Thought of the day:

Thought of the day:
Thought of the day:

"Never make the same mistake twice..


Bcoz..


There are so many new mistakes..
Try different each day.
  

May, 25 2010     134 chars (1 sms)     4557 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kbhi ksi ko tang kya nhi karte
Yun bar bar misscall kya nhi karte
Jis ka mobile hai usko wapis kro
Insani cheezon se BANDAR khela nahin ka
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...


shshhhhhhhh....ahista bolo yahan tak awaz aa rahi hai.
|SMOKE| S=Send,M=Me,O=One,K=Kool scrap,E=Every day !
once a king ask hisunshi k uski beti k leye larka dhondo
munshi ne beti ki omer pochi..
king:18
munshi:agar 18 saal ka na mila tu 9-9 saal k do le ao..
Bakhtawar : Papa Ap Ko Pata Hai Kiya AATA, CHAWAL, Kis Rung K Hote Hain?

Zardari : Beta White

Bakhtawar : Jhoot Wo Toh Black Hote Hain
1 Chor K Bachay Ne Fridge Se
Cake Chori Kr K Khaya To
Chor Ne Apnay Betay Ko Buhat Maara,

Cake Chori Krnay Per Nahi,
Unglioon K Nishaan Chornay Per
Zindagi Main Sab Kuch Mil Sakta Hai

Paisa

Property

Gaari

Izzat

Lekin






Tootay Huey Daant Dobara Nahi Miltay. . .





Samajhdar Ho, Umeed Hai Ab Sms Karoge. . . ;->


Janab Zardari Sb Apni Kitab "Gharibon Ka Khaatma" (Jild 2,Pg # 74)
Main Likhtey hain..

"Meray Hum-Watno Mehangaie Se Na Daro Hawa Khaoe,
Ghussa Piyo Aur Mazey Se Geo:-)
Sardar: Agar operation se mujhe kuch ho jaye to ussi doctor se shadi kar Lena.
Biwi: Aisay kyun keh rahay ho?

Sardar: Tou kya doctor ko muaf kar doon.
FATHER: How are your grades, son?
SON: Under water, Dad.
FATHER: Under water? What do you mean?
SON: They''re below C level
Ap lovely ho -94%

Ap Cute ho -95%

Ap Sweet ho -96%

Ap Beautiful ho -97%

Ap Stylish ho -98%

Ap Attractive ho -99%

or

Main phainknay mein Expert hun 100%.

Kya karOn Adat se hay!
You are one of the most CUTE persons in the world!!
Just a second, don’t misunderstand.
CUTE means:
Creating
Useless
Troubles
Everywhere..