aik Sawal apke liye

aik Sawal apke liye
aik Sawal apke liye
MUJH se DOSTI kion ki??

Apka Jawab Film Ka Naam Hi Hona Chahiye.


Send it 2 all ur friends n get interesting reply but reply me 1st....
  

Jun, 10 2010     164 chars (2 sms)     4470 views       Q n A

more Q n A SMS Messages



2dayz game!
Apka aur mera kya relation hai?
99
100
101
102
103
104
Choose any #.I''ll send u ans after ur rply!
Plzz Fill up:
1.U like to call Me as=
2.Song u like to dedicate 4 me=
3.Gift 4 me=
4.Best in me=
5.Worst in me=
6.Want to change in me

rep iz must.
Question of The Day:

Agar Tum Larki Hoti Aur
Mera Rishta Aata to Tum Kiya Karti.



Send this sms to your Friends & Enjoy Fantastic answers.

Aap ki Khamoshi ko Main Han Samjhon ga!
99_Dosti
100_Pyar
101_Ehsas
102_Dhoka
103_Nafrat
104_Tym pass.
Reply is Must..!!
Q: Pehli Martba rona kab aya?
Ans: ?
Q: Kis cheez ko paaney ki shiidat sey khuwahish ki aur wo puri na hoie..?
Ans: ?
Q: Dil ki batain kisey btatey ho?
Ans: ?
Q: Kuch aisa jo nahin hona chahiye tha, par wo ho gaya?
Ans: ?
Q: Pehli martba kis ko passand kia?
Ans: ?
Q: Kis ki narazgi bardasht nahin?
Ans: ?
Q: Zindagi ka sab sey yaadgar lamha konsa hai?
Ans: ?
Q: Kia kabhi kisi sey mohabbat karo gaye?
Ans: ?
Q: Sab sey behtarien dost kon hai?
Ans: ?
1.White Cloud=too emotional
2.Blue Sea=intelligent n cute
3.Black Universe=devil
4.Sunset=furious
5.Grass=flirty
6.Pink Rose=u luv sum1 deeply
kya aap duniya k sab sey ajeeb jungle k barrey mein jantey hein? yeh aisa jungle hai k jiss mein insaan rehtey hein? batayein!



Yar kya hum nei Pakistan ko kissi jungle sey kam samjha hai, yahan par b "jiss kee lathi uss kee bains" ka mahawra chalta hai aur jungle mein b
Slct an alphabat n i''ll tell u k aap kya hasil karenge is sal me.

A
D
G
J
M
P
T
W

Rply me 2 get an answer!
Chor Ki Biwi Ka Bhai Apka Mamoo Lagta Hai To Chor Se Apka Kaya Rishta Hua ??
What''s The Correct answer . . . ? ? ?
.
.
.
.
.
.
.

The Answer Is " Father "

How ?? :

ChoR Ki BiWi = Ur MoM
MoM Ka BhAi = MaMmOo
AuR ChOr = FaThEr
Wats D 1 Thing Which U Have Learned

In Lyf After Meeting Me..

Reply Be Honest
I M Waiting
Aisi konsi Sabzi hai jiska pehle Harf hatao to Ek Qeemti Cheez ka Naam Banta hai
Last word hatao to ek Khanay ki Cheez ka Naam Banta hai
aur Agar First And Last, Dono Alphabets hatao to ek Famous Lady ka Naam banta hai ???



Ans: KHEERA
Give me the Ans:



1) Your Love?

2) What''s your Lover name?

3) YOur Best Friend?

4) Sab se hassen Lamha?

5) What you are Thinking in Free Time?

6) Koi Songjo app pe fitt hota hay?

7) koi Hasrat?

8) What I am to you?