zardari k ley bura w

zardari k ley bura w

Zardari K Ley Bura Waqt Kab Ho Ga?

"

"

"

"

Simple Jan|X
Jab Qoum K Ley Acha Waqt Ho Ga, , ,=P;->
  

May, 06 2010     120 chars (1 sms)     3388 views       Funny

more Funny SMS Messages

When one door closes, another door opens.
That's when you realize that
.
..
...
you bought a really bad 2nd hand car!
''Red ROSE
pyar k liye

Yellow ROSE
Frndship k liye

White ROSE
Shanti k liye

AUR

Aapke liye?

?

?

?

?

?

?


NIMA ROSE
roj nhane k liye''
''Jab koi Dost kisi Dost k
Haq main Dua kerta hy
to wo dua is k Dost se
pehly is k apny Haq m
Kabol hoti hai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Allah kary Tumari Shadi jaldi ho jay.''
I''ve written nice poem 4 you.
Twinkle
Twinkle Little Star..
you should Know What you R..
& Once you
Know What you R..
Mental Hospital is not So Far..
Teacher: Paani Ke Bina Hum Kaise Marenge?


Student: Paani Nahi Toh

Hum Swim Kaise Karenge

Aur Swim Nahi

Kiya Toh Doob Jayenge...

"Bike Rider To Sarjant
Sir Mere Documents Complete To Hain.

"Phir Chalan Kaisa

Sarjant.

Double Sawari Khul Gayi Hai,
Aur Tum Single Ja Rahe Ho. ..
''Agar KISI PARHNY WALY MEIN dm hai to inka jawab do ap ne bhi bht sawal dekhe honge try it.

1. Adam A''A ne zameen par pehla phal kon sa khaya?
2. Roo a zamin par sb se pehle drakht kon sa tha?
3. Wo kon sa phal hai jo zamin k andar ugta hai?
4. Wo kon sa parinda hai jiska damagh nhi hota?
Challenge reply must.''

Baap: Afsos ke tm emtehan mein fail hogae..


beta: kia karta sab sawal sood pr the or sood haram hay ;->
Koi Insan Agr Ankhe Band Karke Muje 3 Baar Pukare
To Me Uske Samne Aa Jata Hu.
Try Karo

1

2

3

Nahi Aaya?
Are Yaar Insano Ki Baat Ki Thi.
Have U Seen a Monkey Wrapped in a Plastic.
.
.
.
.
.
.
.
No?
.
.
.
.
.
Realy Not?
.
.
.
.
.
Please see ur NADRA ID CARD
Jb Wo MAkEUp kArti hy,
To BiLkuL ReEmA LAgti hy,

jb Wo MAkEUp kArti hY to BiLkuL ReEmA LAgti..

Or JAb Wo MAkEUp nhi kArti to"ShAfqAt CheEmA" LAgti hy;-)
Bus itna he kaha tha k Barson k Piyasay hain PaPpU,


Balti bher k us zalim ne ROH''AFZA bana diya... =P ;->