How did an intelligent

How did an intelligent
How did an intelligent boy propose to a girl? He took the girl along with him on a boat n at the middle of river said ''Marry me or leave the boat''. :-)
  

May, 22 2010     154 chars (1 sms)     3745 views       Funny

more Funny SMS Messages



larki khoobsurat kutte k sath ja rahi thi
k Larke ne dekh ker kaha aap dono behn bhai hain
larki-// ap ko hm dono main se kon pasand hai
Larka-// yaqeenan tm
larki-// to phir is k liye apni behn le aao
hamare yahan watta satta chalta hai...=P;->:-P
A Mother''s Love

Your arms were always open
when I needed a hug.
Your heart understood when
I needed a friend.
Your gentle eyes were stern
when I needed a lesson.
Your strength and love has
guided me and gave me wings to fly.
mere dil ko cheer gai ek goli
jab suna k aaj uthe gi oski doli

wo hath pe meri unglian rakh kar boli
assu punju haar kabotar doli
Assalam-O-Alaikum, Moaziz Dost, Jaisa Ke Aap Sub Janty Hain Ke Mera Muqsad Koi Lambi Chori Taqreer Karna Nahi, Na Hi Me Koi Lambi Chori Kahani Sunany Ja Raha Hoon Kyunk Me Janta Hoon Ke Aaj Kal Waqt Kisi Ke Pas Nahi Hai, Na Hi Aap Ke Pas Lambi Bat Sunany Ka Waqt Hai Aur Na Hi Meray Pas Lambi Bat Sunany Ka, So Matlab Ki Bat Karty Hain,.....I MISs Y0..
I

.


...


..


KNOW


.


...


..

U
.

...

..
R

.

...


..
SO
BUSY

.

...


..

IS LIYE

.

..

...



SMS MEI KUCH NAHI LIKHA K AP KO PARHNA PRAREGA...;->
2008 .....


Good Morning !
(bina bijli k)


Have A Nice Day
(bina bijli k).....

.
.
.
.
.
.
Stay Happy
(bina bijli k) ....=P;->
Always smile ok
Because

Your smile is so
Captivating and so nice

Show me a sample





,,//,,
[@..@]
[.____,]

oye hoye
SO CUTE!
aarey tum sey keh rahey hein k hum sey mohabat naam kee kissi cheez ka na zikar karna na ummeeed,

kyun k teen cheezein kabhi b badal saktee hein,
1-qismat
2-waqt

aur offcourse "Apun"
Ek larki ka dil sab sy zaida kab dukhta hai?




Jb wo kisi kaam wali ko apna
lawn ka print pehne hue dekhti ha
One day de Fat Ram Singh visits Dietitian..

Doctor Said: Run 8 Km for 300 days...


Ater 300 days Ram Singh ne phone kiya....


sir mein slim ho gayi..lekin

Doctor: lekin..?


.
.
.
.
.

2400 km away from home...!
New Economic Lingo -
Crisis Special

1. CEO - Chief
Embezzlement Officer

2. CFO - Corporate
Fraud Officer

3. VALUE INVESTING -
The Art Of Buying
Low & Selling Lower

4. STOCK ANALYST -
Idiot Who Just
Downgrade Ur Stock

5. PROFIT - An
Archaic Word No
Longer In Use ... ;->
''Larka:Mere sath chalogi GIRL:Kehan?Larka:Jahan tm kaho wahan.
GIRL: 0K Police station chalte hen
Larka: Lo batao ab banda apni Baji se mazaq b nhi kr sakta''