"APP K DOST" Ko 100 wALE CArd ki zAr0rt hy ;->

"APP K DOST" Ko 100 wALE CArd ki zAr0rt hy ;->
Jb meri koi call na aye,




jb koi sms na aye,




jb koi missed call b na aye,




To.....!




smaj lena k.



"APP K DOST"
Ko 100 wALE CArd ki zAr0rt hy ;->
  

May, 12 2010     188 chars (2 sms)     3077 views       Funny

more Funny SMS Messages

Disco Dance Karte Howe Larke Aur Larki Ko
2 Kute Dekh Rahe The.

Ye Kya Kr Ha " 1 Kute Ne Dosre Se Pocha

Dosra kuta Bola Ye Tou Mai Nahe Janta Ho
Mai Ye Janta Ho k Jub Mai Is Tarah Karta Ho
Tou Mera Malik Mujhe

peit k kere Marne k Duwai Pilata Hai...... /
Super Killer Joke
.
.
Boy and girl are sitting..
.
2 dogs kissed each other
.
Boy- jaanu agar tum bura Na
mano to main bhii??????
.
.
Girl- ok, par sambhal ke..,
kahi kutta kaat na le. ;( :D :P :
Jab Koi Baat Bigar Jaye
Jab Koi Mushkil Par Jaye
Tou
Tou
Tou
,,???

(".)
<))>
JL

Tou Yaad Rkho K
"Puthey Kamman De Puthey Nateejey" ;->
Behind every successful man,
There is a woman...
And
Behind every unsuccessful man,
There are two.....
jaise hi khunchuus ne pakya, pappu aur bittu ko kaata....
teeno ne milke khunchuus ko ek ke baad ek kaan ke neeche diye...pairon se....thakur ke chappal pehne the unhone...

ab khunchuus ko bahut sharam aayi aur lajja ke maare dispensary se bahar bhag gaya...chaman bhi uske peeche peeche bhaaga...

lekin ab machchar ro rahe the kyu ki unke kaan ab tak saaf nahi hue...
udhar KAAN film festival bhi deri se shuru hui.......-;>


GOLDEN WoRDS

1)


2)




3)



4)








5)




6)








Gold k thay na.
Chori ho Ge.
(",)
<))>
_/?
Wo Kia Cheez Hy
Jo Biwi Apnay Husband Ko Sari Umar Nahi Deti
Bar Bar Magney Per Bhi Nain Deti.
Aur Yeh Illegal Bhi Nain Hy??



Guess??


Come On Yar?



Sakoon
Yeh Jo Hai Na... Yeh Jo Haath Mein Pakra Hai...Yeh Sirf Msg Receive Karne Ke Liye Nahin Hai... Iss Se Msg Jaate Bhi Hain...Try kar k dekhain..Hahaha!
Professor: I Dont Mind When Students Look At Their Watch During Lectures . . .

But

It Gets On Nerves. When They Remove Their Watch, Shake It To See If
It''s Working ;->
If you need advice,
text me…
If you need a friend,
call me…
If you need me,
come to me…
But
If you need money.
.
.
.
.
.
.
.
.
THE SUBSCRIBER CANNOT BE REACHED!
Boy: I can kiss u, without touching u..
Girl: U can''t!!
Boy: Lagi 20-20 ki?
Girl: OK
(Boy kisses tightly)
Girl: U touched me!!!
Boy: Yeh lo 20 rupees
Biryani kana y ki dua!
Niyat karta hoon Main 4 plate biryani ki,
Vastey 15,20 boti"k",
Bama zarda,raita aurbb salad"k"
Muon mara deigh ki taraf,
Bismillah