sabhi pakistan waasiyo se

sabhi pakistan waasiyo se


Sabhi Pakistan Waasiyo se ye Binti ki Jaati Hai k.

Urdu Bhasha Bolty Samay Hindi Shabdon ka Prayog Na Karen.

Aur Shudh Urdu K Prayog ko Jeevan ka Ang Bana Len.


Dhanyawad!
  

May, 05 2010     186 chars (2 sms)     3061 views       Funny

more Funny SMS Messages



Do u know whats A B C D E F G?
A Boy Can Do Everything For Girl

Now reverse da order, can u guess the full form of: G F E D C B A ?
Girls Forgets Everything Done & Catches(new) Boy Again.
Pehle Log 8 Ruoee Wali Botte Peete Thay

Ab 800 Wali Peete Hain



Farq Tou Para Hai

GEO MUSHARAF . . . ;->
Tere golden face ki beauty ne,
mere komal heart pe attack kiya,
sabko reject kiya tumko select kiya,
request hai tumse,
ise refuse na karna,
dosti ke is bulb ko kabhi fuse na karna.
After engagement : Superman
After Marriage :
Gentleman
After 10 years : Watchman
After 20 years : Doberman
Classic example to prove " Girls r Selfish"
...
When i was child,many Girls wanted to kiss me.
I Allowed
&
Now i want to kiss many Girls ,but no one Allows!!:p
When swinning is good for the development of our arms & legs. . .





Than






Why dont fishes have arms & legs . . . ? ;->




Din raat SmS kr kr k aisa kr dia tUm ny pappU,


Ghar ki ghanti bajny pr b mobile utha leta hon... ;->
NA jane kesse kesse log pallay par jatay hain zindagi ki dour main me agay barh jatay hain par kuchlog apke jassay b hotay haindo char $m$ ker do pechay par jatay hain.
What iS www.ORKUT.com ?

.

.

.

.

iT''s Orkut''s Son . . .

.

.

How ?

.

ChecK Out Da Top Left Corner oF Da Screen...



ORKUT BETA . . . ;->
Ek pathan TV pe bomb rakh k Pakistan ka match dekh raha tha,

Bivi:Ye bomb kis liye rakha hai ?

Pathan:Agr aaj haarey to poori team ko bomb se ura dunga.
Pyaare Dost Film MaiN kam akru Gaye??

RLL sirf itna hai k 1 larki apko 1 ghar main lay jai gi

or apko goli mar de gi.

Film ka nam hai " KuTAY KI MAUT "
LUV D WAY IT RUBS AGAINST D SOFT PINK FLESH N MAKES A
CREAMY FOAMY LIQUID AS IT THRUSTS IN&OUT,UP&DOWN,CAN`T
WAIT 4 NEXT TIME.LUV MY TOOTHBRUSH