zardari k ley bura w

zardari k ley bura w

Zardari K Ley Bura Waqt Kab Ho Ga?

"

"

"

"

Simple Jan|X
Jab Qoum K Ley Acha Waqt Ho Ga, , ,=P;->
  

May, 06 2010     120 chars (1 sms)     3392 views       Funny

more Funny SMS Messages

A Day Will Come . . .

When the whole world will, CELEBRATE:

YOUR NAME

YOUR FAME

YOUR PERSONALITY

YOUR THOUGHTS

YOUR VIEWS

But keep in mind,

April Fool comes once a year.

Congratulations!

It''s Gonna B Ur Day After 4 Days JAn|x . . . :p ;->
FOOL ne
FOOLon ki
FOOLWARI main
FOOL ke saath wish kiya hai
u r the most
BEAUTIFOOL
WONDERFOOL
and ColorFOOL
amngst all FOOL’s
HAPPY APRIL FOOL’s DAY

HAPPY APRIL FOOL - 2008!!!
Teacher: Water Ka Formula Batao.
Studnt:
H2 Mgcl Nacl HNO3O.
Teacher: Yeh Kia Hai.
Student: Sir Ye Karachi Ka Pani Hai.. :-D
One persn asks to another
bhai yeh khushi kya hoti hai..?
second person replies..p
ata nahi bhai meri toh BACHPAN mein hi shaadi ho gayi thi.
Sardarji & his wife going to city in auto.
Driver adjusted miror.
Sardarji shouted you are seeing my wife.

Go & sit back. I will drive auto…:D
''After the Announcement the final result of class, father asked his son.
Father: Beta Tumhara result Kesa Raha?
Son: Abbu, Teacher ne kaha ke Zyada tar bachay fail hain.
Father: Beta Aapka Result kiya Aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo Dr uncle hai na unka beta bhi Fail ho gaya hai.
Fathar: Tumhara Result Kiya aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo mera Dost hai na jiske Papa Engineer hain na, woh bhi fai ho gaya hai.
Father: Abay Tu bata, Tera result Kiya aaya hai.
Son: Mai kiya Allama ki Aulaad hon jo pass ho jaonga.''
New Punishment for mobile uSers.
Misscall K Liye Jail,
Message k Liye Phansi,
Call k Liye Umer Qaid,
tum Fikar Na Karo B''coz Kanjoosi k liye 1 Lakh inaam Hai !!
Jail mei 3 Qaidi ek dosare ko apne apne
jurm k bare mei bta rahe thy?

1st Qaidi: Mujy 2 sal ki saza hoi Q k mei ne chori ki thi.
2nd Qaidi: Mujy 3 saal ki Saza hOI Q K Mainay Bank Lota Tha,

3rd Qaidi:Mujhay 14 Saal kI Qaid Hui Q K
Mainay Sirf Aik Sms Kia Tha... =P ;->
(@) Smiling....
(!.!) Crying...
(;) Angry...
(:) Bored...
(-)Proud...
(o) Hungry...
(,) Happy..
(?) Confused...
(-.-)Sleepy Jo marzi shakal bana lo nahana to parega... Good day Dear
''Hum to yun hi" K.E.S.C" truck k saath khare thay .
Ae dost...
.
.
.
.
.
.
.
Log aaye aur lanat de kar chale gaye..:-)''
Zarori Ilan!
1st Dec, se bijli bilkul khatam ho jay gi,

1st Dec se tamam log apnay apnay UPS

wapda k kissi bhi office se recharge karwa saktay hain.
Shukria.

To b a "Good
Professional" Always
Start d Studies Late 4
"Exams"
Bcz
It Teaches How 2
Manage "Time" &
Tackle "Emergencies"

Back Bencherz
Association !! ;->