A chinti saw

A chinti saw
A chinti saw a box of gur & felt excited.
She went to taste it.Suddenly she saw a chinta
& left the gur & went to him.Y?
Kyunki...Gur Nalon Ishq Mitha!
  

May, 24 2010     155 chars (1 sms)     2798 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ghadey Ko Ghadi Se Pyar Hogya ...

Wa wa
wa wa
.
Ghadey Ko Ghadi Se Pyar Hogya ...
.
.
.
.Itna Romentic SmS Parh Kar Aik Aur Ghada TAIYAR Hogya...


Teacher: Dunya K Pehle Insaan Ki Nationality Kya Thi?

Boy: Pakistani.

Teacher: Woh Kese?

Boy: Uske Paas
Na Ghar Tha
Na Aata
Na Bijli
Na Cheeni

Phir Bhi Woh Zinda Tha. :-)
Main B Mulk Ka Naam Roshan
Krna Chata Tha "Pappu"


Magar Load Shaiding Ki
Waja Se Kr Na Saka...=P;->


Your Sms R Not My Disturbance

But.....

The Disturbance Is Your Silence.....

SO Don''t Disturb Me Please !!! ;->
the day i will die and go out of ur life

then

buy some nice & butiful flowers 4 my grave from the money





u r saving by not sending sms 2 me
Wo Kya Cheeze He Jo wife Apnay hsbnd Ko Sari Umar Nahi Deti?


Socho ?












Ans-SHANTI
hum wo aashiq hein jo dooriyon mein ziada khush hein,

kyun?

coz love ho gha to shadi ho ghee, shadi ho ghee to oonch neech b hoti hai aur oonch neech honey sey pyar blast ho jata hai,

issi liye to,

Oh my friend keep way,
We can remain frnds in this way


Itnay anmol hein k khareed na saka koi hum ko Pappu

Heran-o-pareshan hein k ab IPL khelein to khelein kesay.;-)
Yaad tumhari na aaye aisa hum hone nahi denge,Dost tumhare jaisa hum khone nahi denge. Ek do sms karte rahna,Warna raat ko tumhe hum sone nahi denge....
Aaj tum nein kaha tha naa k aaj tumhara dimagh boht chal raha hai!



to yaar jaldi sey chautha(4th) gear lagana mein nein ghar jaldi jana hai
Question: why did GOD create Husbands? Because Fingers, Candles, Vibrator, Banana, Kheera, Lokkie, Lamba Bangan, cannot pay for SHOPPING.
Bankey Mian Ki Qawali Hy Sab Se Nirali

Koi Sun''ne Ya Na Sun''ne Hum Tou Gaaye Ge Qawali...

Zong! 1st Sep Se Balance Check Karne Per Charge Laga Riaaa Hy

Jazz! Gaon Mei Ghanta Package Per Degree Bant Riaaa Hy

Ufone! Her Hafte Naya Ad Bana Riaaa Hy

Warid Glow! Feel Free Ka Nara Laga Riaaa Hy

Telenor Djuice! Tou Din Aur Rat Ko Ek Bana Rahaaa Hy

Bankey Mian Ki Qawali Hy Sab Se Nirali

Koi Sun''ne Ya Na Sun''ne Hum Tou Gaaye Ge
Qawali... =P ;->