ORIGINAL DON:

ORIGINAL DON:
ORIGINAL DON:
DON ka intizar to 11 town k nazim kar rahy hain

magar DON se GATAR khulwana mushkil he nai namumkin b hai

Q K


DoN is waqt sms parh raha hai,
  

May, 25 2010     166 chars (2 sms)     2977 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dil Ka Dard Humain Batate Kion Nahi

Dosti Ka Haq Hum Pe Jatate Kion Nahi

Mar Jao Ge Aise Hi Har Roz Laga Laga K Zor

Qabz Hai Tou HASHMI Churan Khate Kion Nahi... ;->
Dad – aaj tak tune koi aisa kaam kiya hai jis se
mera sar uncha huaa ho ?
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
Son – ek baar aapke sar ke niche takiya lagaya tha
bhul gaye..:P:P
Amrican:
Hmary tu Kutty chor pkar lety hen!
Japani:
Hmari fish tu Basket Ball khel leti hy.
Pakistani:
Lo dasso jee
Sady ty Bandar V msg parh lendy ny.
Neend jab b mujhe aaghosh may leti hei
Aapka chehra nigahon may bus jata hei
Ek dum se meri aankh khul jati hei
Dil se yahi awaz ati hei










AMMI BHAOOOOOOOOOO
Tortoise & Rabbit gave SSC exam. Tortoise 80% Rabbit 81% Both wanted admission in good college. Rabbit dint get admission but tortoise got How?
.
.
.
.

REMEMBER tortoise won d race..!

SPORTS QUOTA :-P
Govt ne pehle..
Oil..k rates berha dyay, phir
Aata..phir
Chawal..phir
Cheeni..phir
Sabzi..phir
kuch na mila tou time me 1 hour barha dia..
Ab govt k pas kuch barhanay ko nai raha to
To...
To...
To...
Ptcl number main 1 digit barha dia :)
Only True Friends Stand By You
During Bad Tyms. . .


I Promise You

















I will Be Attending Ur Marriage . . . ;->
Man:Janab Main 20 K/M Per Hr Ki Raftaar
Se Ja Raha Tha,
Mgr Phir Bhi Meri Car Ko Taiz Raftaari K
Ilzaam Me Band Kr Dia Gya,

Judge:Is Baat Ka Kya Saboot Hai?
K Tum Sach Kah Rahay Ho?

Man:Janab Is Se Barh Kr Or
Kya Proof Ho Ga K Us Waqt
Main Apni B.V Ko Lenay Susral Ja Raha Tha,

Jo Eid wale din roza rakhe wo Shaitan hy.


Aur


Jo Rozay wale din Eid manaye?





Aray Sahi Pehchana




Wo Pathan hy ... =P ;)
I''ll Always Remember The Day I Married You,
Without You My Love,

My Beauty,

I Don''t Know What I''d Do,

Your Loving And Thoughtful Just To Mention Two,

I Adore Your Sweet Smile It Makes Me Want You.
I know u r too much daring person and like to dare to any game.

I have a special dare 4 u.

Can you do?

if yes then the dare is!


"Bijli k Transformer par khadey ho kar nahana hai".
Pathan suhag rat ko gun utha kr room se bahir nikla,

B.V.Khan sab suhag rat to mana lo, kahan chale ?


pathan, arey khana kharab ki bachi
hum suhagrat manaye ga
to mohale ki chukeydari kon kare ga . . . ;->