"APP K DOST" Ko 100 wALE CArd ki zAr0rt hy ;->

"APP K DOST" Ko 100 wALE CArd ki zAr0rt hy ;->
Jb meri koi call na aye,




jb koi sms na aye,




jb koi missed call b na aye,




To.....!




smaj lena k.



"APP K DOST"
Ko 100 wALE CArd ki zAr0rt hy ;->
  

May, 12 2010     188 chars (2 sms)     3091 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sweet But Not Honey

Precious But Not Money

Bright But Not Sunshine

Improves With Time But Not Wine


Chalo Maire Baare Me Tou HoGaya
Aap Sunao ? ? ? ;->
Santa found answer to the most difficult question ever- What comes first - the chicken or the egg?
O yaar, jiska order pehle doge, vo ayega!
Identification Of
Students ...

Books In Bag,
Faisalabad

Books In Hands
Sialkot

Rolled Books In Jeans
Lahore

W/o Books
But Cell Fones In Hands
Karachi ... ;->
Doobte hue aadmi ne
Pull par chalte hue aadmi ko
Aawaz lagayi "bachao bachao"
Pull par chalte aadmi ne neeche
Rassi fenki aur kaha aaoo...
Nadi mein dobta hua aadmi
Rassi nahi pakad pa raha tha
Rah rah kar chillaa raha tha
Mein marna nahi chahta
Zindagi badi mehengi hai
Kal hi to meri ek MNC mein naukri lagi hai..
Itna sunte hi pul par chalte
Aadmi ne apni rassi kheench li
Aur bhagte bhagte wo MNC gaya
Usne wahan ke HR ko bataya ki
Abhi abhi ek aadmi doobkar mar gaya hai
Aur is tarah aapki company mein
Ek jagah khali kar gaya hai...
Mein berozgaar hoon muje le lo...
HR boli dost tumne der kar di,
ab se kuch der Pehle humne us aadmi ko lagaya hai Jo usse dhakka de kar
tumse pehle yahan aaya hai !!!

Ek Aadmi Doosrey Se:

"Bhai Ye Larki Kia
Hoti Hy ... ? "

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Doosra:

"Pata Nahi Bhai , Main
Tou Khud "SAWAAT"
Mein Rehta Hoon... " ;->


This msg is specially typed to inform,

rather remind some people

that...
" I''M ALIVE "
And so u can msg me... =P ;->


If Columbus had been a Married man,he might have never discovered USA

Bcoz he
would be asked
Where r u going?
With whom?
To discover what?
When will u b back?
As I M Now In Da Mst Imp.

Yr Of My Career I Hv Startd Stdyng N

Hv Dcided Nt 2 Msg Anymore,

I Hope, U Wil Cooperte Wid Me

Thnx



.
.
.
.
.

Height Of Overacting ;)
Aao!

Aaj Hm Dono Waada karen>

K

Hm Zindagi Bhar Pi¥AR Karenge>

Hm Wafa krenge>

Hm Mohabbat krenge>

Sirf Or Sirf Apne


"Ap"se... =P ;->

Pakistan me burai kon phela rha hy?

.
.
.
.
.
.

1- INDIA
2- AMERICA
3- ISRAEL
4- AFGANISTAN
5- BARTANIA

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ans:
"GEO".. ;->
Ajab shaks ho tm
Ajeeb mizaj Rakhte ho,

Sawal krne Se pehLe kam rakhte ho.

Wese to kehte Ho

"I Hate Girls"
.
Or Bashir khussry Se talukat Rakhte Ho!
Makan Malik-Mai tumko kiraya dene
k liye aur 3 din ki mohlat deta hu

Std-Theek hai ji,

Main
Diwali
Holi
Or
Chrismas

ke 3 din select karta Hun