ORIGINAL DON:

ORIGINAL DON:
ORIGINAL DON:
DON ka intizar to 11 town k nazim kar rahy hain

magar DON se GATAR khulwana mushkil he nai namumkin b hai

Q K


DoN is waqt sms parh raha hai,
  

May, 25 2010     166 chars (2 sms)     2970 views       Funny

more Funny SMS Messages

Is sard mosam me
tumhara sath ho



Garm bister me kambal orhe tum milo!





Mere hont tumhe chune ko tarsen




Kash esa kabi ehsas ho!




I LOVE U



"TAPAL CHAYE"
''Saaray gawahon aur bayanon ko

Mad-e-nazar rakhtay huey
ye Adalat

dafa 420 k tahet
$m$ Parhnay walay ko
$m$ na bhejnay k jurm main
.
.
“KANJOOS” Qarar deti Hay.!


After Putting us in fire of love, you are sweetly sleeping.

nahi samj ai ????

ya lo

aggan la ka sanu ishaq dian te app mithi neind sona wa.
45 Saal ka aadmi Larki
dekhne gaya
Larki ki maa be-hosh ho
gai

Jab hosh aaya
Tou waja poochi !!

Tou Maa boli 25 saal
pehle Ye mujhy bhi
dekhny aaya tha ... ;->
Umair Taklu He
Phir Bhi Roz Saloon Jata Hai,
Why ???



Pata Nhi ??







Kyu Ki, Saloon Umair Ka Hai..


Tring Tring Tring.

Sardar: Hello kon bol raha hai?
Other side: Ji, main bol raha hon.
Sardar: oye ye to kamal ho gia,
idhar se bhi main hi bol raha hon.
1st girl, main to usss se shadi karon gi jo handsome ho


oor tum?


2nd girl,
main to uss say shadi karon gi jis k han UPS laga ho . :)
Dukandar Ny Subha Subha Dukan Kholi To 2 Kuty Agy Bethy Hue Thy

Dkandar;Oye Tusi Aethy Ki Ker Ray Ho?

Kuty: Yar Sari Raat Ponkdy Ray An,

2 "STREPSILS" Te Day:-D
Din Ko Karo
YA
Raat Ko Karo


Ander Karo
YA
Bahir Karo


Beth Ker Karo
YA
Leat Ker Karo


Bed Per Karo
YA
Kursi Per Karo


Piyar Se Karo
YA
Ghusse Se Karo


Neend Main Karo
YA
Hosh Main Karo


1 Bar Karo
YA
2 Bar Karo


"Kerna Tu Hai"
--sMs-- YaaR..

Jaisay maRze hai waisay kaRo... ;->
Hamari Dosti Aisi Ho

K Tum

Har Raah

Har Nagar

Har Safar Me Milo
.
.
.
.
.
.
.
.
Agar Me Mar Bhi Jaaon To...
Agley Hi Din Barabar Wali Qabar Me
Milo... ;->
In my past life, god said a gem is going to be born on (date)
and i give u a boon that u get to be this beautiful gem"s
friend...couldnt ask for anything more but thank the god for
giving me a friend like u...happy birthday and dont forget
that someone somewhere is wishing for ur happiness on every
falling star."
Pathan ko rastay mein ek charagh mila.Utha k saaf kiya to ek Jin nikla or kaha k woh uski 3 khwahishain puri krayga.
Pathan:"Umko esa naswar do jo khatam na ho!"
Ekdum ek naswar ka packet aa gya.
Pathan ne thori si naswar nikali to utni naswar or aa gai.
Jin: "Baqi 2 khwahishain?"
Pathan: "Esa 2 packet or do!" ;->