Balance Rs 00.00

Balance Rs 00.00
Balance Rs 00.00
Please recharge your account.
!!ONE TIME OFFER!!
Recharge your account free!!! Dial 03453053967 and say "FREE RECHARGE". Talk time worth Rs 250
  

May, 20 2010     164 chars (2 sms)     3191 views       Funny

more Funny SMS Messages

''GSG PUKAAR.
HUKMARANO
Ye Dolat B Lay Lo
Ye Chen Aur Amn B Lay Lo ye Ezat Aur Rozgar B Lay Lo
ye Sahat Aur Talem B Lalo
Tax+tax
Lay Lo
ye Shuhrat B Lay Lo
bhalay CHEEN Lo Pora PAKISTAN ek chief justice k ilawa koi kuch nahen kahega
MAGAR
lauta do
wo bijli wo oil(Rs40) wo ata,wo chawal, wo roti, wo cheeni, wo pani.
Phir na khna
Cheif Justici
wo ek h, hum b ek, ek h, agar hum sory ho gy ek, to wo sub kuch jo loat lia h hum lota lengy.

Geo Sms Group
ZeeShan 03133070586
www.geogroup.uiwap.com''
God Thought That He Cudn’t Be Everywhere
He Mad A Mother

Then

Devil Thought That He Cudn’t Be Everywhere So
He Made
Mother In Law ;->
Aaj ki khas khas khabroon main khusamdeed.Aj ki taza khaber:Good morning and have a nice day.Aur ab tafseel:Aaj bhi sms ki baarish jaari rahe gi,call anay ka b imkan hai aur mis cals k badal b any ki tawaqa hai.Aaj poray din bar bar vibration k jhatkay lagtay rahain gay.Shukria.
''Gam woh cheez hai
Gam woh cheez hai
Gam woh cheez hai
Jis se kagaz chipkaye jaate hain.''
Nurse : Mubarak Ho Apke Han Bacha Hua Hy
Kia Name Socha Hy

BAP:Nurse Ko Cherty Hue Ap Itni Sexy Aur
Beautiful Hen Ap Hi Koi Nam Bta Dein

NURSE : Is Ka Nam Kutte K Bacha Rakh Len.
Man 1:
"I m Alwayz Delighted
When People Stick Their
Noses In My
Bussiness."

Man 2:
"Why, What Do You Do?"

Man 1:
"I''ve A Company, Make
Tissue Papers ..." ;->
"Aham Ellaan"

jald hee pakistan mein wo waqt aaney wala hai,






jab stage k adakaar iss site sey sms pard kar jhughtein lagayein ghey
''AB TO BIJLI BHI DOCTOR ki Medicine ki Tarha ati hai


"Mohsin"


.
1 Ghanta Sobha





1 Ghanta Shaam


or


1 Ghanta Raat.....:d

- Mohsin Skywalker -''
''.
: _ * _________
__/ !__!- - - - - - -!
!_(@)--!___(@) _!
MENTAL HOSPITAL VAN
Pagalon ko uthane i hai, Apko meri dosti ki qasam BHAG JAo.''
1 pagal dusre pagal se (maiyusi k sath):

Sab log hamen pagal kyun kehte hain?

Dusra pagal:
Tu dafa kar yaar. Yeh le lemo ki lassi pi....!:p
"hAmY" IS D BEST N CUTEST"

Say dis 10 tymz slowly wid ful AQEEDAT!

Ye msg 7 logo ko send kro 1 khush khabri milegi..

Dont Delete dis iz real,

1 larki ne ise delete krdya tha us k affairs uski AMMI ko pta chal gye

1 or larkay ne ise jhoot smjha usy raat k 2bje uske ABBU ne fone pe baat krte hue pakra kr phenti lagaie,

1 or ny name change kr k fwd kr dya
to usy date pr jaty howy kuttay ny kat lia

so plz dnt ignore n fwd it wdout any CHANGE.. =P ;->
Pakistani Ny Chinese
Sy Kaha:
"Aao Hum Tumhe''n
Pakistan Ka Sadar
Banate Hyn"
Is Baat Pr Chinese Ny
Pakistani Par Case
Ker Dia k
"Ye Mujhy Chor
Samajhta Hy" ;->