Jackie Chan ki saas ka naam kyahai?..

Jackie Chan ki saas ka naam kyahai?..
Jackie Chan ki saas ka naam kyahai?..

nahi pata..??

answer) D-Cold

Chan (chain)ki saans - D.cold

chalo ab batao...

Jackie Chan ki bahu ka naamkya hai ?

this is quite simple...

answer) D''Cold again

kyunki saans bhi kabhi bahu thi!!!
  

May, 18 2010     257 chars (2 sms)     5460 views       Funny

more Funny SMS Messages

Musibat ka Syrup ho tum,
Tension ka Capsule ho tum,
Aafat k Injection ho tum,
Per kya keren Jhelna parta hai, kyon k DOSTI ka Oxygen ho tum.
Husband crying in front of TV
wife:which serial u r watching

.

.

.



Husband : No serial
our marriage CD
GREAT NEWS !!!

Call ufone 2 ufone & ufone 2 Other Network @ Rs.0/month.

And LIFE TIME FREE SMS!
Just Type

"UFONE Meray bap ka hai"
& Send it to 333.......!
Teacher To Student -
U''ve Been Snding
E-mail Other Students
That
I''m Ugly

Student - Sorry Ma''am,
I Didn''t Realize, U
Wanted To Keep It A
Secret ... ;->
1 Larki Apni Friend K Ghar Jane Lagi To Maa Ne Kaha K Jab

Tak Sarak Se Gari Na Guzre To Sarak Par Mat Karna.Wo Apni Friend K

Ghar Jane Lagi To 30 Minuts Bad Wapis A Gayi.Maa Ne Kaha K

Itni Jaldi Kyun Aa Gayi He.Usne Kaha K Maa Sarak Se Koi Gari

Hi Nhi Guzri Is Liye Me Wapis Aa Gayi.
Sardar apne ghar walon k sath larki dekhne gya,

ghar walo ne dono ko akela chor dia
Sardar:Behn G ap kitne behn bhai ho?
Larki:Gusse se Pehle 3 thy ab 4 hogye..
In akhon se sapne churaya na karo

Hamari DOSTi ko azmaya na karo

Tumhare aik sms k badle 100 calls kar doon

Par shart ye hy k tum fone uthaya na karo.
GIRL:Ye pyar kya hota hy?

TEACHR:Jb tum bari ho kar achi bachi banogi to tumhe B 1 pyar karnewala milega
GIRL:Achi na bani to?
TEACHR:To bht sarey milenge


Why isn''t Akshay Kumar''s wife
not a big star as he is?






bcoz



Twinkle Twinkle ''little'' star.!
WhaT wiLL a kiD SinG wHo paSsed hiS KG ExaMs...?





GuEsS..








pLz yaAr iTs siMpLe..../













hE wUd siNG.../






KG Kiya Re
KG Kiya Re


Computer Is Shameless
Why?



?



?



B''coz, It Has Hardware & Software But




No
Underwear..?
Khamosh palko se jb ansu bikr jate han
ap kia jane ap ktne yad ate hen
Abi b usi mor pe khare han jaha
Ap ne kaha ta
tehro hum



PAKORAY le k ate hen!