ove is missing

ove is missing
ove is missing someone whenever you''re apart, but somehow feeling warm inside because you''re close in heart.
  

Jun, 12 2010     111 chars (1 sms)     3163 views       Miss You

more Miss You SMS Messages

Aap ki yaad mAap ki yaad main ain ek shair arz hai.
Today is Monday, tommorow is Manglwar.

Wah wah

Today is Monday, tommorow is Mangalwar..

I Miss u Yaar
I Miss u Yaar.. ;->
()"""""""""()
( " o " )
====(,,)==(,,)====
Uff!
Thak Gay Hum Aap ki Deewaar Per Cherty Cherty,
Sirf Ye Kehne k liye k
" I Miss U "
jab yaad karte hai kisi ko
wo waqt suhana hota hai

uth jati hai kalam likhne ko
wo pyar deewana hota hai

kar deti hai haal-e-dil bayaan
wo kalaam shayraana hota hai

jab yaad karte hai kisi ko
wo waqt suhana hota hai...
U may miss me,

You may ignore me,

U may even forget me.

But one day if you want to see me

Do not search,

just see your shadow.

I will be there.

Trust me!!!
zindagi ke din kaise bhi hoon guzar jayein ge,,,,ek din hum bhi chupke se mer jayein ge,,,,aaj rehte hain aap ke dil mein yaad ban ker,,,,kal ansoo ban ker ankhoon se nikal jayein ge...
Utray Jo zindagi Teri Gehraiyon Mein Hum
Mehfil MEin Reh k b Rahy Tanhaiyon Mein Hum

Isy Deewangi NahiTo OR Kya Kahain
Pyar Dhondty Rahy perchaiyon Mein Hum
Every tear is a sign of brokeness,
every silence is a sign of lonliness,
every smile is a sign of kindness,
every sms is a sign of remembrance
i miss u
I Cot Myslf
Thnkng Of d Moments
Spent Wid U
Im A Litle Lonly
Bt
Being Far 4m U
Gvs Me A Beautiful
Chnce 2 Realize
Hw Mch U Mean 2 Me
&
Hw Mch I Miss Ur
Company
I miss u.
i m without u like sky without stars;
like flower without fragrance;
like a heart without feelings
us ne mehsoos bhi na honey diya....yun kahani ka rukh moor diya...milney julney main ki kami pehley...phir rafta rafta hamein hi choor dya
Kabi mehsoos karna
Apne dil ki dardkan ko
Aur Sunna!
Ik saaz ko..
Jo!
Kay raha hai..
Tum se!
K!
Main door nahi..
Juda nahi..
Tumare pass hoon...!
1+1=2….2eyes looking for u..4+1=5 senses missing 12+12=24 hours thinking about u…3+4=7 days in week missing u,,,1+11=12months Prayer 4 u