Pehli bar ksi chehre pe nigah thehri hy

Pehli bar ksi chehre pe nigah thehri hy
Pehli bar ksi chehre pe nigah thehri hy

Uski ankhein sagar se b zada gehri hyn

Thak gya apne pyar ka izhar krte krte,

Täb pata chlä ullu ki path''thi behri hy!
  

May, 25 2010     168 chars (2 sms)     2979 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aisi kon si cheez hai jo
WOMAN main aagay hoti
hai,

aur COW main peche?
?
?
?
?
?
?
?
?
It''s"w"
W-WOMAN
COW-W
Her waqt ghalat na socha kero.


Sardar english k paper main fail ho gaya,
He did translation:

1.Main aam admi nahi hon
I’m not a mango man

2.Sarda or garma fruit hain.
Colda & hota r fruits

3.Mujhey bhi english ati hay
English comes 2 me also

4.do ro do chaar.
give and give four.

5.Mera taluk hari pur hazara se hay
I belong 2 green pur thousanda:)
Husband And Wife are Like two tyres of a vehicle.

Even if one punctures , the vehicle can''t move further

So intelegent men always carry a stephny with them . :)
*2007*
Dolha jahaiz mein Car, AC mangta tha.

*2008*
Dolhe ne jahaiz mein Aata, Gas Cylindr or Generator mang lia.

waqi..

farq tu para hai

GEO musharaf !
santa 2 his wife : light chali gayi hain...bahut garmi ho rahi hain..jara fan on karna...
santa''s wife : kar di na sardaaro waali baat...!! agar Fan on kiya to candle bhuj jayegi na...!!!!


Piyarey
Or
Aziz dosto..

ASLAM O ALAIKUM..!























Bas Salam kar ke
10 nekiyan laini thi,
ab apna kam karo... ;->
Height of laziness-

@

@

@

STUDENT sticking CHITS

to answer SHEET..
1 Larki Apni Friend K Ghar Jane Lagi To Maa Ne Kaha K Jab

Tak Sarak Se Gari Na Guzre To Sarak Par Mat Karna.Wo Apni Friend K

Ghar Jane Lagi To 30 Minuts Bad Wapis A Gayi.Maa Ne Kaha K

Itni Jaldi Kyun Aa Gayi He.Usne Kaha K Maa Sarak Se Koi Gari

Hi Nhi Guzri Is Liye Me Wapis Aa Gayi.
Paktel K CEO Ne Mujhse Kaha Agar Tum Meri Larki Ko Pata Lo To Apna Naam Badal Dunga

phir Kya Hua?








Paktel Is Now
''ZONG'' ;->
Qus: What is The Extreme Height of Stupidity?



Ans: Two Phathans Sitting iN Riksha and Fighting For Corner Seat..!!!

(Champions Trophy FINAL ''09)

Aus won the toss & decided to bat first

AUS V/s Pak

AUS: 323/7 (50)
PAK: 325/8 (48.4)

(peshawar TV)
=P ;)



Memon Beemar Hua To Check Up K Liye Gaya.

Dr: Drip Lagani Paregi

Memon Adhi Drip Laga Kar Acha Hogaya Aur Bola:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Baaki Parcel Kardo"