ab har bachha bindass keh sakta hy

ab har bachha bindass keh sakta hy


...NaYa FunDa...

ab har bachha bindass keh sakta hy:
Meine mummy papa ke saath "BLUE"
film dekhee... =P
  

May, 05 2010     113 chars (1 sms)     3017 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher To Pathan: Where Were You Born?


Pathan Proudly Says: In Khyber PakhtonKhua

Teacher: Spell It.

Pathan: I Think I was Born in N.W.F.P. :-)
If A Girl Call U "BHAI". So Dont Get Angry Coz..
Bhai Stands For
B: Best
H: Husband
A: Among
I: Ideals
Now Feel Proud To b "Bhai" Of All Girls.... ;->
Air Hostes 2 Lalu:- Sir, are you vegetarian or non-vegetarian?

Lalu:- I am INDIAN!

Air Hostes:- No sir! Are you shakahari or masahari?

Lalu:- Na re sasuri,, I am BIHARI!!.. ;->
Boy U r d Sunshine
Of My Lyf !
Widout U Lyf''s Lyk A
Dreamy Cloud !
U r In My Heart Like A
Luvly Drizzle In d Sun !
Girl: Nw Go Further
I''ve 2 Listen More
Weather Report ;->
Kyo Har Bar Mosam Ki Tarha Badal Jatay Hoo

Har Naye Din Hamara Dil Dukhatay Hoo

Yeh Baat Sun Kar Hamari Roh Kamnp Gai

Tum Bartan Dhonay Wale Saboon Se Nahatay Ho
Kam¡yab INsaN Banne K 3 Tareeqe:









1.


2.


3.


.


.











Bh00tn¡ K,
Pehle INsaN T0 Banja..
Ph¡r S0ch¡y0 Kam¡yab H0ne Ka... ;->

S t r a n g e

Ever Notice
That Even The Busiest
People
Are Never Too Busy
To Tell You Just

How Busy They
Are .... !!! ;->
''Gam woh cheez hai
Gam woh cheez hai
Gam woh cheez hai
Jis se kagaz chipkaye jaate hain.''
There are many brave men who are adventurous and are never afraid to fight..

Some join Pakistan army, others get married ... ;->
HumAyuN is very happy that FB has been blocked.,
,
,
,
,
.
.

.
But I dont know where to put this status...!! :D

Pathanon ne eid k baad 5 waqt namaz b saudia k sath parhne ka faisla kia hai...
Nai timings ye hongi
Fajr- Suba 8 bje
Zohr- Sepeher 4 bje
Asr- Sham 7 bje
Maghrib- Raat 10 bje(suraj gharoob hona shart nai)
Isha- Raat 1 bje
Wife: i think our daughter has fallen in Love wid a Guy

Husband: hw CAn u say dat?

Wife: cos she doesnt want any pocket Money these Dayz..... ;->