Ur precious love has

Ur precious love has
Ur precious love has
turned my life completely around,
I feel lik Im wlaking but
my feet dont seem 2 touch d ground..!!
  

May, 27 2010     123 chars (1 sms)     3172 views       Romantic

more Romantic SMS Messages

Feelings are many but words are few,
clouds are dark but sky is blue;
Luv is a paper, life is glue,
every thing is false,
only My Luv is TRUE
"wo jaaye to sahi, hum aane kaa waada karte hain..
wo roothe to sahi, hum manaane ka waada karte hain,
dil todna hai mera to beshaq tod de woh...
is dil k bina bhi hum unko chaahane ka waada karte hain........"
Mere pyaar k tu sang sang hay
Mere sapnon main chahat ka rang hay
Pyaar kiyaaaaa
Main ne dil deya,main ne dil liya

Phali huy chandani hay
Raat bhi haseen hay
Tu jo naheen paas mere
Kuch bhi naheen hay
Tuj bin meri suni umang hay
Mere sansoon main tu mere sang hay

Gati huy roshni hay pyaar ko jagaye
A ja mere meetman tuj ko bulaye
Aaj sari fazaa jaltarang hay
Meri sanson main tu mere sang hay
Pyaar kiyaaaaa
Main ne dil deya,main ne dil liya
Its a nice feeling,wen sum1 u luv luvs u in retrn. So when u knw
d 1 u luv has special feeling 4 u, never let them go coz its rare
2 find 2 hearts dat beat as 1.
C L O S E N E S S
Reside In
Heart
So No Matter
How Busy We Are
Or
How Far We Are
You Are Always Remebered & Cared . . .
wo mujh ko jurm-e- mohabat ki yu saza dega
k lohe dil se mera naam tak meta dega
mujhe ye zid hai k meri ana rahe baqi
use ye zagham k akhir mujhe jukha dega
me ranjeshon se zamane k har jawaon agar
wo aik shaks mera hosala barha dega
bajaye dost k tum apne doshmano se milo
k ye ammal tu kaiy rangeshey meta dega
mere baghar mukamal nahi hai zat us ki
ye ighteraf-e- mohabat mujhe rula dega
meri rooh jesay kuchal gya,
koi shaks aisy badal gya,

ye kis ka harf-e- dua raha,
k main girty girty sanbhal gya,

teri yaad jab aany lagi,
mera dard jesy behal gya,

meri qismaton ka qaafla,
kisi aur janib nikal gya,

tumhain dekhty hain bysabab,
koi khawab mera machal gya,

mera patharon sa garoor tha,
magar tery aqgy pighal gya....
Your friendship is like Paktel,
DIL TO AIK HAY
Your sincerity is like Telenor,
CHAHO KUCH BARH K
Your love is like Haleeb,
GARHA JO HAY
Your smile is like twist,
HILA K RAKH DAY
Your voice is like Nokia,
CONNECTING PEOPLE
Your style like ufone,
TUM HI TO HO
Your dressing like Mobilink JAZZ,
AUR SUNAO
My response like Warid,
WE CARE
kabi chaho gay tu chahat say bulayengy tumhain,
dard-e-dil hota hai kaya,dekhayengy tumhian,,
MUHABBAT hoti hai kaya,MUHABBAT kr k dekh lena,,,
phir mere pas ana kuch bataengy tumhain,,,
kabi na ayeen ankh main ansoo tu aisa krna,,,
ik sham meri pas ana bht rulayengy tumhian,,,
pochty ho jo zinda rehny ka sabab,,,
chalo kisi roz zindagi say milwaengy tumhian,,,
Na to yaado ko yaad rakhte hain,
Na hi sapno ko saath rakhte hain.
Ham to bus unko yaad rakhte hain,
Jo hame dil ke paas rakhte hain.
Wanting u is easy missing u is hard. Wishing u was with me wrapped
up in my arms. Constantly think of u when we r apart. Ive got
the padlock u have the key to my heart.
ban jaoon agher tum sa tumhain kesa lage ga ... har pal main rahoon tum se khafa kesa lage ga ....perteh ho tum mujh ko nammaz ki terhan .... ho jaoon agher tum se qazaa kesa lage ga ..tum pyaar main khud ko metane pe ho razii .... ban jayee agher pyaar saza kesa lage ga .... apne se bhi ziyada ho yaqeen tum ko kesi per ... who shaks hi de jayeee dagha kesa lage ga