Diffrence between

Diffrence between
Diffrence between fate n stupidity: If ur father is poor,then its ur fate,if ur father-in-law is poor,its ur stupidity..!!
  

May, 21 2010     123 chars (1 sms)     3415 views       Funny

more Funny SMS Messages



~ Tip Of The Day ~

''It''s So
"S I M P L E"
To Be
"W I S E" ...


Just
"T H I N K"


Something
"S T U P I D"


And Then


Don''t
"S A Y" It ... ;->
Ooi
aa
uff
maa
aai
aah
mmm
aaa
ouch
aa
haye
uff
aa
i
maa
bas
aa
maa
ouch
i
uff
ooh





bara dard hai,
mere iss SMS main,
tum ne bhi mehsos kiya na.:-D

TV on kro.
Multan main girls colleges me larai ho rahi hai

Sub girl lar rahi han

Sub keh rahi hain "hAmY" maira hai
.
.
Uff ye larkiyan b na.... ;-)
1admi apne(14) bachon k 7 Zoo gya..
guard se kha hamen wo genda dikhao jis k 8 baçhe hain!
kuçh dair baad guard aya or kaha ap yahin theren genda apko dekhne aarha hai... ;->


A sardar had a child after 3 month of marriage.
He asked his wife ye 3 month k bad bacha kaise howa?

Wife replied:tumhari shadi ko kitna arsa hua?
sardar:3 months.

Wife: or meri shadi ko ?
Sardar: 3 months

Wife: or bacha kitne month k baad?
Sardar:3 month.

Wife: total kitne hue?
Sardar: oye 9 months & start dancing
Balle Balle;->
Govt ne pehle..
Oil..k rates berha dyay, phir
Aata..phir
Chawal..phir
Cheeni..phir
Sabzi..phir
kuch na mila tou time me 1 hour barha dia..
Ab govt k pas kuch barhanay ko nai raha to
To...
To...
To...
Ptcl number main 1 digit barha dia :)


Nokrani:Maalkin apki purani sarhee muje nai chaiye.

Malkin: Kyun?

Nokrani:Apki saree pehenne k bad sahab

"Aap"Ko samajh k mere paas b nai aate.


Memon ka 1 rupia chatt se gir gaya,

memon neeche pohncha to rupia nahe mila

kion??









memon rupiay se pehley pohnch gaya tha!...=P;->
Ek Pathan job k Liye Form Fill kr Raha Tha,
Form mein eik Option tha k Aap ka Star Kya Hai?

Pathan ki samjh me Nahi Aaya

Usne kisi aur k Form main Dekha.
Us ne Apny star ki Option me Cancer likha huwa Tha.

Pathan ne kuch Socha,
Phir Apny Form Per Bawaseer Likh Dia. :-)
Wen u propose a girl, itz Direct Marketing

Wen u cal her itz TELE Marketing

Wen she walks to u its BRAND recognition

Wen she slaps u its Customer Feedback
Ek kanjoos k ghar aag lag gai
Wo apne ghar ko bacha na saka
.
.
.
Kyun k wo sari raat fire brigade walo ko....
.
.
.
?
?
Miss call hi karta raha ..!!
New rules of life for 2008
1. Haste Rehne ka.
2. Tension nai leneka.
3. B positive, eat positive, sleep positive
4. Mast rehneka.
5. Har problem ko solve kernay ka.
6. Friend k sath lifetime friendship account kholnay ka
7. Mujhko yaad rakhnay ka
Aur mujhey sms kertay rehnay ka.