"APP K DOST" Ko 100 wALE CArd ki zAr0rt hy ;->

"APP K DOST" Ko 100 wALE CArd ki zAr0rt hy ;->
Jb meri koi call na aye,




jb koi sms na aye,




jb koi missed call b na aye,




To.....!




smaj lena k.



"APP K DOST"
Ko 100 wALE CArd ki zAr0rt hy ;->
  

May, 12 2010     188 chars (2 sms)     3074 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 tha Chooha..
.
.
.
.
.
.
.

Aur nahi hai bus 1 hi tha@
''Punjaban: Maa aaj mai nay 1 larkay ko bewaqoof banaya
Maa: woh kaisay ?
Punjaban : may nay uss ka 500 ka note aapni sandle may chupa lia aur woh 2 ghantay tak meri braizer may dhondta raha''''
Height of Bravery/Stupidity -

A robber standing on the railway track with a knife to loot a speeding train...
Ek Aadmi Apni B.v Ka Janaza Le Ker Jaa Rha Tha

Janaze K Aage Ek Kutta Aur Peeche Aadmio''n Ki Lambi Line Thi

Ek Aadmi Aaker Poochta Hai : "hai Ye Sab Kaise Hua"

Shohar Bolta Hy :Kuttay K Kaatne Ki Wja Se Mar Gayi . . .!

Tou Doosra Aadmin Bolta Hai : Ek Din K Liye Ye Kutta Aap Mjhe De Sakta Hain ? ?

Aadmi Bolta Hai : Line Main Lag Jao . . . Sab Usi Kuttay K Liye Aaye Hain . . . ;->
I like 3 things...

Pizza...

Pepsi...

& you...



Pizza to eat...


Pepsi to drink...



& you to clean the table.Hahaha.
Twice h0liday in A Week Applied bY Pak Govt 4 Saving 4000 M.W light.

Bt i hAve a Mega Project.

Q Na Pora saAL Chutian Kr k 192000 M.W Light sAve Ki jAye.

Export Bhi Kr Sktay hYn.

Now You Are Thinking.

Kya Chabli Mari Mainay.

Per Ay sOcho Shro KinNay KitTi?
Sorry 4 disturbing u.
can u fax me ur
photo,
its very urgent,
serious matter has
comeup
actually,
we r playing cards
and I lost the joker
2008 Ka Faqeer :
Baji Bhooka Hoon ALLAH K Waste Khana De Do . . .

Baji: Baad Main Aana Abhi Khaana Bana Rahi Hoon . . .

Faqeer: Mera Mobile No. Likh Lo . . .
Jab Khana Ban Jaye Tou Sms Ker Dena ;->
I''m Sorry Yar,
Aaj Tak Mene Tujhe Avoid Kia,
Kai Bar Tujhse Baat Nai Ki,
Tujhse Hath Nai Milaya,
Sorry Yar Mujhe Pata Nai Tha Ki "AIDS" Chhune Se Nai Phailta.....
Aaj Kal K Halaat Ki Wja Se




1 Kutta 2sre Kutte Se Keh Rha Tha



(Is Mulk Se Jaldi Hi Bhag Chalo)




Wrna!












INSAAN KI MOUT MAARE JAO GE . . . ;->
Heer ranjhey sey: "Ranjhna hamarey pyar k dushman boht takatwar hein,wo hamein zinda naheen chordein ghey, aur meri to Ummeed b tootti ja rahee hai aur tum b kuch nahee kar rahe ho"
Ranjha: Heer fikar na kar mein apney saarey dushmanoon ko maar doon gha"
Heer ghussey mein, "Yuunhi baaith kar"
Haan heerey mein dua karoon gha aur tumhein pata hai k dua mein bardi takat hoti hai.
1 Pathan Ko uska Susar Jootay Maar Raha Tha:


Aadmi: Q Maar Rahy Ho?



Susar: Iski Biwi ne Hospital Se Isay SMS Kya,

TUM BAAP BAN GAYE HO.

Isne Apne Saary Doston Ko Forward Kar diya. :-)''