Inteligence Test By

Inteligence Test By
Inteligence Test By P.A.F (Pakistan Air Force)
1) Wo kya cheez hy jo khayi bhi jati hy or pee bhi jati hy?
2) Wo kon sa mulk hy jahan 6 mahiney din or 6 mahiney raat rehti hy?
3) Baraf k makano main rehney waley log kya kehlaatey hain?
4) Duniya main sab se zyada kon sa khel khela jata hy?
5) Wo kon sa janwar hy jo pani main peda hota hy or khushki pe rehta hy?
Ans !!!
  

Jun, 10 2010     378 chars (3 sms)     4746 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

If you avail a chance to throw a shoe..!!

Which person you want to see as the Target..???

(No Politician)

Waiting for your interesting Reply..!!
Dimag H To Jawab Dena
Tumhare Bhai Ki Bhabhi Ki
Saas Ke Bhai Ki Biwi Ki Saas
Ke Pati Ke Jamai Ke Pote Ki
Maa Ki Nanand Ka Bhai Apka
Kaun…
Q. WHY DID SANTA SING TAKE OFF HIS CLOTHES WHILE WRITING EXAMS? A. COZ IT WAS WRITTEN IN THE PAPER"ANSWER IN BRIEF.
Q. WHAT DID BANTA SINGH SAY WHEN HE SAW A BANANA PEEL? A. "OH! I AM GOING TO SLIP AGAIN.
Woh kaun hein Jo aik hee tarha k shikari sey kaiyee dafa shikar hoye par phir b ussee shikari k ghun ghatey hein?



Naheen pata? Chalo mein batata hoon.

And the Answer is "We" matlab? Pakistani Awam aik hee tarha k shikari sey kaiyee dafa shikar hoye par phir b ussee shikari k ghun ghatey hein?



Naheen pata? Chalo mein batata hoon.

And the Answer is "We" matlab? Pakistani Awam
If I Was A Non Living

Thing In Ur Life Wat

Wud U Like Me To Be ?

Rply Iz A Must

N Ask Al Ur Frnds

N Get Cool Answerz!
Kiss tarhan ki cheez sey apko raat main daar lagta hia?
Apney doston sey pocho and get exciting answers..!!
but reply me 1st.
What Will Ur Husband say to u "ghoonghat utthaane k baad" at ur wedding night?
pick up any one number,i will tell u later.

1,3,5,7,9,11,13,15,17,19,21

Answers:

1:me joruu ka ghulam ban k rahoonga

3:Uff me kahan phans gaya

5:I cant wait more

7:Betta tension naa lo

9:tumhare kitne boy friends the?

11:U r good but I love someone else

13:Hyeee me mar gaya

15:Ghoonghat waapas daal dega

17:My love for U is infinite

19:Bhootniiiiiiii

21:Tum Mujhe pehle kyuun nhi mili...
Please Fill Honestly...

*) Cheezain Jo Ap Meri Kabhi Na Bhool Sako

1-
2-
3-


*) 3 Name Jis Se Tum Mujhe Bulao

1-
2-
3-

*) 3 Alfaz Mere Liye

1-
2-
3-

MUST REPLY
Ager apko meri "Ammi" ko meri "Shikayat" Laganey ka MOQA miley to App Meri Konsi "Shikayat" Lagaoe Gaye..?

Send this to your Friends..
And find interesting facts about you Pesonality..
But Reply Me 1st..
If Someone Purposes You..

And You Dont Love Him/Her,

Hw Wud You Deny Him/Her Without Breaking Heart??
Zindagi me 1 aisa moka miley jb dunya k samney kisi se kch khna ho bagair kisi dar ya khof k to aap kis se aur kya khna chahenge???
Rply iz must!