Oil Mein Naha K Jata Hai
Gf: Ap Oil Mein Kiun Nahay?
Srdar: Meine Suna Tha K
Har Chiz Meezan Mein Achi Lagti Hai;->


Ya ALLAH
YA REHMAN
YA RAHEEM



Daro Mat



Kisi Ko Frwrd Nhi
Krna !!







Khud Hi Parh Lo
PAAPI INSAAN ... ;->
GOLDEN WORDS

Jo shaks eid k baad apne dosto
ko treat deta ha,

us ko chand jesi Dhulhan milti hai...

-William Mufta

In foreign Daughter:

Dad, I got married yesterday evening. I forgot to inform u.

Daddy: Its ok my child. But next time U shud invite me :-D

1 pagal dusre pagal se (maiyusi k sath):

Sab log hamen pagal kyun kehte hain?

Dusra pagal:
Tu dafa kar yaar. Yeh le lemo ki lassi pi....!:p
a thief jumped in2 a sardar''s house and asked:
"sona kidher hai?"
sardar jee replied:ullo de pathey saara ghar khali peya ay jithey marzi lammma pay jaa!!!
(@) Smiling....
(!.!) Crying...
(;) Angry...
(:) Bored...
(-)Proud...
(o) Hungry...
(,) Happy..
(?) Confused...
(-.-)Sleepy Jo marzi shakal bana lo nahana to parega... Good day Dear
RONAY se chehre pr pimple prte hn
(.:'_':.)
TENSION se wrinkle prte hn
(='_'=)
Islye sada muskurao
muskurany se chehre pr DIMPLE prte
h. .*
(>'_'
Aik Dost Toilet Ma Dosra Bahir Sa Awaz Da Raha Ha Ka Jaldi Ker

Ander Sa Awaz Ati Ha

(Tatti Abi Baqi Ha Meray Dost) :-)