Inteligence Test By

Inteligence Test By
Inteligence Test By P.A.F (Pakistan Air Force)
1) Wo kya cheez hy jo khayi bhi jati hy or pee bhi jati hy?
2) Wo kon sa mulk hy jahan 6 mahiney din or 6 mahiney raat rehti hy?
3) Baraf k makano main rehney waley log kya kehlaatey hain?
4) Duniya main sab se zyada kon sa khel khela jata hy?
5) Wo kon sa janwar hy jo pani main peda hota hy or khushki pe rehta hy?
Ans !!!
  

Jun, 10 2010     378 chars (3 sms)     4741 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

Please Fill Honestly...

*) Cheezain Jo Ap Meri Kabhi Na Bhool Sako

1-
2-
3-


*) 3 Name Jis Se Tum Mujhe Bulao

1-
2-
3-

*) 3 Alfaz Mere Liye

1-
2-
3-

MUST REPLY
Describe me in 2 words in naughtiest way u can...........?
try its fun
c wat ur frndz think for u?
Suppose
I m a
"B O O K"

Give Me "Title Name"
According To My
Personality

Send It To Ur Frndz
n
Get Interesting
Titlez ...
Question:



Life ko kon zyda acha bna sakthi hai?


girlfriend ya wife..?


Answer: WIfe...!




Lakin




?




?




?




?




?




Honi kisi or ki chahiye.>
Suppose U R A Radio Presenter.

Which One Song U Will Dedicate To Me??

Snd 2 All Bt Reply Me 1st?
99_Dosti
100_Pyar
101_Ehsas
102_Dhoka
103_Nafrat
104_Tym pass.
INTELLIGENCE TEST

Agar Ankhain milanay ke Baad 2 or 2=4 ho jati hain....

to 2 Dil Milanay ke Baad 1 kion ho jatay hain ????

Reply with a solid Reason

Ans: mujhe bhi nahi maloom :-p
Plz Tel Me Comedy Answer :

Agr Ap K Pas Auto-Rickshaw Hota
To Ap Us K Pechay Kya Likhtey?
Send It To Al Ur Frndz Nd See Beautiful Replies Bt First Me!
agar har dil pyar karta hai to log issey burra kyun samjhatey hein?
Agar pyar mein taqat hoti hai to log izhar sey kyun dartey hein.
Agar pyar k koi mazhab naheen hota to log mehboob ko sirf apna kyun kehtey hein?

Reply Guys.
Let me tell u rPersonality,
which 1 do u like?

1.White Cloud
2.Blue Sea
3.Black Universe
4.Sunset
5.Grass
6.Pink Rose
Choose One
n
rply me...
Wo kon sa badsha ha jo apne maa
k pet me 3 sal tak rha
or jub wo peda howa to us
k 32 k 32 dant nekal chuke the ?
It''s my chelenge 4 u ,
Today''s Game!

Aapka Or Mera Rishta.

Plz Select Any 1 Number.

445, 663, 999, 881,
554, 336, 000, 118.

Reply is Must.


999: Khubsurat Ehsaas
000: Best Friend
445: Sincerity
554: Time Pass
663: G/F, B/F
336: Dil k Rishta
881: Love
118: Dhoka.