ab har bachha bindass keh sakta hy

ab har bachha bindass keh sakta hy


...NaYa FunDa...

ab har bachha bindass keh sakta hy:
Meine mummy papa ke saath "BLUE"
film dekhee... =P
  

May, 05 2010     113 chars (1 sms)     3016 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Sheikh Doctor K Pass Gya Or Bo|A K Ghar Ja Kr Mareez Check Krnay Kitnay Pesay.
Doctor:300 Rs.
Sheikh:Chlain Doctor Shb.
Ghar Puhanchay To Docor Ne Pocha K Mareez Kahan Hai?
Sheikh: Mareez Koi Nahi Hai,
Taxi Wala 500 Mang Raha Tha,
I Accept

I Beleive

I Admit


I m "0" Zero

But This Is Not End

I Want Her

B''coz

Widout Her

I''m Incomplete

Her 0 = HER0



So Be Quick

Arrange
"HER" For Me ;->
what does ILU means?

I= I
L= Love
U=Urdu
so I love urdu... tum kya samjhey they...I love ullu..to haan mein tum sey b pyar karta hoon
Father watching FashionTv suddenly son came.

Father: Garib larkiyaan hy kaprey leney k liye b paisa nahi hy!

Son: is se b garib aye to mujhe bula b lena =P ;->
Doctor''s Preciptiom 4 U................

A Cute Little Smile 4 Brak Fast.......

More Laugh 4 Lunch........

Loadz Ov Happiness 4 Dinner...............
.
.
.
.
Doctor''s Fee........ A Sms When U R Freee.........:)
A Memon Family rcvd a dead body of their Father 4m USA
letter on top writn, I m sendng ABBA''s body it ws his wish 2 b buried here.Under ABBA''s body r 12 cans of Cheese,10pk of Chocolates & 8pk of Badam.ABBA is wearing pair of Rebok Shoes 4 manjorBhai.dere r 2 pair of Shoes 4 Jubaida & Jarina.Abba is wearing 6 T-Shirts Large 1 is 4 Satar Bhai othrs r 4 Boys.2 Jeans Abba is wearng r 4 Boys.if u want anythin else then cal me coz AMMA is not feelin well..
''dil ka dard hamen bataty q nahi,

dosti ka haq hum pe jatate q nahi,

tarpo ge aise hi har roz dard se,

tumhe qabz hai to ispaghol khaty q nahi!!!!!!''
''---tension sms----
Is sms mai apni sari Tensions Fill kero
-
-
-
-
-
-
ker di..?
Good
ab is sms ko-Ravi- mai bhank aoo

-
-
-
-
-
-
ku k tension lyny ka Nai dyny ka :)
hahah''

Ek Bacha Paida Hotay He
Nurse Se bola


LIGHT AARAHI HAI?

Nurse: No




Bacha Bola:
Oh Shit








































PAKISTAN Me Hua Hun.. ;->
Girl To Her Boy Friend :
Darling, Do You Know,
Handsome n Smart Boys Always
Get Stupid Girl Friends ... !!!

Boy :
Thankx For The Compliment , Darling ...
Arz kia Hai!
Kabhi Tum Ghor Se Dekho Aaina.

wah wah!

Kabhi Tum Ghor Se Dekho Aaina.

Khud hi Hans Kar kaho gy,
MADE IN CHINA . Hahahahahahahaha
Ye Mardam Shumari Ki service hai . ager ap larka hai to 1 sms . larki hain tu 2 Sms kare. Or ager Apka ka taluq Tesri Makhluq se hai tu koi Sms na kare