Pehli bar ksi chehre pe nigah thehri hy

Pehli bar ksi chehre pe nigah thehri hy
Pehli bar ksi chehre pe nigah thehri hy

Uski ankhein sagar se b zada gehri hyn

Thak gya apne pyar ka izhar krte krte,

Täb pata chlä ullu ki path''thi behri hy!
  

May, 25 2010     168 chars (2 sms)     2971 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mumy:beta q ro rhe ho?
Beta: mumy papa ne muje kissi nhi ki.
Mumy:beta ap ne papa ko tables nhi sunaye honge
Beta: kam wali ko kon se tables ate hain.
There''s a way of
Transferring funds
That is even
Faster than
Electronic banking ...

























It''s called Marriage ... ;->
Two lovers plan 2 commit Suicide.Boy jumped 1st.Gurl closed her eyez n return baq saying love is blind.
Da boy in air opens his Parashute saying Love never dies
Na Hawa Na Maya hai,

Ehsas tumhi Ka Aya Hai,

Humein Bhi Msg Kar K Dekh Lo,

COMPANY ne Yeh Mobile Sirf Tumharay GIRL FRIEND K Liye Nahi Banaya Hai.....
Ap ne DIL churaya HUM khamosh rahe,

Ap ne NEEND churai HUM khamosh rahe,

Ap ne HASSI churai HUM khamosh rahe BUT It''s 2 much yaar.

meri CHAPPAL WAPIS KARO.
Heer ranjhey sey: "Ranjhna hamarey pyar k dushman boht takatwar hein,wo hamein zinda naheen chordein ghey, aur meri to Ummeed b tootti ja rahee hai aur tum b kuch nahee kar rahe ho"
Ranjha: Heer fikar na kar mein apney saarey dushmanoon ko maar doon gha"
Heer ghussey mein, "Yuunhi baaith kar"
Haan heerey mein dua karoon gha aur tumhein pata hai k dua mein bardi takat hoti hai.
Whats
difference
between
first NIGHT
&
LAST NYT?
.
.
.
If
u
sleep
on
FLOWERS,
its 1st NIGHT!
.
.
.
If
u
sleep
wid
FLOWERS
on
u,
its
LAST NIGHT..!
Urdu
Pashto
Chinese
Hindi
ki bemisal kamiyabi k bad ab..
Faraz in english.



This is this and What is what Faraz..


If this is what then what is this Faraz?
Machar ka Bacha Pehle Baar uraa
jab woh wapis aaya
tou us k baap ne Poocha "Kaisa Laga Ur k??"

Machar Bola .. " BOhat Maza Aaya, Dekh k bht Khushi howi sab ko Taalian Bajatay"
The Best Gifts 2 B Given.

2 A Frnd:
H0nesty,

2 An Enemy:
Forgiveness,

2 Parents:
Gratefulness,

2 God
Ur Life,

2 Me:
Nokia N95, Sony Laptop,Bmw Etc Etc. ;->
\==== A CrAzY ThOuGhT ====/


I HaVe g0t ThE KeYs To SuCcEsS . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

BuT SoMeBoDy KeEpS On ChAnGiNg The LoCkS . . . . ;->
Girl: Meri ammi ko tum boht pasand aaye ho....
.
.
.
.
.
Pathan: (Sharmaaty huwe) Kuch bhi ho par hum shadi tumse hi karega,Khala se kaho mujhe bhool jaye.