A Woman Is Sitting At A Bench In Park........

A Woman Is Sitting At A Bench In Park........
A Woman Is Sitting At A Bench In Park........

A Man Approches her & Said: Hi, Honey. Want A Little Company........?

Woman: Why........? Do U Have One To Sell............. ;->
  

May, 21 2010     184 chars (2 sms)     2755 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Do pal ki bhi khushi na mili to kya hua umr bhar gam ke sahare ji lenge, Kya hua jo hamari girlfriend nahi, hum aapki girlfriend ke sahare ji lenge.''
Agar apne DIMAG ko test karna ho

to usko COW k samne le jao.

Agar wo dur gai to samajh lena

ki dimag me GOBAR hai,

agar pas ayi to samajh lena

k BHUSA hai.


After Eating Fish Santa Dont Drink Water
Y
Coz
He Feared That Fish Will
Start Swimming In His Stomach
''Logon Se Pange B Honge,
Ghar Men Dange B Honge,
Agar Mujhe Msg Na Kiye To..
=
Aap k 12 Bachchay Honge,
=
=
2 Ganje, or baki Nange hongay''
Mother
Independance
Father
Or
Valentine,

DAYS K Baad. .

Bus Isi Paap Ka Suwikar Karta Hun,

Admi Hun Admi Se Pyar Krta Hun.


Happy Khan''s Day.;-)
Ek Larka Dr Sy Lagta Hai Ma Andha Ho Gya Hon

Dr. Ny Uski Ankhon Ko Check Kia
Or Kha Nahi Beta Tmhari Ankhein Tu Theek Hain.

Larka. Tu Phr Newspaper Me
Mujhy Maira Roll Num Kyun Nazar Nahi Aa Rha ?
Jab tum aine ke paas jate ho to aina kehta hai

beautiful beautiful"

aur jab tum aine se dur jate ho to aina kahata hai

" aprilfool, aprilfool "
Lub Pe Aati Hai Dua Ban K Tamana Meri
Zindagi Bomb Se Ho Mehfuz Khudaya Meri
Na Koi Bomb Dhamakay Se Ura De Mjh Ko
Muft Me Jame Shahadat Na Pila De Mjh Ko
Mere Allah Lrai Se Bachana Mujh Ko
Or Sikha De Koi Banduq Chalana Mjh Ko
Nam E Islam Ki Hurmat Ko Bacha Le Ya Rab
Waqt K Sare Kamino Ko Utha Le Ya Rab.
A woman had triplets, she named them Mat, Pat & Tat. She fed Mat from left tit, Pat from her right tit...
Moral of the story: No Tit for Tat


If Time Doesn''t Wait For You,

Don''t Worry !









































Just Remove The Damn Battery

From The Clock And Enjoy Life .

Always listen to your wife, she gives sound advice :

99% Sound and 1% Advice….
Wohi Sheikh sb k batay ne kaha abu meri shadi pe atish bazi bhi honi chahye.. Sheikh sb kehtey beta fiker na karo koi patkha thuss nai hoga .. jab barat le ker gaye to Sheikh sb sub se agay they orr mou se awazen nikal rahe they.. THA THA THA .. DUZZZ DUZZ DUZZ... Wah sheikh sb ..