Balance Rs 00.00

Balance Rs 00.00
Balance Rs 00.00
Please recharge your account.
!!ONE TIME OFFER!!
Recharge your account free!!! Dial 03453053967 and say "FREE RECHARGE". Talk time worth Rs 250
  

May, 20 2010     164 chars (2 sms)     3194 views       Funny

more Funny SMS Messages

Police Constable to his SOn: "Tumhara result acha Nahi aya, aj se Sara Khelna ,Baher jana Or T.v BAND"
Son: " Yeh 100 ruppee Pakro orr Mamla khatam karu "
Extreme Kamina Baccha..
.
.
.
.
Son:”Papa aapki Luv Marriage hui thi na.. ??
.
.
.
.
Dad:”Haa par tumhe kaise pata.. ??
.
.
.
.
.
.
Son:”Q k Aapki shadi aur meri D.O.B
me sirf 6 mahine ka farq hai..
If u have 1 father, call me.
If u have 2 fathers, sms me.
If u have 3 fathers, miss call me.
If i m your father, just ignore this message.

Kutte ke chaar pair Q hote he??






+










+








+





+













Ab ye tumse accha koun janta he?


Sardar to doctor:
When I sleep, monkeys
play football in my dreams.

Dr:No problem,
just take this medicine b4 sleep.

Sardar: Kal se khaonga aaj final hai.
Na Mujhe Kisi Ka DIL Chahiye


Na Mujhe Kisi DARD Ki Talash Hai


Mere Phone Ko Jo Apna Samajh Kar BALANCE Dalwaye

Muje To Us dost Ki Talash Hai..
MiRrOr MiRrOr On tHe WalL wHo iS tHe Bad In ThE WorLd ?
.
..
.
..
.
..
.
..
.
..
.
..
.
..

mIrRoR : “JO MESSAGE PAR RAHA HAI WO BAD IN THE WORLD“
.
..
..
B@D BOY
Getting married is very much like going to a restaurant with friends.

You order what you want, and when you see what the other fellow has,

you wish you had ordered that.

Nowadays,

Child in washroom.
.
.
.
.

Mommm!
.
.
.

Mom: han beta bolo!

Child: mujhe constipation ho gaya hai zara facebook pe status toh set kar dain!
:D :P
Chahti hoon apko piyaar doon,

dosti pe apni zindagi war doon,

par jab apka SMS nhi milta hy to,

Dil karta hai apka SIR phar doon.
Kabhi dost kahte the,
jaan bhi mango to hazir hai,
aaj wo apni girlfriend ko
jaan kahte hai
?
?
?
?
?
Salo ab hazir karo apni jaan.


Life While Doing M.B.B.S

1sr Yr: Yahoo I''m In
Medical College

2nd Yr: Kahan Phans
Gaya? Help Me

3rd Yd: Severe
Migraine, Sumtymz
Pagalpan b

4th Yr: Aah Soon It''ll
b Over

5th Yr: Finaly It''ll b
Over

House Job: I Did It

Job : I Love Myself

W8 a Min !
Sunthing Is Missing


Ohhh !!! Meri
"JAWANI" ;->