Thought of the day:

Thought of the day:
Thought of the day:

"Never make the same mistake twice..


Bcoz..


There are so many new mistakes..
Try different each day.
  

May, 25 2010     134 chars (1 sms)     4507 views       Funny

more Funny SMS Messages



Ek Aadmi Hath Main Ek Packet liye tezi se Bhag Raha Tha.

Police ne Rok K Puch: Kaha Bhage Ja Rahe Ho?

Aadmi: Main Apni Biwi K Liye Kaprey le kar Ghar Ja Raha hon.

Police: To is Tarha bhag Q Rahe ho?

Admi: Mujhe Darr Hai K Ghar Pohonchtey Pohonchtey Fashion na change ho jaye. :-)
karti ha meri bewi subha sham shak muj per,pochti ha muj se ye mis FAKHIRA kon hai?banwaya jab mein n apna ID card,poch dala batate kuin nehi ye ab NADRA kon ha
Why do we fall in love?
Experience ki kami.
Why do we break off love?
Patience ki kami.
den y do v want 2 fall in luv again
Dimag ki kami!
Tip Of The Day:
Always Keep Ur Pic in Ur Pocket,
U Kno Y?
WhenEver U Face Any Problem
Just C Ur Pic
& Say 3 Times;


"If i Can FaceThis,
i Can Face AnyThing!
''r--._,---------.¤
"-, .c-.-----"""''
/ i--''
C__J

Tere ko tapkane ka nahi,samjhane ka hai.Ajkal tere SMS kahin or jarele....
Hain Mulaqat K Saare Hi Qareene Maujood

Aur Pehla Jo Qareena Hai Wo Bharpoor Bhi Hai

Meri Maano Tou Raho Aaj Ki Shab Ghar Mere









Load Shading B Hai Badal Bhi Hai Ghar Duur Bhi Hai ;->
Jaamia Hafsa ki tamaam taalibaat baahar aa gaen par aik andar reh gai,

kyon...?

.
.
.
.
.
.
.
.
Uss ka burqa

Molvi ABDUL AZIZ pehan gae ha


Sikh: Ghar ma Mera hi Hukam chlta hy
Ma Kehta hon, garm pani ly aao, wo le aati hy,

Dost: Garam pani Q?
Sikh: Garam pani ma hi Bartan Achay Dhultay hain:-)
Plz pass this SMS to all ur friends. A person urgently needs 3 bottles of.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pepsi (chilled) with chips. It''s urgent Cell no & name is as displayed
Hamy a.K.a Efie a.K.a FebZ
03343004071
:)
Piaas Lage To Pani Mat Peena " pApPu" . . .






Q K Sirf Sprite Bujhaye Piaas Baqi All Bakwaas . . . ;->
''''Meri zindagi per faqat itna ehsan ker do,
Ik benam si mohabbat mere naam kerdo,
Ik subha ko milo aur shaam kerdo,
Aur sham tak mere ghar ka sara kam kerdo
Happy mirasi day
:)
Ye msg usko bhejo jo apki nazr mein dunya ka sb se bara mirasi ho.

Mene to bhej dia ha.ab mujhy send kr k mirasio wali harkat mat karna :)