''Roshni deker doob jana koi suraj se seekhey..

''Roshni deker doob jana koi suraj se seekhey..
''Roshni deker doob jana koi suraj se seekhey..
Dil deker dard lena ki ada koi humse seekhey..
kuch na deker Dil lena koi unse seekhey..
SMS leker REPLY na kerna koi Appse seekhey''
  

May, 24 2010     184 chars (2 sms)     2728 views       Funny

more Funny SMS Messages



Son: Daadi Ap Kya Tv Per Aati Hein?

Daadi: Ni Beta

Son:To Phir Ami Kyn Keh Rahi Thi K Tmhari Daadi Anay Wali Ha Ab Roz Darama Hoga:-)
Beta:
Papa aap ko Cancer howa hai phir aap sab ko AIDS kiyun bataatay ho?



Baap:
Taakay mere merne ke baad koi teri maa ko hath na laga sake.
A beautiful girl goes to Professor cabin
and
say
that i will do anything to pass in the exams
and professor says
NOW OPEN YOUR
.
.
.
.
.
.
Books And Study
Main kitna tum py marta hun,
Aur kitni Mohabat krta hon.

Bas ik shikayt hai tum sy,
Main jab bhi perhnay lagta hon.

Tum chupky sy ajati ho,
Aur aky mujhy behkati ho.

Na jany kiya smjhati ho,
Aur apny pass bulati ho.

Yeh soch zra,
Ae mairi jaan!

Kuch kaam bhi hai is duniya ke,
Har waqt ki chahat theek nahi.

Aghosh teri to phir bhi sahi,
Lekin yeh waqt hai perhny ka.

Ja aj mujhy tu perhnay dy,


Ae NEEND..!
Mujhy kuch krny Dy.
A pathan said to his friend:
“mujhy smajh nahi aati k log
maheena maheena kaisy nhi nahatay?
Mujhy to 28vein din kharish hona shuru ho jati hai
Bachiyon k chakker me larke jate lutt,
Or khatey hain un k bhaiyon se wo kutt...
iss waja se larke larkiyon ko chor detay hain,
Moqa mil tey hi un k bhaiyon ko phor dete hain..
Na kare makeup to un se banda dar jata hy,
Karti hain itna makeup k weight barh jata hy ."->
Pathan Bought A New Mobile.

Doston Ne Kaha Naya Mobile Lya Hay Mithai To Khilao..

Pathan Bazar Gya
Aur

Mobile Baich K Mithai Le Aya. . .
''1 admi apny dost k gar gya Ghanti bajany par aik chota sa bacha bahir nikla.

Admi bola: Beta ap k abu ghar par hen?

Bacha: Je wo to bazar gay howy hen.

Admi: Acha apny bary bhai ko bolao?

Bacha: Wo cricket khailny gay hen.

Admi: Acha tumhari ami to ghar hon gi?

Bacha: Je wo apni sahailiyon k sath picnic par gai hen.

Wo admi jal kar bola: To beta ap ghar men kiyon baithy hen, Ap b kahen jaen.

Bacha bola: Men b tu apny dost k ghr aya hua hu''
Lrka lrki se:jan mjy tmhari ankhon me
sari dunya ka nzara nzr ata ha

Larky ka dost bola:
zra dkh k btao mri bhens kahan ha:-D
School vs University
School=Pencil, Rubber, Sharpner, Scale,
Uni=Ek balpen wo b frnds se cheena hua,
School=Class me enter hony se phly May i come,
Uni=Bina batae he mobile kan se lga k class se bhr,
School=bag me hr sbjct ki book & copy,
Uni=Yar aik paper to phar k de de,
School=Class test me star,
Uni=Full moon hi naseeb hota hy yar
School=Dost mje wo wali class felow achi lagti hai, 2nd ok
Uni=Jigr bachi chek kr, dusra oye shram kr bhabi hai teri
Wondrful school days&LOVELY UNI LIFE.
Q: Why do boys go to temples?
?
?
?
?
?
?
?

Becoz temple is the only place where they can find..

?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
Pooja
Bhakti
Prarthana
Bhawna
Shraddha
Aarti
Archana
Aradhana
Shanti
Jyoti
Tripti
Deepti
Durga
Saraswati
Lakshmi
parvati
Naa dekh asmaan ko itni hasrat se
…Dost…

Kisi parinday ne moo pe potti kr di to saari hasrat nikal jaye gi…!