Balance Rs 00.00

Balance Rs 00.00
Balance Rs 00.00
Please recharge your account.
!!ONE TIME OFFER!!
Recharge your account free!!! Dial 03453053967 and say "FREE RECHARGE". Talk time worth Rs 250
  

May, 20 2010     164 chars (2 sms)     3197 views       Funny

more Funny SMS Messages

Height oF Joke:
Gandhiji Joined Gym At D Age Of 18.
Sm1 Said:Wah Kya Body Hai!

Since Den He Stopped



Wearing Shirt!!
''Red ROSE
pyar k liye

Yellow ROSE
Frndship k liye

White ROSE
Shanti k liye

AUR

Aapke liye?

?

?

?

?

?

?


NIMA ROSE
roj nhane k liye''
Wohi Sheikh sb k batay ne kaha abu meri shadi pe atish bazi bhi honi chahye.. Sheikh sb kehtey beta fiker na karo koi patkha thuss nai hoga .. jab barat le ker gaye to Sheikh sb sub se agay they orr mou se awazen nikal rahe they.. THA THA THA .. DUZZZ DUZZ DUZZ... Wah sheikh sb ..
*~SARDAR: Yaar Tere Bhai di Maut da bara Afsos hoya, Waisy hoya Ki Si?
FRIEND: Goli lagi Si Mathey Wich.
Sardar: Oh Tu
Shukar Kar Akh bach gai..%-)


Aik pathan dusre se
o yara mere pait main gas ha:
Dusra pathan: khuda ka shukar ada kar
k petrol nhi ha warna America
ne qabza kr lena tha...=P;->
men think they are LEFT behind...
and women think they are always RIGHT to leave men behind?
Dil se dil lagi hum kiya nhi krte,

ye dil hum kisi or ko diya nahi karte,

pasand aa gaya pagal pan tmhara,

wrna har pagal ko hum sms kya nhi krte
Ek Pathan ki 10 Betiyan thin:

Phir jaa kar usko Ek Beta Hua...

Pathan ne uska Naam kya rakh hoga???





Zaroorat Khan.
Yesterday in my room all my books were singing a song.

Guess which song?

guess!

O Zara zara Touch Me Touch Me Touch Me...
D¡L Ka Sab Se Barra Connection Kis K Sath Hota Hai?

?

?

?

?

Apko To Pata
Hona Chahiye

?

?

?

?

?


Poket Sayyyyy
SEX!!!
























Now that i have caught your attention,
I Just Want To Teel U That
Dont drink and Drive, you might Spill it ... ;->
Kareena Ne Recently apnA ek wEb-siTe lAuncH kiyAA.... Ab wEb-siTe ka naAm baTaAo..!.
.
.
.
is it www.jAbwEspL|T.com

nAA..!
.
.
.
.
.
Is it www.OnLySaiF.com
nAA..!
.
.
ek aur guesS maAro
.
.
arRe bAbA.. DONT BE A BALTI
.
.
.
lOgOn to I"BEBO".Com