, -. .- . ''. I .'' " . "

, -. .- . ''. I .'' " . "
, -. .- .
''. I .''
" . "

, -. .- , -. .- .
''. I ''. Miss.''
" . " " . "

, -. .- , -. .- .-. .-.
''. I ''.Miss.''You.''
" . " " . " " .
  

Jun, 11 2010     149 chars (1 sms)     3110 views       Miss You

more Miss You SMS Messages

Walk is easy
But walkng alone is tough
Being loved by some1 is secure
But loving some1 is insecure
Being missed by some1 is nice
But to miss some1 is painful...
To b disturbed by the beep of ur mobile only means that some how some where some how some one is thinking you .and this moment its me missing u always
Kabhi hum pe wo jan diya karte the
Jo hum kahte the wo man liya karte the
Aaj pas se anjan bankar gujar gaye
Jo dur se hi pahchan liya karte the.
U are TOO far away 4rm me,
that why I have to shout:
I M-I-I-I-I-S-S-S-S Y-O-O-U-U! did u hear that?
Naa any dun gaa kabi ikhtalaf kaa pehloo!!!
Jo tuu kahay to main din koo ratt likh do !!!
IS WAQT 38% LAUG SO RAHE HAIN,
22% LAUENJOY KAR RAHE HAIN,
15% LAUG IBAADAT KAR RAHE HAIN,
25% LAUG TIME PAAS KAR RAHE HAIN,
AUR 1 HUM HAIN K TUMHEN YAAD KAR RAHE HAIN.
A road 2 ur house is never long 4 me



Bcoz u r in my heart house
Jo hukum karta hai woh iltejaa bhi karta hai...

Yeh Aasman bhi jaake kahin pe jhukta hai''

Tu agar bewafa hai to yeh buri khabar bhi sun le..

Mera intezaar koi aur bhi kartaa hai...
Search:
My feelings




Searching..




Found!




Loding..




¡¡¡¡
10%




¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
50%



¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
100%


Done!



Result: - Missing You:-)
Yaad kisi ko karna yeh baat nahi jatane ki
Dil par chot dena aadat hai zamane ki
Hum aap ko yaad bilkul nahi karte
Kyun ke yaad karna ek nishani hai bhul jane ki
Hundred words doesnt give pain

but,a Special Person''s silence

makes more tears in heart.

So,always keep in touch.
Dil se dil tak,
Jaan se jaan tak,
Din se raat tak,
Kal se aaj tak,
Aap se mujh tak,
January se december tak
Meray SmS publish hone se Tumharay SmS parhnay tak,
I MISS U.