Diffrence between

Diffrence between
Diffrence between fate n stupidity: If ur father is poor,then its ur fate,if ur father-in-law is poor,its ur stupidity..!!
  

May, 21 2010     123 chars (1 sms)     3423 views       Funny

more Funny SMS Messages

Baniye ki wife bimaar thi, light na hone ki wajah se usne candle jala di aur bola: Doc ko lene jaa raha hun, agar tumhe lage ki tum nahin bachogi to plz candle bujha dena
hajam kerte kerte
hajam kerte kerte
-
-
-
-
-





-
-

-


-




hajam kerte kerte
arey haan bhai hajam kerte kerte

-


-





-

hajam ker gae



---
----











--







--
dusre din dekha tho kuch jyada hi wajan kam ker gae..........;->
2 Makhiyo''n Ne Hotel Me Khane Ka Order Dia.

1st : Mere Liye POTTY le Aao LEHSAN k Sath

2nd : Mere Liye B Le Aao Lekin LEHSAN Mat Dalna
Muun Se Buu Aati hy ;->
Hey U Know Which is the best day to propose a girl... April 1
U Know Why??
If she accept its your luck otherwise just tell April Foooooll
SMS ka len den yuhi chalta rahega
dosti ka silsila badalta rahega
aap delete karte reh jaoge
par aapka mobile mere sms se bharta jaye ga
''If people says you are crazy, be patiend.
if they say you are monkey, relax. if they say you are stupid,be cool but if they say you are smart, Thapad maar sale ko.''
Dekh0 bacho apnay mulk k halaat.

kahin h0 rahay hain dhamakay to kahin pr rhay hain faqay.

isi lye kehtay hain



bachay 2 hi achay
Aishwariya Roy Is Being Hospitalized b''coz sucide attempt.
Watch T.v
REASON: He Proposed me n i said " NO "

Sily Girl Crazy Abt me .
Naka Naka Dumdum Fursat
Shaka laka sumsum SMS.

Ye African Zuban main likha hai.
Iska Urdu Main matlab hai.

Naak mai Ungli Maarne se Fursat mil jaye to SMS Kr lya karo.
Maa: beta shadi us larki se karna jo perhezgar ho, 5 waqt k namazi ho, hafiz e quran ho, sharef ho

Beta: maa mein ne shadi karni hai DAMM nai karwana...
Sardar ji ko sarak k kinaray peeshab kartay dehk kar 1 larki rasra badalnay lagi.
Sardar ji bole ,
" DARYE MAT AP JIS SE DAR RAHI HAIN USEY MAIN NE PAKRA HUA HA
Sardar: Will u merry , after i die .
Wife : No i wiil live with my sister.
Wife : Will u marry , after i die .
Sardar: No i will also live with ur sister.