d0sto0 ghajini da

d0sto0 ghajini da

D0sto0

Ghajini Daikhnay k Baad Andaza Hua k Aap ka Do0st Bhi Amir Khan Say kam Nahi Hay.


Mai Bhi Parhta Hun
Samajhta Hun

Phir 15 Min Bad Sab Bhool Jata Hun
  

May, 06 2010     170 chars (2 sms)     3085 views       Funny

more Funny SMS Messages

every morning ur d 1st thing tat comes2my mind
i wish i wud start my day with u in my bed
i luv d feel on my lips
u just make my day
i lvu u "NESCAFE"...
Modern Dictionary:

*Muhbt:Jske Dam Se Restaurants Abad Hain.

*Talib-E-Ilm:Mustqbl Ka Be Rozgar Tabqa.

*Parda:Jse Khawaten Khirki Pe Dalti Hain.

*Kitab:Wqt Zaya Krne Ka Zaria.

*Dil:Bgher Operation K B Ksi Ko Dye Jaskte Hain.

*College: Tafre Gah,

*University: Lover Se Milne Ki Jagah... =P ;->
Bhoot Ki Beti Apni Maa Se Boli,
Maa Main Kitni Dravni Hun!

Maa Boli Beti Zaida Ghumand Acha Nhi

Abhi Tu Ne Msg Parhne Walay Ko Nahi Dekha... =P ;->
Musharaf kay janay kay baad ye dil ki dua hai Faraz...

Zardari ko phanti lagay Altaf kay sath
Without u ,life is black and white
Without u ,the world is no hops no light
Without u t can''t go left or right
Without u i lose my sight
Thank u my glasses
aik din aik larke na apne mummy ko dekha aur kehne laga dekho mummu aik hath chor kar cycle chala raha hooon
thodi daar ke bad wo dubara wahan se guzra aur kehna laga dekho mummy main do hath choor kar cycle chala raha hoon
thode daar ke baad wo dobara wahan se guzra aur kehne laga dekho mummy main do dantoon ke baghar cycle chala raha hoon
AAP VOTE KIS KO DAINGE ?

PPP KO ?

MMA KO ?

MQM KO ?

ANP KO ?

PML Q KO ?

PML N KO


VOTE JIS KO BHI DO
LEKIN

WINNER ?
.

.

.

.

.

.

.

.
PARVEZ MUSHARRAF ONLY. . . ;->
Bachay K0 Ghar Se Bahir Bhejte Huey
Aur Kisi K0 Miscall Marte Huey
Aik Hi Dar Rahta Hai??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
K0i CHUK Na Le...!!...;->
Ek Scientist ne Mera Brain Wash kia or phr Pocha:

Tmhe ab b koi Yad hy?

Me na Apka Nam lia to wo hans k Bola:

Kuch VIRUS kbi khatam nhi hote.

Miss u my frnd.
Mum,

You may be treated like the maid,
you may be treated like the gardner,
you may be treated like the daycare,
you may be treated like the chauffer,
you may be treated like many things.
But one thing is for sure,
You will always be loved.
For a fathers work may be from sun up till sundown,
but a mothers work is never down.
And all that I have, am, and hope to be, I owe to you,
So this is for all the times I forgot to say THANK YOU!!
''mein nay tum say muhabbat kari aur tum nay kiye mujh pay itnay sitam,
motor khol dou pani khatam''
Man 2 pathan: Khan ji kal mainy apko phone kia par aap ny uthaya nahi?

Pathan:
Kyun uthata..,
Ye jo meiny 30 Rupye dekar GAANAA Lgwaya hai wo tera BAAP sunega.