zardari k ley bura w

zardari k ley bura w

Zardari K Ley Bura Waqt Kab Ho Ga?

"

"

"

"

Simple Jan|X
Jab Qoum K Ley Acha Waqt Ho Ga, , ,=P;->
  

May, 06 2010     120 chars (1 sms)     3373 views       Funny

more Funny SMS Messages

ek teacher se puchha gaya ki wo apne bachho ko kya padhate hai?
teacher ne bade aaram se ans diya-
pahle to mai unhe batata hu ki mai kya batyane wala hu,
fir jo batana hota hai mai unhe bata deta hu,
or ant me,mai unhe ye batata hu ki maine unhe kya bataya hai
1 bar 300 pathan ship main safar kar rahe the

laikin sare ke sare mar gaye..

kaise?



nothing seriuos...



ship bich main kharab ho gai

to daka dene neche uttar gaye.
Rule of success:

Always consult a girl before doing any important task in your life.








And act exactly OPPOSITE to her advice..
Santa-jab meri nayi nayi shadi hui thi

mujhe biwi itni pyari lagti thi man karta tha khaa jaun.

Banta-aur ab?

Santa-khaa hi jata to acCha h0ta.
WhiskEY,
Drugs
and Cigarettes
r a man''s worst enemiES..

Aren''t they?
But,

the man who runs away frm his enemies...


Is a Coward...
So b brave

chEErS..! ;->
ek aadmi hospital main admit hota hai us ka bhai us se milne aata hai
to ek khobsorat si nurse aati hai who us ko side per le ja ker puchta
hai ke is ke baren main kya khayal hai koi umeed hai ya nahi to nurse
kehti hai ke mera aur us ka mizag bilkul nahi milta who to meri taraf
dekhta bhi nahi har waqt allah allah karta rehta hai
Jab koi Baat Bigar Jaye
.
.
.
Jab koi Mushkil Par Jaye
.
.
.
Tou

.
.
.
Tou



"?????
(",)
<))>
JL

ToU MaIn Kia Karun

:Khud BhugTo".. ;->
Ehsan Quereshi Style
Aapke aane se aisa ehsaas hua...

Aapke aane se aisa ehsaas hua...




jaise smokin smokin nikle re dhuan!
Once a sardar was looking at a WANTED poster & was wondering -
Saala wanted tha to photo kheenchne ke baad use jaane kyon diya ?
Q: Maa Apni Jawaan Betiyon K Sath Ghoomay
Jaye To Bhala Kaum Aitraaz Kar Sakta Hai??
.

.

.

.
A: Jawaan Betiyaan.
A WOMEN 2 A DOCTOR: MERA BETA MOTORCYCLE SE GIR GAYA. DOCTOR: I DONT KNOW URDU. PLZ SPEAK IN ENGLISH. WOMEN: MY LONDA GIRONDA FROM HONDA.:)
I Proud Being Ur Friend
Bcoz
U’re
L+A+N+T+I




L = Luvly

A = Attractive

N = Noble

T = Tangible

I = Intelligent

In Short You Are 100 %
LANTI Friend ;->