aik Sawal apke liye

aik Sawal apke liye
aik Sawal apke liye
MUJH se DOSTI kion ki??

Apka Jawab Film Ka Naam Hi Hona Chahiye.


Send it 2 all ur friends n get interesting reply but reply me 1st....
  

Jun, 10 2010     164 chars (2 sms)     4473 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

Wo Konsi 3 Cheezain Hain

Jinhain Hamesha Soch

Samjh Kr Uthana Chahiye

Reply Must.
Q. WHAT DID BANTA SINGH SAY WHEN HE SAW A BANANA PEEL? A. "OH! I AM GOING TO SLIP AGAIN.
Q : Duniya main Sab se Zyada Istemaal hone wali Sawari ka naaam Bataye ???

Ans 9 : LIFT Q : Duniya main Sab se Zyada Istemaal hone wali Sawari ka naaam Bataye ???

Ans 9 : LIFT
Q.Agar Ap Se wo insan " I LOVE U"Kahe jise se ap pyar nahi karte

to kis tarha aap usay kahoge k me tmse pyar nahi karta aur uska dil bhi na tutay.
reply must
which color u want ur partner to wear on ur first date?
BLACK.
BLUE.
WHITE.
RED.
GREEN.
or..
MAROON.
I''ll send u the meanings after wardz
reply.....!



BLK=u luv ur partnr4his luks.
BLU=u r truly in luv wd ur partnr.
WYT=ur luv is pure.
RED=u r so romntic.GREEN=ur luv is jst 4money.
MROON=u r nt detrmind to1 person
Give me the Ans:



1) Your Love?

2) What''s your Lover name?

3) YOur Best Friend?

4) Sab se hassen Lamha?

5) What you are Thinking in Free Time?

6) Koi Songjo app pe fitt hota hay?

7) koi Hasrat?

8) What I am to you?
A)I love u.
B)khuda k lye peecha chor do mera.
C)u r my dream.
D)i''ve no tym 4 u.
E)plz come in my heart.
F)azaab hi ho tum
G)I cant live widout u....
o kon Sa PHAL hai,
Jiska phela lafz kat dein to ek MULK ka naam aur aakhiri Kat dein to SHEHER aur dono ko kat dein to PARINDAY ka naam ban jata hai.
Suppose
I m a
"B O O K"

Give Me "Title Name"
According To My
Personality

Send It To Ur Frndz
n
Get Interesting
Titlez ...
Q. WHY DID SANTA SING TAKE OFF HIS CLOTHES WHILE WRITING EXAMS? A. COZ IT WAS WRITTEN IN THE PAPER"ANSWER IN BRIEF.
whats ur opinion abt romance?Fill it.
romantic words:

romantic song:

romantic gift:

romantic color:
rply iz must!
Ek Sawal:

Baap Ne Apni Beti ko Gift de Kar bola k

Bhook Lagy to kha Lena,
Pyas lagy to P Lena,
Aur Sardi lagy to Aag laga Dena!

Batao wo kon See Cheez hai?

Reply SOCH KAR.

Answer :

Coconut