Diffrence between

Diffrence between
Diffrence between fate n stupidity: If ur father is poor,then its ur fate,if ur father-in-law is poor,its ur stupidity..!!
  

May, 21 2010     123 chars (1 sms)     3412 views       Funny

more Funny SMS Messages

GooD NEWS:
ACCA Exams wil now b only OBJECTIVE TYPE


Example:

3+3=?


Options:

a. 6

b. Six

c. VI

d. 6.0

Moral:

ACCA is still TOUGH.

A Black Guy Was
Given A Pair Of Wings
By God

He Asked God "Does
This Mean That I''m
Now An Angel ?"

God Laughs "No You
Silly Nigger You Are
A Bat" ;->
Pagal Khanay Ka Incharge:

Aap Theak Hain, Is Liye Aapko RELEASE Kya Ja Raha Hai.

Magar Afsos K Kal Jis Pagal Ko Aapne Swimming Pool Mai Doobnay Se Bachaya Tha,
Aaj Usne Phanda Daal Kar Khud-Kushi Karli.


Pagal: Us Ne Khudkushi Nahi Ki Hai.


Woh To Maine Usay Taang Diya Tha Sukhanay K Liye. :-)
Attendence.. Pappu Yes Sir Bablu Yes Sir Tinku Yes Sir Ullu ?? Ullu ?? Ullu Button dabana band kar, teri baari hai, attendence lagwa.
Agar Aap Mein
TALENT Hy
Salahiyat Hy
Aitmad Hy
Kuch Kar Dikhana Chahte HoTo Apna Time Zaya Mat Karo
Aj Hi Join Karo
"LUCKY IRANI CIRCUS"Unka BANDAR Mar Gaya He!
Farishte Ne Memon Se Puchha,
"Batao Tum Dozakh Me Jana Chaho Ge Ya Jannat Me?"


Memon Ne Chaalaki Se Puchha,
"PEHLE Mere Ko Bata K Kraya Kiska Kam Hai;-D
Ek larki thi dewani C

Mobile lekr chlati thi

Nazren jhuka k

Sharma k

Mbl mein jany kya dekha krti thi

Kuch krna tha shayad usko

Pr jane kis se drti thi

Jb b mlti thi muj se

Yehi pucha krti thi

Ye ON kese hota hai
Ye ON kese hota hai

Aur main sirf yahi kehta tha
Ye mob nhi


T.V ka remote hai.
---(".)
----( <)
-----L L '' .
-----------''.
------------:
-------------:


Msg nhi karty ho nalo tmhare mob ki screen py susu krdya jo ker sakta ho kerlo
I need you....






I love u....




I can''t go anywhere without u...




....oh my lovely..



Shoes!
'''''''' ''''''''

__| | | |__
(___,_)(____,_)
Mulana Fazal-ul-Rehman Reporter Ko Interview Dete Hoye :

Reporter: Ap k Hath Mai Hamesha Tasbeeh Hoti Hai Ap Kia Pahrte Hain Tasbi Pe ?

Mulana : Mai Ayetul Kursi Pahrta Hon.

Reporter: Ap Itna Jaldi Jaldi Aytul Kursi Kaise Pehr Laitay Hain ?

Mulana: Mai Waqt Ki Kami Ki Wajah Se Sirf Kursi Kursi Pahrta Hon.
Wife:''''Tum ny kahbi socha hai k meri shaadi kisi aur sy ho jati to kitna acha hota?''''

Husband:''''Nahi! Main kisi aur admi ka bura nahi cha sakta''''


1 pathan aero plane me pilot
say headphone cheen leta hai.

Pilot says! yeh kia ker rahe ho?
Pathan says:
Ticket ka paisa hum bhare
aur gana tum akela suney:p