ORIGINAL DON:

ORIGINAL DON:
ORIGINAL DON:
DON ka intizar to 11 town k nazim kar rahy hain

magar DON se GATAR khulwana mushkil he nai namumkin b hai

Q K


DoN is waqt sms parh raha hai,
  

May, 25 2010     166 chars (2 sms)     2972 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sms Kiya HAi

??

??

Rewayat Hai Zamanay Ki

..

..

Dastak Hai Un k Dil Par

..
..

Jin Ko Aadat Hai Bhool Janay Ki..!!!


Girlz college mai teacher ne kaha:
"Agar aap koi lafz 3 baar dohraenge tu woh aapka hojaye ga,,,,,"

Saari larkian kehne lagi...
"hAmY"
"hAmY"
"hAmY"

Silly Gurlz... ;->
Kareena Ne Recently apnA ek wEb-siTe lAuncH kiyAA.... Ab wEb-siTe ka naAm baTaAo..!.
.
.
.
is it www.jAbwEspL|T.com

nAA..!
.
.
.
.
.
Is it www.OnLySaiF.com
nAA..!
.
.
ek aur guesS maAro
.
.
arRe bAbA.. DONT BE A BALTI
.
.
.
lOgOn to I"BEBO".Com
Aik jin aik sheikh ko chimar gaya..
3 din guzerne k bad wo jin khud hi aik aalim k pas gaya aur kaha
"mei teen dinan tun kuch nai khada menu bahar kaddo"
Air Hostess To Pathan : Aap Chai Pina Pasand Karenge Ya Soft Drink . . . ? ? ?

Pathan : Hum Wo Taweez Wala Chai Piye Ga. . . ! ! !

Air Hostess : Wo Taweez Nahi "TEA BAG" Hota Hai . . .


6 reasons to prefer GUNS over WOMEN

1.U can trade an old 45 for a new 22

2.U can admire a friend''s gun & He''ll let u try it

3.Ur Gun stays with u even if u r out of munitions

4.Guns function normal everyday

5.Gun do not mind if U go 2 sleep after u use it

6.MOST IMP:
U can buy a SILENCER for A GUN! =P ;)
Why did Saddam Hussein attack Kuwait?

- He had an Arabic baby-sitter, who always used to say ‘KEEP QUWAIT’ ‘KEEP QUWAIT’.
Can?we do romance in the midnight today? I’m in a good mood:) Just a little bit of kissing and biting!! Reply me soon, yours Loving Mosquito.


Maths Teacher Was Teaching
Mathematical Conversions

Teacher-If
1000 Kgs= Ton.
Then

For 3000 Kgs
=How Much?

Santa-
Ton!Ton!Ton!
Meri Qoum K Bahadur Jawano Utho
Kab Tak Sote Rahoge?
Qoum Par ye Waqt Bohat Bhari Ha
Utho Jaldi Karo,Jute Chapal Sab Chorhdo

Utility Store Par Aata Agya Ha
Woman on date with husband''s best friend;

*phone ring*

Woman: Yes? Ok , fine , bye!

Turns to her Lover and laughs: My husband says he is playing golf with U! :-D
A reasent studdi haz shon dat peepal hoo aar vary samaart end gud lukeeng maik manee spallings meestaikes... vaat ees yorr opeeniun?