Inteligence Test By

Inteligence Test By
Inteligence Test By P.A.F (Pakistan Air Force)
1) Wo kya cheez hy jo khayi bhi jati hy or pee bhi jati hy?
2) Wo kon sa mulk hy jahan 6 mahiney din or 6 mahiney raat rehti hy?
3) Baraf k makano main rehney waley log kya kehlaatey hain?
4) Duniya main sab se zyada kon sa khel khela jata hy?
5) Wo kon sa janwar hy jo pani main peda hota hy or khushki pe rehta hy?
Ans !!!
  

Jun, 10 2010     378 chars (3 sms)     4759 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

Apki wife apni Rukhsati Sey 2 Ghantay Pehley Kya Mehsoos Karen gi?
Select A Number Then I''ll Tell U..
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10. . . ;->
replY... =P
Answers :

1: Allah Jaldi Rukhsati Ho

2: Me to tang agae hun itna Bhari Lehenga

3: Kash me ami abu k sath rhti

4: Pta nai kia ho ga aj rat

5: Aj to meri kher nai

6: Me ne nai rona make up khrab hoga

7: Hansi a rhe hy

8: Allah kre movie achi aye

9: Akhir mere dil ki murad puri ho he gae

10: Rona a rha hy ;->
Wo Konsi 3 Cheezain Hain

Jinhain Hamesha Soch

Samjh Kr Uthana Chahiye

Reply Must.
What wil u select 4 my personality..?

1.Blue Bangles
2.White Dress
3.Red Lipstick
4.Pink Earings
5.Silver Ring
6.Black Eye Makeup
7.Golden Shoes.

Reply.. Then i''ll tell u the answer..!



Blue Bangles: U think Im gud lukinG
White Dress:U think Im religious
Red Lipstick: U think Im hot Pink
Pink Earings: U think Im funky
Silver Ring: U love me
Black Eye Makeup: U think Im sexy
Golden Shoes: U think Im boring!
Some try to hide, some try to cheat, but time will show, we always will meet.
Try as you might, to guess my name, I promise you''ll know, when you I do claim.
.
.
.
.
.
Ans: Death!
Insaan Apni Marzi Se Paida Nahi Hota,
Na Hi Maut Usko Apni Marzi Se Ati Ha
To Phir Wo Paidaaish Or Maut Ka
Darmyaani Waqt Apni Marzi Se
Kyu Guzaarna Chahta Ha?
One Crazy Question For You:

Agar Meri Shaadi aapki Marzi se hoti to aap meri Shadi kis se Karwatay?

Fwd It to your friends and cousins and get funny replies.
But Reply Me First.
"Criticize Me"
You are Allowed to write 1 negative point of my personality..!!
Sent this to your friends and enjoy being Criticized..!!

Reply me 1st..!!
Frwrd Dis Msg To Ur
Frndz Get Cool Replyz

"Agar Tmhain Mjh se
Kch Mangne Ka Moka Mile Tou
Tum Kia Mango Ge ... ??"
Ek Sawal:

Baap Ne Apni Beti ko Gift de Kar bola k

Bhook Lagy to kha Lena,
Pyas lagy to P Lena,
Aur Sardi lagy to Aag laga Dena!

Batao wo kon See Cheez hai?

Reply SOCH KAR.

Answer :

Coconut
If You Really Love Someone Arrange This Words In The Correct Sequence..
Love/ Ever/ You/ Hate/ Me/ Like/ Heart/ For/ If/ You/ Never/ In/ Life.
Rply Is Must ;->


Answer :-

If You Hate Me , Like You Never Love Me , Forever In Life....!!!

Or

If You Love Me , Like You Never Hate Me , Forever In Life....!!!
What is it?

The people who make it don''t want it. The people who buy it don''t use it. The people who use it don''t know it. What is it?

The Answer:

A coffin: The people who make it aren''t going to want a coffin and the people who buy it don''t use it on their self. The people who use it don''t know it because they''re dead
< Plz Fill It Correctly >

A Gift u Want From Me :

Momentz U Luved Spending Wid ME :

Momentz u Regreted Spending Wid Me:

Timez Wen I Broke Ur HEart:

Am I a True Friend: