Astrologer:

Astrologer:
Astrologer: U''ll meet a young gal who wanna everything about u.
Frog: When n where?
Astrologer: Next semester in Biology lab
  

May, 24 2010     128 chars (1 sms)     2955 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher: Urdu mein translate karo,
"Dear look at that girl.. She is beautiful"

Student:

"jani !!! Bacchi to dekh ...
Tabahi hy tabahi....
Sweetest xcuse

A kid gets 0 marks in a paper.Father angrily says wat is this?
Kid replies: teacher k pas Star khatam ho gay to Planet dene shuro kardiye..
''Hamari Mohabbat ka Imtehan mat lo Farzana...





Hamaray pehle hii Imtehan horahe hain Saalana. ;-)''
"Raks karti hay gardish-e-dauran,

dar khulay hain sharab khano k,

"Chaey peenay ko ab kahan jayen,

Band hotel hoey pathano k."
Girl:Agr Tmhe Mjsy Shadi Krni Hai To Tmhe Hr Hafte Mumi Ko 10kg Ata Dena Hoga,

Papa Ki Car Me 10litre Petrol Dlwana Hoga
Boy:Acha BEHAN Ami Abu Ko Salam Kehna


Teacher! Btaen KHUSH FEHMI Kia H0ti Hy?
Student! Sir Piche Dekhen Miss Apko Bula Rhi Hy.
Sir Ne Dekha To K0i Nhn Tha.
Student: Sir YEHI CHEZ Khush Fehmi Hy =P ;->
Osama asked from his brother,wots going on in ur life... his brother replied:''kabhi khushi kabhi gham''
wen same question was asked from Osama he replied:'' kabhi atom kabhi bomb''
''Tera Hone Laga Hon Remix:

Failing in the Tests is Like a New Trend in the Coaching.
SIR feel Me. Sir Feel Me.

Thinking About the Fun We Making and the Sheet We Sharing.
SIR Heal Me. SIR Heal Me.

Ayi Jo Meri Supplee Supplee. Mera to Bura Haal Hua.
Ammi Se Pare Joote Joote.

Abbu Ka Bhi Jalal Hua,
FAAAAil. Hota Raha Hon. Jab Bhi Parha Hun. Fail He Hua Hon.
mere dil ko cheer gai ek goli
jab suna k aaj uthe gi oski doli

wo hath pe meri unglian rakh kar boli
assu punju haar kabotar doli
What Is B.E. . . .




8 semesters are there


80GB syllabus

80MB we study

80KB we remember

80 Bytes we answer

BINARY marks we get,

The Degree finally we get is BE

That is Brain Empty (B.E) . . . ;->
Hum ne tanhai may b tum ko chaha hay "paPpu"...



warna log to tanhai mein nargis ki cd dekhtay hai... ;->
SMS ek bimari hai jo waqt ko barbad kar rahi hai

Aao mil k kasam khaye k is bimari ko khatam kar dein ge.

Ek Call rooz app karo

baki MISS CALL hum kar dein ge