A boy goes to see a dance.

A boy goes to see a dance.


A boy goes to see a dance.

His mom angrily asks him:
Did u see anything there that
u were not supposed to see?

Boy: yes, I saw dad!
  

May, 25 2010     145 chars (1 sms)     3315 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardarji: Doctor Ji Apko Taankay Laganay Attay Hay?

Doctor: Haan Attay Hay Kaha Laganay Hay?

Sardar: Ye Lo Chappal Pay Laga Do

Dost tere bager ik pal na reh paonga,

Bus dil men ek hasrat liye mar jaonga,

Mat rona mere marne par a dost,

Mar k bhi tere liye biryani chor
jaonga... ;->

A sweet demand by a kid.

He was beaten up by his mom.

Dad askd what happnd son?

kid said i cant adjust with ur wife anymore,

i want my own
Ghadey Ko Ghadi Se Pyar Hogya ...

Wa wa
wa wa
.
Ghadey Ko Ghadi Se Pyar Hogya ...
.
.
.
.Itna Romentic SmS Parh Kar Aik Aur Ghada TAIYAR Hogya...
Dhanya Rs=3 Mirch Rs=5 Palak Rs=15 Aaloo Rs=20 Teenday Rs=30 Tomato Rs=40 Yeh sab tu mehanga hai... par sms tu sasta hai! phir karti kion nahi? kanjoos.


Baap: beta shadi k din susral walay
ghari dein tu suit mang lena.
Scooter dein tu car mang lena,
dokan dien tu ghar

beta: dady larki dein tu oski maa mang lon?
''SINDHI hone ki mushkilaat..

1. Ghar me
sindhi bolo

2. School me
urdu bolo

3.Paper
angrezi me hal kero

or

4.Mrnay k baad hisab Arbi me do''


Pandit1-Ur Son Is Poor In Studies


Pandit2-Why?


Pandit1-My Son Failed After Copying Ur Sons Paper
Shair arz hai


BHAG GAI ZARDARI KI BETI
GHADA GAARI PE

wah wah

BHAG GAI ZARDARI KI BETI GHADA GAARI PE

IS LiYE USNE LAGADI PABANDI DOUBLE SAWARI PE... ;->
Teri eik angrai laine se mera dum sa nikal jata hai
.
.
.
.
.
.
aey zalim
aey qatil
.
.
.
.
.
.
.
Body spray lagane mein tera kya jata hai.. ;->


Remix Version of TWIST.

Lets have some paper Shaper lets have some Study now,
Lets have some Phy, Chem lets read the bio now.

Chalo chalo ji Book uthalo,

Chalo chalo ji Parh k Dikhao,

Chalo chalo ji Sir ko Khapa lo.

Life ki Karlo bist. :-)
N we Twist, We Twist, Twist, Twist, Twist.
(Shortest Joke)

Fan: Happy Birthday
Meera: Same To You :-D