A chinti saw

A chinti saw
A chinti saw a box of gur & felt excited.
She went to taste it.Suddenly she saw a chinta
& left the gur & went to him.Y?
Kyunki...Gur Nalon Ishq Mitha!
  

May, 24 2010     155 chars (1 sms)     2793 views       Funny

more Funny SMS Messages

''aaj pink panther ki barsi hai,us k liya plz yeh sms kam se kam kisi 1 cartoon ko zaror send karen , main ne apna farz poora kar diay ,ab ap ki bari hay..

New Degrees Of
"DOG"






DOG, DOGER, DOGEST ...






Congratulations To
Justice Justice
Abdul Hameed "Doger"
For Achieving 2nd Degree
Of DOG ...
Train mai aik husband apni wife say:
tujh say shadi ker k pachta raha hun
dil kerta hai tujhey kuttay k agay dal dun

samnay wala passenger:wao wao wao wao
TeAcHeR:
bAtAo sAaL MaI kItNe MoSaM HotE HaIn

StUdEnT:
4 MoSaM

TeAcHeR:
koN koNsE

StUdEnT
1.HaRtAl
2.ElEcTi0n
3.ExAmS
4.HaNgAmAy
Man: Is there any way for long life?

Dr: Get married.Man: Will it help?

Dr: No, but the thought of long life will never come
Next Year Der Will Be Pakistan Premier

League Same As Ipl

Bt Only One Difference Is The



Cheer Girls Will Be Wearing Burkha..;->
It Was Asked In A Paper . . .
What Is POLITICS For . . . ???
























A Student Answered It . . .
POLITICS is a Combination of
POLI = Many
&
TICS = Bloodsuckers. . .
Baqi Aap Khud Samajhdar Ho . . . ;->
''jatay howay kuch aasa kar kar k jaoo kam k har gali sai awaaz aa ABBA JAN;ABBA JAN ;ABBA JAN''
What Happens To A
Chartered Accountant

MainMatric Mein
Tha Wo Matric Mein
Thi

Main Inter Mein Tha
Wo Inter Mein Thi

Main C.A Mein Aa Gya
Wo B.A Mein Thi

Main C.A Mein Tha
Wo MASTER Mein Thi

Main C.A Mein Tha
Wo PhD Mein Thi

Main C.A Mein Tha
Us Ne Doctorate Kr Lia

Aaj Us i Shaadi Hy Aur
Main C.A Mein Hi Hoon ... ;->
BREAKING NEWS:

Multan mein Aaj BARAF Giri.
.
.
.
.
.
1 Aadmi cycle par Baraf le kar ja raha tha.
Carrier Dhila Tha aur baraf gir gaye!
Ek Road Pe Bht Saray Log Ek Larke Ko Maar Peet Rhy The,
Ek Admi Ne Pocha Bhai Es Ko Kyun Mar Rhy Ho
Wo Bola K
Uski T.Shirt Pe Likha Tha


I M FARAZ :-D
My no. has been changed.
plzz give me a confirmation calll on my new no.
it is 15
agr mera nokar uthae to usy 2,4 galiyan dena.,
kamina khud ko police wala kehta hai.