ORIGINAL DON:

ORIGINAL DON:
ORIGINAL DON:
DON ka intizar to 11 town k nazim kar rahy hain

magar DON se GATAR khulwana mushkil he nai namumkin b hai

Q K


DoN is waqt sms parh raha hai,
  

May, 25 2010     166 chars (2 sms)     2959 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Admi Ne Anda Fry Kia To Wo Jal Gaya.

Murghi Ne Dekhlia..

Murghi Ne Admi K Moo Par
Zor Se Thappar Marte Hue
Kaha:

Begherat Tujhe Dena Pare To Ehsaas Ho... ;->


Lab pe ati hai Dua ban k tamanna meri,
Dil karta he band krwa doon sim tere,

Dor duniya ka tere DAM se ujala hojaye,
Jo mjhe sms na kare Uska range kala HOjaye….
Ek bar Sardar Gangubai ke ghar jata hai aur darwaja knock karta hai...
Gangubai:"Kaun?"
Sardar:"Main!"
Gangubai:"Main kaun?"
Sardar:"tu gangubai!!!!!"
MATHAMETICAL POEM.Hum to na 3 me hain na 13 me,Hum se Q 5,7 karte ho,9,2,11 kar k hum ko,Chup k oron se bat karte ho,302 lage gi tum ko,Qatl ki wardat karte ho,420 hai vo jis k liy,Zulf lehra k rat karte ho..!
agar app Pakistan k Prime Minister ban jayein to pata hai kya hoga,


1- App k daur mein Pakistan ka Naam Kanjoosstan
2- Sirf Imdad aaye ghee
3- fauj India sey Hathyar ley kar Istimal karey ghee
4- Milkman dhood mein pani naheen Pani mein dhood milayein ghey
5- aakhir mein aap kee ankh khul jaye ghee aur khwab toot jayein ghey
Shair araz kia hai
pewasta e shajar se umeed e bahar rakh
:-):-)

bchay 2 hi ache ,biviyan beshak 4 rakh
Think, if all studnts start studyin & get gUd marks


But jobs r limited

then
more unemployment

more suicide
more crime

SO,

SAVE PAKISTAN

STOP STUDYING..!
ub tanhai ka ehsas ho,

Na koi apke pass ho,

Na aap kisi ki nazar mein ho,

Na koi aapki nazar mein ho,

To samajh len k aap...???



BATHROOM
mein hein... ;->
Man: Doctor my Wife Recently has Lost her voice.

What should I do to help her to Get it back?









Doctor: Try to come home at 3 in the Morning.
Zalil honay Ka Sub Se Asan Tarika...!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


Uff Toba..! ! !
Zalil Honey Ka Kitna Shok Hai K Tarika dhonda Jaraha Hai...!!
Boy; I love you
tum dunya ki sab sy khobsort larki ho

Girl;acha par tumhary pechy mujh sy bhe khobsort larki khari hy
Boy; mor k pechy dekhta hy par wahan koi ni hota
Girl;agr tum sach mein mujh sy payar karty to tm kabhi pechy na dekhty i hate you
Moral
Moral woral kuch ni bs bachi zara taiz nikli
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
Par msg abhi baqi hy mery 2st
Boy;chalo jese tumhari marzi,magar ab ye diamond ring mai kisko dunga
Girl;lo!! ab mai apne janu se mazak bhi ni kar sakti.

Khush Khabri...???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.











.
.
.

.

.

Sharam ani chahey
Pakistan me rehte ho or Khush khabri ki Umeed rakhe hoye ho
kamal hai yar ;->