Pehli bar ksi chehre pe nigah thehri hy

Pehli bar ksi chehre pe nigah thehri hy
Pehli bar ksi chehre pe nigah thehri hy

Uski ankhein sagar se b zada gehri hyn

Thak gya apne pyar ka izhar krte krte,

Täb pata chlä ullu ki path''thi behri hy!
  

May, 25 2010     168 chars (2 sms)     2983 views       Funny

more Funny SMS Messages


Thora garam thanda ziyada pia karo,

SMS zara naya kia karo

Ager samajh na aye to hum se puch liya karo

Hum SMS k KING hy

Hum se Roz New SMS liya karo =P ;->


Attention

It''s Very Important Msg


Allah Ka Shukar Srilankn Team Par Karachi Me
Hamla Nahai Hoa Warna
Dabal Sawari Par Qayamat
Tak Pabandi Lag Jati... ;->
In Our Life, Six Things Can Come At Any Time

...

1- LOVE

2- FRiENDSHiP

3- MONEY

4- ILLNESS

5- DEATH

6- ?



Su Su

"Is liye kar k sona!"
agar tumhein kabhi meri zaroorat mehsoos ho, yun lagey k mein tumharey kuch kaam aa sakta hoon, to phir plz kabhi hichkichana mat, mujhsey kehna mein ussee waqt,








Na kardoon gha, kyun k aur b kaam karney ko.
A Wife Hit Her Husband Wid Frying Pan

Husband: Wht''s Dat 4 ?

Wife: I Found A Paper In Ur Pocket, Wid d Name "Jenny" On It

Hsband: I Playd RACE Last Week n "Jenny" Was d Name Of My ''Horse''

Wife: Sory !

Next Day Wife Hit Him Agn

Hsband: Wht''s Dat 4?

Wife: Ur ''Horse'' On d Phone An Hour Ago ... ;->
Disco Dance Karte Howe Larke Aur Larki Ko
2 Kute Dekh Rahe The.

Ye Kya Kr Ha " 1 Kute Ne Dosre Se Pocha

Dosra kuta Bola Ye Tou Mai Nahe Janta Ho
Mai Ye Janta Ho k Jub Mai Is Tarah Karta Ho
Tou Mera Malik Mujhe

peit k kere Marne k Duwai Pilata Hai...... /
ApuN Ko FAQEER ko 1 Rupia denA thA,
Kafi dair ho chuki FAQEER to miLA nhi,

Is Liye SochA k Ap ko he sMs kr don,

Bat to Ek he hy
{WESEY DO YA ESEY DO}... ;->
Tusi sadi jaan ho

Punjabi ho ya Pathan ho

Choclate ho ya Paan ho

Coke ho ya Shezan ho

Angel ho ya Shaitan ho

Tusi jo b ho...sachi tusi sadi jaan ho.../ ;-
paki Guys to indians tum dekhtay raho. . .
kheltay raho. . .
kartay raho click
bhabi bana kar lay ayega sania ko shoaib malik. .
Why has the government. fixed voting age- 18 yrs & marriage age- 21 yrs?



Govt.. ko ye pata hai ki desh sambhalna aasaan hai, lekin biwi nahi...!!!
Send me msgs only in these timings

MORNING
6AM TO 12PM

NOON
12PM TO 4PM

EVENING
4PM TO 8PM

NIGHT
8PM TO 6AM


baki time tang na karna
2 pathan masjid mai namaz parhne aye.
first pathan: chalo shukar hai namaz nahi nikli




agar wazu ke chakar mai parte to namaz nikal jati;-)!