Have a heart tha

Have a heart tha
Have a heart that never hardens
have a smile that never fades
have a touch that never burnt
and have friendship that never breaks
  

Jun, 11 2010     133 chars (1 sms)     3592 views       Miss You

more Miss You SMS Messages

each moment of ur life is a picture which u have never seen
beforeand which you will never see again so enjoy and live live,
make each moment beautiful luv ya $ miss u already fom ur best
friend
Dil- e- Nadaan aj Udaas bohat tha, Koi Dur Hotay hue b paas bohat tha.

kis qadar thay logon se marasam mere phir b teri kami ka ehsaas bohat tha.
jab yaad karte hai kisi ko
wo waqt suhana hota hai

uth jati hai kalam likhne ko
wo pyar deewana hota hai

kar deti hai haal-e-dil bayaan
wo kalaam shayraana hota hai

jab yaad karte hai kisi ko
wo waqt suhana hota hai...
Unki Tasveer Ko Seene Se Laga Lete Hain
Iss Tarah Judai Ka Gham Mitaa Lete Hain

Kisi Tarah Zikar Ho Jaye Unka
To Hans Kar Bheegi Palkein Jhuka Lete Hain
Tum Bin Guzar To Jayegi Zindigi
Per Main Jee Na Paaoongi Tum Bin
Hazaroon Sitaron Ki Bheer Main Bhi Dekho
Yeh Chaand Kitna Tanha Hai Tum Bin
Rahon Kahin Bhi, Kisi Kay Sath Bhi
Per Main Hamaisha Udaas Hoon Tum Bin
Maana Chiragon Ki Roshni Main Hoon Main
Per Meri Zindagi Main Andhaira Hai Tum Bin
Baharon Ka Mousam To Hai Gulshanon Main
Per Pholoon Main Khushboo Nahi Hai Tum Bin
Iss Hansi Ke Kehkahon Main Dekhoo
Mera Dil Ro Raha Hai Tum Bin
Mera Sub Kuch To Tum Ho
Main To Kuch Bhi Nahi Hoon Tum Bin
Aapke miss call bhi kya baat hai,

Aapke sms bhi din raat hai.

Kabhi kabhi phone bhi kiya karo,

Suna hain aapake awaaz me bhi khas baat hai.
EK din unhe na dkha tu dil
udas hogay,

kch hi pal me wo itna khas hogya,

ab tak tu pta nai tha
mjhe,

lekin unki judai se pyar ka ehsas hogya...;->
From mon....2 sunday,
Jan.......2


dec....
Birth.....2



death









My feelings about u will never change.......









2 me u were n will be a SWEETHEART
"'For my friend'"
"To whom"
'I miss a lot '

I sit here alone ....
Feeling so empty & loney.
I think of you of every minute of the day .....&
Wondering, how are you ?
What are you doing.....?

Wishing .......!
I could hold you.
I could talk you.
I sit remembering all we shared .
Dreaming of all that will be.


And crying a tear for every minute .

We are a part.
At time........I tell myself !
I am strong & time apart
Will go quickly.
I sit & cry & wonder......!
.
.
.
" why love hurt this way "

" why love hurt this way "
A simple BYE make us cry,
A simple JOKE make us laugh,
simple CARE make us fall in love.
I hope my simple SMS make you think of me.
I miss you.
Badi koshish k bad use bhula diya,
Uski yadon ko sine mita diya.
1 din fir uska paigam aya,
Likha tha mujhe bhul jao,
Aur mujhe bula hua har lamha yad agaya
Care for the one who shares with u,
share with the one who knows u,
know the one who MISSES u,
MISS the one who WELL WISHES for u,