"APP K DOST" Ko 100 wALE CArd ki zAr0rt hy ;->

"APP K DOST" Ko 100 wALE CArd ki zAr0rt hy ;->
Jb meri koi call na aye,




jb koi sms na aye,




jb koi missed call b na aye,




To.....!




smaj lena k.



"APP K DOST"
Ko 100 wALE CArd ki zAr0rt hy ;->
  

May, 12 2010     188 chars (2 sms)     3098 views       Funny

more Funny SMS Messages

tumhein pata hai k ab Pakistan mein b har kaam merit kee bunyad par ho gha, aur shuruat mujhe karney k liye kaha ghaya hai,

so mein kehta hoon

"Tum sab sey bardey budhoo ho" mind na karo merit kee bunyad par no.1 ho.
''1 student exam k paper pay apne hath ka diagram bana raha tha to nigran nay pocha k iss paper main to hath ki diagram ka swal nahi hai

student reply.
sir main diagram nahi bana raha paper banane wale pay lanat bhaj raha hon''
There is nothing to read in this msg.






U still coming down? ? ?




Jahila tenu punjabi ch e dasna paina a.

Es msg ch kuj v nai likhya parhan vastay.. ;->

Wife ( Kitchen Se ): Aji Suntay Ho,
Mai Aaj Kal Bohat Khubsorat ho Rahi Hon.


Husband: Tumhain Kese Pata?


Wife: Aaj kal Meri Khubsorti Dekh Kar Rotiyan Bhi Jal Rahi Hain. :-)
1st Frnd : Yaar Meri Biwi Bohat Ghussa Karti Hai

2nd Frnd :Meri Biwi Bhi Pehle BOhat Ghussa Karti Thi Ab Bilkul Nahi KAri

1st Frnd : Tumne Kya Elaaj Kya ?

2nd Frnd : Kuch Nahi Bas ITna Hi Kaha Tha K Burhapay Main Ghussa A Hi Jata Hai Tab Se Us Ne Kabhi Ghussa Nahi Kya :P
1 Dehati Aurat Check Cash Kerwany Bank Gaee.
Clerk:Yahan Sign Karo.
Aurat:Kaise?
Clerk: Jaisy Khat K Aakhir Mei Likhte Hain.
She Wrote:
Faqat
Ap K
Munnay Ki MAA
Seen oN A Famous Beauty Parlor iN Karachi :

Don''t Whistle aT The Girl Going ouT From Here . . .

She May B Your GrandMother . . . ;-> . . . :p
Musharaf To Arbab : Tera Kya Hoga KALIYA?

Arbab: Sarkar Maine Aap Ka Namak Khaya Hay.

MUSHARAF: Ab PPP Walon K JOOTAY Kha.
Jackie Chan ki saas ka naam kyahai?..

nahi pata..??

answer) D-Cold

Chan (chain)ki saans - D.cold

chalo ab batao...

Jackie Chan ki bahu ka naamkya hai ?

this is quite simple...

answer) D''Cold again

kyunki saans bhi kabhi bahu thi!!!
Aik Orat Kisi Molvi Nu Time de k na aai,molvi intizar krda rya,intzar krn to baad Masjid wich gia tay speaker nu on kr k kainda."Hazraat.! Changi nai keti"
Aik raat ko 3 baje mera phone baja

''Jee yehan SAIMA MEHFOOZ hai?

Meinay kaha

''Pagal k putar, iss waqt agar Saima meray pas hoti to kya woh Mehføøz hoti''?
Q: Why did Santa throw the butter out of the window?
A: He wanted to see butterfly!