Q: If a devil catches

Q: If a devil catches
Q: If a devil catches your wife, what would you do?
A: You can do nothing. if devil has committed a mistake let him face the consequences.
  

May, 22 2010     140 chars (1 sms)     2975 views       Funny

more Funny SMS Messages

Yah SMS Krnay Waloon Ko Kya Ho Gya Hy FARAZ



Her KUTaY-BILLAY Ky Shair Py Mera Name Laga Datay Hain
Faraz In Arabic;

Zardari Un Hukmaara Nun Azaabun Fee Insaana Fasa Dun Faraz,
Aata-Tunn Bijli-Sunn Petrol-Gumm Bhum Bhum Dhamakatun Al Kuuttun Kameenun.
indian President to Musharraf:hamare pas Ashwaria hai
Bipasha hai Shushmita hai. Tumhare paas kiya hai?

Musharraf: Hamare paas jagah hai sub ko le aoo..

Forward dis msg 2 ur frndZ n get cool,
funny and amazing replies.
But reply me first.













































Kia haal hai? =P ;)
Karoge raat ko to rahegi susti

karoge din mein to rahegi chusti

karo kam se kam din mein ek bar

to rahegi tandrusti

Nahin samjhe?

EK SMS
Meri aankhon ko sapne phir dikha gaya koi,

Bujhti sansoon main mehak phir jaga gaya koi,

Kya ye such much pyar hai,

Ya Phir se "TOPI" pehna gaya koi.
Hijr K Azabo''n Se Darr Lagta Hai

Mujhe Apne Hii Khwabo''n Se Darr Lagta Hai

Kal Hii Tum Ne Ek Banda Maar Dia

Zaalim mJhe Tumhari ''''JURRABO''N'''' Se Darr Lagta Hai ;->
Women :Sir,Main Apne Larke Ka Naam Kiya Rakhon?
Sir,Iska Naam Peter Rakh Do..!
Women:Mera Doosra Larka Bhi Hai jo Iska Twin Hai..
Main Us Ka Naam Kiya Rakhoon?
Sir:Uska Naam Repeter Rakh do.
Kii Kariyean Lokan da, Her gal nu log jhamela kehnde nay

jay sms na kariye ta kanjoos ,ta jay karaiye te vehla kahnday ne

My Eyes – Miss U





My Feelings – Loves U





My Mind – Calls U




My Life Is U






I’ll Die Widout U



I love U





“Aisa Teri Waali Mujhe Bholti Hai.” Sambhaal Us ko........ :p
o kiya kiya, kya kiya, kya kiya re sanam





Arz kiya hain
--o kiya kiya, kya kiya, kya kiya re sanam








wa bhai wa

o kiya kiya, kya kiya, kya kiya re sanam
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.










Sbhe ka khana abhi nahi hua hajam ....;->
U May Have 10 Ppl 2 Talk

U may Have 100 Ppl 2 Care

U may Have 1000 Ppl 2 Love



But

U have Only 1 Crazy Frnd

Who Disturbs U Ne Tym


N


That''s me . . . =)