How did an intelligent

How did an intelligent
How did an intelligent boy propose to a girl? He took the girl along with him on a boat n at the middle of river said ''Marry me or leave the boat''. :-)
  

May, 22 2010     154 chars (1 sms)     3748 views       Funny

more Funny SMS Messages

I know

U Are

So So So

BuSy

But

For


3 seconds Think Of Me



1




2




3


Feeling Sweet Na . . .

Now Reply ME To Feel he Same . . . ;->
i hide my tears when i say your name but the pain in my heart is stil the same.though i smile and seem carefree theres no1 who misses u more than me!!
1 Dehati Aurat Check Cash Kerwany Bank Gaee.
Clerk:Yahan Sign Karo.
Aurat:Kaise?
Clerk: Jaisy Khat K Aakhir Mei Likhte Hain.
She Wrote:
Faqat
Ap K
Munnay Ki MAA
I LOVE YOU..!

:

I REALLY LOVE YOU..!!

:

I Love You More Than Any Thing In The World...!!!


Yehi Kehna Chahta Tha Majnu Apni Laila Se..


Par Bichare Ko English Nahi Aati Thi...!!!
Ek admi aadi raat ko apni moti biwi se bola
k sisak sisak ke marna theek hai ya ek dum.
BIWI : Ek dum.
Aadmi : To apni dusri tang bhi mujh per rakh do.
Who Is A Doctor???


He Is That Person

Who Cures The

''Ills''

By

''Pills''

&

''Kills''

The Person With His ''Bills...
Agar dantttooon k Doctor ko Daant mein dard ho to wo kahan jaye gha?


Arrey yaar Zahir hai k wo kissi doctor k pass to jaye gha naheen kyun k ussey achcha khasa experience hota hai, To reh ghaya mein to merey paass hee aaye gha na.
Larke wale: shadi ki date jald fix kr dain.

Larki wale: nahi abi hamari beti parh rahi hai.

Larke wale: parhai bad me b ho jaye gi, hamara beta
monkey nhi jo ap ki beti ki kitabain phaar de ga. :-D
Bantas advise:-
Dont carry umbrella during rain
Keep WHISPER on ur head
ye ghanto tak geelepan
ka ahsas nahi hone deta:D
RONAY se chehre pr pimple prte hn
(.:'_':.)
TENSION se wrinkle prte hn
(='_'=)
Islye sada muskurao
muskurany se chehre pr DIMPLE prte
h. .*
(>'_'
All pakistani nation se guzarish hai
k chand dino k liye susoo bathrom me na krein
bal k shoper me pack kr k wapda k office
me jama krwa dein ta k jaldi pani ki
kami puri ho or or or

Load shedding ka jaldi khatma ho plz
ShaIR ArZ KiyA hai
...iRshaD iRshaD....

Tail Ditta Cycle di chain Nu...

Wah wah...

Tail Ditta Cycle di chain nu...

Niklo Aetho Taadi Paen Nu... ;->