Balance Rs 00.00

Balance Rs 00.00
Balance Rs 00.00
Please recharge your account.
!!ONE TIME OFFER!!
Recharge your account free!!! Dial 03453053967 and say "FREE RECHARGE". Talk time worth Rs 250
  

May, 20 2010     164 chars (2 sms)     3192 views       Funny

more Funny SMS Messages

The length & breadth & height of you
total up to quite a view,

but to taste the true delight of you
I’ll have to take a bite of you.
Dil se Jab Hum Tumhe Yaad Karte hain.

Aap Ka Sapno Main Hum Didar karte Hain.

Jab say Dekha Hai Aap Ko Qareeb Say.

Ab To Bas TOBA ASTAGHFAR Karte Hain.
I Have A DouBt


Why Ppl Use Shut Up
for Human Beings


And


Shut Down For
Computers...


While Prpose Of Both Is Same.....!!!!!! ;->
Chocolaty N Crunchy Outside.....Creamy N Whitish Inside... Guess Wat It Is?






?
?
?
?
?
?
?
?
??
?
?
COCKROACH!!!!
Aya Na Munh Me Pani?
A Police Recruit Was Asked During Exam,
"What Would U Do If U Had To Arrest Ur Own
Mother?"

He Said, "Call For Backup.".
pathan ki girlfriend ne usko message kya "I Miss U"



bohat dair sochny k baad pathan ne jawab dya:
"I Student U" =P ;->
Dil se hum aap ko janab kehte hain

Moo se hum aap ko aadab kehte hain

Aap jahan kahin bhi tashreef le jatay hain

Sab aap ko khuda ka azaab kehte hain. :p


MISS:Agr Lion ki jga kutta jungle
ka badshah hota
to jungle ka kia haal hota . . ?



Student : Wohi jo aaj Pakistan ka hai . :-
1 pathan pilot jahaz land karne per boht khush hua

neeche staff ne usey hatho hath dhar lia or airman uski wardi utarne mein help karne laga

pathan fakhar se:aj mn ne india ke 2 jahaz,
1 aabdoz ko mara hai,
airman:lekn sir g apne 1 ghalti krdi

pathan:wo kia?

Airman:bs ap ghalti se india land kr gaye hain.
Take a Bowl Fill it With GRAPES Put Your Hand In It Go In Front Of Mirror You Know What You Will Find...?? LANGOOR Key HATH Mei ANGOOR...!!!
Teachr: Tum bade ho kr kya kroge?
Santa: Shadi.
.
Teachr: Nahi, mera mtlab kya banoge?
Santa:"DADDY
Shair arz hai


BHAG GAI ZARDARI KI BETI
GHADA GAARI PE

wah wah

BHAG GAI ZARDARI KI BETI GHADA GAARI PE

IS LiYE USNE LAGADI PABANDI DOUBLE SAWARI PE... ;->