zardari k ley bura w

zardari k ley bura w

Zardari K Ley Bura Waqt Kab Ho Ga?

"

"

"

"

Simple Jan|X
Jab Qoum K Ley Acha Waqt Ho Ga, , ,=P;->
  

May, 06 2010     120 chars (1 sms)     3361 views       Funny

more Funny SMS Messages


I May Walk Slowly..

But...I Never Walk Backwards...

-Abraham Lincoln










I Don''t Need To Walk..Bcoz...

I Have Bike..

HumAyuN

Dad Tumharay Un-Fit. . .


Mom Tumhari Submit. . .

Wahan Doctor Tha
Miss-FIT. .

Isi Liay To Hr Koi Tumhain Dekh Kr Bolta Hai
"O" Shit"
Saas Bahu Se:Aaj Se Tum Muje MAA Or Saaur Ko PAPA Kehna
Bahu:Samajh Gai
Sham Ko uska Pati Ghar Aya 2 Boli:
Maa! Bhaiyya Ghar Aa gaye hai..
Judge, Mujrim Se, Batao Tumari Akhari Kwaish Kia Hai ?
Mujrim,

Aik Mob Nokia N73
5 Karror Rupay
Apki Beti Se Shadi,
USA Ka Viza,
2 Saal Ka Hanimon,
6 7 Bachay Jo Apko Nana Nana Kahe Aur Mujhe Papa,
Un Ki Shadi Karwa Dun Us K Bad Ap Jo Fasila Do Mujhe Manzor Hoga..
What is love?

jab teri girlfriend GAS chhode

aur tujhe wo bhi Gulab ki khushbu

jaisi lage to samaj lena

Tujhe sachha pyar ho gaya...
Ager pakre gaye to tere sare raz khol donga..
Aur
Ager burayi mujh pe ayi to bhare majme main tujhe behan bol donga..
Anarkali in akbar''s
darbar:

Paad dia to darna kia jb pad dia to darna kai,

pad dia koi tatti nai ki
chup chup k badboo
soonghna kia,

jab paad dia.->
karti ha meri bewi subha sham shak muj per,pochti ha muj se ye mis FAKHIRA kon hai?banwaya jab mein n apna ID card,poch dala batate kuin nehi ye ab NADRA kon ha
Want To Make $$$$$ Wid Ur Computer . . . ? ? ?
















No Risk . . .











Really











U Just Have To















Press ''''SHIFT + 4'''' Five Times In A Row . . . . ;->

What is
M A T H S.....?
.
.
.
M-Mental
A-Attack
T-To
H-Healthy
S-Student....
Now-A-Days Our "Shoulder Angels" Are Also Disturbed.
Y?
Coz
I Heard Them Talking With One Another
K

"Gunnah Naye Time Par Likhain

Ya Puraney Time Par"
Techr: agr 1 aur 1 2 hote hain aur 2 aur 2 4 hote hain

aur 3 aur 3 6 hote hain

phir 7 aur 7 kitne hon ge?

Studnt: sir,

asaan wale ap ne khud hal kr lye
aur mushkil wala mere lye chor diya. :-)