'Katrina: Me Tuhmare liye sub chor dungi, Salman: Ami Abu? Ktrina:G Salman: Khana pina Katrina:G Salman: Friends? Katrina:G Salman: "Jo ye msg parh raha hai os" ko B?
Katrina: Zuban sambal k bat kar Salman!
Me sb ko chor sakti hun lekin apne bhai ko nhi. Bhaiya G smile'
Eik pagal American se : Tum Japani ho na ?
American : nahi mai american hon..
Pagal : tum japani ho..!
American : nahi mai american hon..
Pagal : nahi tum japani ho..
American : han han mai japani hon..!
Pagal : lagte tu AMERICAN ho..
MUNNA BHAI visits Mysore palace.
CIRCUIT: bhai us kursi par mat baithna.
MUNNA: kaiku ?
CIRCUIT: wo tipu sultan ki he bhai.
MUNNA: tension kaiku leta he re maamu ?
aayega to uth jaunga re ,i shappath !!!
Ur like a target dat I always try 2 aim at. How I wish I cud aim u at d heart. But evrytime I fail, I fil so sad. U know y? Its bcoz I always end up missin u.