Diffrence between

Diffrence between
Diffrence between fate n stupidity: If ur father is poor,then its ur fate,if ur father-in-law is poor,its ur stupidity..!!
  

May, 21 2010     123 chars (1 sms)     3402 views       Funny

more Funny SMS Messages

Jab bhi tumhara msg aata hai
Hamara room room machal jata hai
Aang aang mein gudgudi hota hai
Yeh tumhara sms ka kasoor nahi hai
Yeh toh mobile ki vibration ka kamaal hai
Is se bari Dehshat Gardi or kya ho sakti he Faraz
Washroom ke lote me koi tehzab dal gaya
Erz Kiya hai..Haseeno na niklo ghar say mera dil beqrar hota hai.....per kiya kerun us waqt Mera Abba v naal hota hai!
''__,Δ___
/____,_/ \ .;’;’;.,
,l__[]__l__! ,,)(,,
Its My House
Gift 4u
Agar Chaho Sale Kr K Balnc Dlwa Lo
Main Road P Reh Lon GA
Magar ApK SMS K bina Nai
Girl:”Is dress ka kya price hai.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”Sirf 5 kiss,
.
.
Girl:”Aur us dress ka.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”10 kiss..
.
.
.
.
Girl:”Dono dress pack kardo, bill daadi
dengi..:p:p
TEACHER :Btao ye konsa zamana hy?


Main naha rha hon



Tum naha rhe ho



Wo naha rhi hy

Ham sab naha rhe hyn

STUDENT:sir, ye

BEGHAIRTI ka Zamana hy.
Ye baat samajh me i nhi!
Or ammi ne samjhai nhi!

Me kese meethi baat karun...
Jab meethi cheez khai nhi!

Ye Chanda kesa Mamu hai...
Jab ammi ka wo bhai nhi!

Q lambe baal hain bhaalu k?
Q uski tind karai nhi?

Kya wo b ganda bacha hai?
Ya jungle me koi Naai nhi?

Naani k husband jab Nana hain,
Or Daadi k husband jab Dada hain,
To q Baji k husband Baja nhi?

Ye baat samajh me i nhi!
Or ammi ne samjhai nhi!
Bhutto Marr Gya
Lekin
Zinda Hy Bhutto Zinda Hy
B B Marr Gai
Lekin
Zinda Hy B B Zinda Hy
Ya Allah Pp Ko Ek Or Nara Ata Farma
Zinda Hy Zardari Zinda Hy
Gam woh cheez hai,
Gam woh cheez hai,
Gam woh cheez hai,
Jisse kagaz chipkaye jaate hain.
Ur words r Antibiotics, ur smile is Analgesic, ur touch is Anti-Inflammatory, ur presence is Antiseptic & ur SMS is Anti-Pyretic that''s why I never fall ill

Afridi Ne Ball Ka Thread (Dhaga) Daant Se Kyon Kaata?

Guess?

?
?
?
?

Afridi Ne Ye Prove Kar Diya K.

Pakistan Main MOCHI(Cobbler) Ka Kaam Sirf Pathan Kar Sakta Hai. :-)
Pathan Apne 1 Saal K Bache Ko Hosptal Le Kr Gya

Dr: Isko Koi Sakht Cheez To Nai Khelai?

Pathan: Nai Kal Yeh Bohat Ro Rha Tha To Bas 1 Chutki Naswar Di Thi ;->