Jab Usne Humse Taluq

Jab Usne Humse Taluq
Jab Usne Humse Taluq Tora Hum ß Usey keh Aaye .....

ßil ßatori NaasAAn çhorri Adi Mithi Adi korri am sory am sory
  

May, 25 2010     116 chars (1 sms)     3056 views       Funny

more Funny SMS Messages

Saare gawaahon aur bayaano ko madde nazr rkhte hue yh adalat penal code dafa 382 k teht msg prhne wle mujrm ko msg na bhjne k jurm me "kanjos" karar dti hai.. ;-)
Pathan Road Accident K Bad Bola
Hum Sedha Jata Tha
Road Bhi Sedha Jata Tha
Hum Seadha Chalta Geya

Road Yakdam Mur Gya

Samne Aik Darkht Ata Tha Ham Darkht Ki Taraf Jata Tha Darkht Hmari Tarf Ata Tha

Humne Break Mara

Darkht Nahin Ruka
Osne Aakar Gari Ko Takr Mara
Ye Khanzeer Darkht Ka Chalan Kro
Bruce Lee''s
Favorite
Vegetable=Mu-Lee
Festival=Diwa-Lee
Actres=Sona-Lee
Music=Qawa-Lee
Film=Coo-Lee
Animal=Bil-Lee
Brain=Urs
Why ?













Kha-Lee ... ;->
Friends Are like “Priya Gold Biscuit” Haq Se maango
Girl Friends are like Pepsi Yeh Dil Maange More
Wife is like a medicine Bas Ek hi kaafi hai
op 8 Reasons
Why Someone Wants
To Be A Doctor ...

1- I Hate 2 Sleep
2- I Lyk 2 Stay In Study 4ever
3- Nobody Can Read My Hand Writing
4- My Father Has Extra Money
5- I''ve Njoyed My Life Enuf
6- I Can''t Live Widout Tension
7- I Wana Pay 4 My Sin In Dis Wrld
8- I Dun Wana Marry B4 35 yrs ... ;->
Teacher to Sardar: What is Number “Seven” , Even or Odd
Sardar: Even
Teacher: How can you make seven even?
Sardar:Remove the ‘S’!!
Ek baar ek cyclewala doodh ki kitli lekar ja raha rehta hai! Aur jate jate use rasste main bahut traffic lagta hai, thoda time hone ke baad woh kitli main se saara doodh pee leta hai!!!!!!! Kyun?
.
.
.
.
Socho
socho
.
.
.
.
.
.
Are thoda aur socho!
.
.
.
.
.
.
Nahi jam raha ,
chalo thik hai main hi bata deta hun!!!!!!!
.
.
.
.
.
Kyun ki peeche se saare vehicles .....
Pee Pee Pee karte hai , Isliye woh saara doodh pee jata hai
Larki apney BF se!

Mera Bacha!

Mera Laadla!

Mera Gugla!

Tum Mujh Se Shadi Karo Gay?

Bolo Baby!

BF: Tum Mujhe Propose Karna Chah Rahi Ho
Ya Adopt Karna? =P
Ek Memon dOctOr k pass gaya aur bOla
k ghar ja kar mareez check karne
k kitne paise Lo ge?

DoctOr: 300 rupay

Memon: Chalein DoctOr sahab..

Ghar pOhnche tOu DoctOr
ne pOocha k mareez kahan hai?

Memon: Mareez kOi nahi hai,
Taxi wala 500 rupay maang raha tha
aur aap 300 mein le aaye
After finishing MBBS, Dr. Munna started his practice. He checked the eyes, tongue & ears of his 1st patient by torch & finallly said Bole To..Torch Theek hai...!!!
''Gazab Ka Nakhra Ajeeb Style Hai.
MSG nai Karty Or Khety Ho Mery Pas Mobile Hai.
Be-Sharmi Ke Had Tu Dekho
Ye Parh K Bhi Aap K Cheray Pe Smile Hai.''
Wo Kya Cheeze He Jo wife Apnay hsbnd Ko Sari Umar Nahi Deti?


Socho ?












Ans-SHANTI