Agar Aapki Wife

Agar Aapki Wife
Q: Agar Aapki Wife / Husband So Gaye Hain Aur Aapki Birthday Hai To Aap Us Pe Kya Karengy?

1. Naraz Ho Kar Beth Jaogay?

2. Muaf Kardo Gy?

3. Us Se Koi Gift Mango Gy?

4. Usko Kiss Karne Ko Kahogy?

5. Ya Bus Chup Ho Kar Beth Jaogy?

Reply Me.
  

Jun, 10 2010     258 chars (2 sms)     4580 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

Ye Fill Karo Abhi Plz:

Q1. Agr Aap 1 Din k Liye mere 7 Ghomne Chalty to Kahan?
Ans=

Q2. Agr Aap Hamare Rishte ko Change Kar Sakte to Konsa Rishta Banate?
Ans=

Q3. Agr Aapko Chance Mile Mujhe koi 1 Sentence Kehne Ka to Aap Kya kehty?
Ans=

Q4. Agr Aapko Chance Mile meri koi Cheez Lene ka to Aap Kya Lete?
Ans=

Reply Fast.
Q: Mujh mei w0 k0n si aisi 3 KhAsiyat hai jis ki bina par koi mujhse impress h0ga?

1.Looks
2.Happy nature
3.Face expression
4.Funny harkatein
5.Never mind attitude
6.hairz
7.Firendly smile
8.Quick dialogue delivery
9.sachai
10.Helping nature
11.voice
Plz plz
Reply zrur krna...:-)
Q : EK Shakz Peeda (Born) Hova Japan main , Pala Bhara (growin) France main , Lekin Mara (Dead) Turkey main ????

Ans : Marhum ( LATE ) [ Itz funny but its true ]
INTELLIGENCE TEST

Agar Ankhain milanay ke Baad 2 or 2=4 ho jati hain....

to 2 Dil Milanay ke Baad 1 kion ho jatay hain ????

Reply with a solid Reason

Ans: mujhe bhi nahi maloom :-p
Degrees Of Girls!
Send it to Your Friendz and See k Wo Tumhe konsi Degree denge?

B.A: Beautiful Angel

B.E: Beautiful Eyes

B.Sc: Beautiful Stupid Chulbuli

B.L: Beautifully Loyal

MBBS: Much Beautiful But Stupid

B.COM: Basically Confidence of Mohabbat

B.B.A: Beauty Bold & Active

L.L.B: Love 4 Loyal Boy

Ph.D:Perfect Heart Dream Girl.

But Reply Me First.
_2_|_6_|_4_
_1_|_5_|_7_
_3_|_8_|_9_

in number''s ko is tarha arrange karein k jis taraf se b add karein ''15'' answer aaye.
Its challenge.. ;->


Answer :

4|9|2
3|5|7
8|1|6

;->
An aeroplane carrying 40 people crashed over d Atlantic ocean,
wd every single person being killed
Yet 2 passengers survived
How is this possible?


If U Know The Answer Than SMS me On Ma #
What You See In My Eyes ?

Cleverness ?

Naughtyness ?

Hope ?

Emotions ?

Deepness ?

Love ?

Quietness ?

Shyness ?

Loneliness ?

Praudness ?
If I Was A Non Living

Thing In Ur Life Wat

Wud U Like Me To Be ?

Rply Iz A Must

N Ask Al Ur Frnds

N Get Cool Answerz!
Ek Sawal:

Baap Ne Apni Beti ko Gift de Kar bola k

Bhook Lagy to kha Lena,
Pyas lagy to P Lena,
Aur Sardi lagy to Aag laga Dena!

Batao wo kon See Cheez hai?

Reply SOCH KAR.

Answer :

Coconut
1.ek dusrey k lye baney hain
2.nice couple
3.bus theek hi hai
4.wah!kya jodi hai
5.Behen bhai lagtey hain
6.bht paindu couple hai
7.bhoot aur bhootni ki jodi hai.


2dayz game!
Apka aur mera kya relation hai?
99
100
101
102
103
104
Choose any #.I''ll send u ans after ur rply!