sabhi pakistan waasiyo se

sabhi pakistan waasiyo se


Sabhi Pakistan Waasiyo se ye Binti ki Jaati Hai k.

Urdu Bhasha Bolty Samay Hindi Shabdon ka Prayog Na Karen.

Aur Shudh Urdu K Prayog ko Jeevan ka Ang Bana Len.


Dhanyawad!
  

May, 05 2010     186 chars (2 sms)     3071 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teri Sada Ki Bay-Rukhi Ko Main Aaj Tak Bhula Nahi Paya,,,,,



Mubarakaan Jee mubarkan... Is Shair Mein "Faraz" Nahi Aaya.....!!!


WelCome to
"SACH KA SAMNA"

jawab sirf
HA
ya
NA
me dena he

Aapke Liye Pehla Sawal..

Kya Apke gharwale jante He Ki Aap pagal Ho?


Ans plz
''Ye hay aap k






































angothy ki "warzish"
Don''t study too much that you forget your ownself!!
Or in the end you wud be...

Like..
Isac Newton boiled his watch in place of egg while he was noticing time from the egg in place of watch..

Albert Einstein ever in his life didn''t comb his hairs..

N above all,
Lous Pasteur forgot the wedding dat of his wedding..

Hosh se GEO!!

From:
Back benchers association..

Yes!!
We talk with arguments.
Hi, aap ki 1 Photo chahiye jaldi send karo kion ke 1 kitab chaph rahe hae us ke main page ke liye us kitab ka name hae




"Qabar ka Murda"
2 BANIA SIT IN A COFEE HOUSE.
1ST- JALDI PI, COFEE THANDI HO JAEGI.
2ND- TO KYA?
1ST- BEWAKUF, MENU CARD PADH
HOT COFEE RS.20 & COLD RS.40...
Patient to Doc: Aapne nurse bahut achhi rakhi hai, uska haath lagte hi main theek ho gaya.
Doctor: Jaanta hu, thappar ki awaaz mujhe bhi sunai di thi
6 reasons to prefer GUNS over WOMEN

1.U can trade an old 45 for a new 22

2.U can admire a friend's gun & He'll let u try it

3.Ur Gun stays with u even if u r out of munitions

4.Guns function normal everyday

5.Gun do not mind if U go 2 sleep after u use it

6.MOST IMP: U can buy a SILENCER for A GUN! =P ;) :-)
Aap ko 1 word send kia hai..

Jise aap aage se Parho ya pichhe se,

aap ko mera hi naam dikhai dega..


.
.
.
.



"ABBA"


All Brokers Have Become

" BILL GATES "

With Debit ''BILL''
In Their Hamds

&

Standing On The ''Gates'' Of Clients.
''Ek Admi Roz Subha Darakht Ki Shaakh Pe Charrh K Baith Jata Tha

Poocho Kyon.?






Bechara MBA kr k Paagal Ho Gya Tha, Apne Apko BRANCH MANAGER Samajhta Tha.!''

___@
___/_DON_\___
[_(@)______(@)



DON Ki Car Se Cheeni Nikaalna,
Mushkil He Nahi Namumkin Bhi Hai.


Kyon?


Kyon K

Don Khud Ek Pao Cheeni Le Kar Ja Raha Hai. :-)