Balance Rs 00.00

Balance Rs 00.00
Balance Rs 00.00
Please recharge your account.
!!ONE TIME OFFER!!
Recharge your account free!!! Dial 03453053967 and say "FREE RECHARGE". Talk time worth Rs 250
  

May, 20 2010     164 chars (2 sms)     3193 views       Funny

more Funny SMS Messages

Indian Airlines slogan: A warm experience & motherly treatment... warm
b''coz AC doesn''t work & motherly because Air hostesses are above 50.
What Happens To A
Chartered Accountant

MainMatric Mein
Tha Wo Matric Mein
Thi

Main Inter Mein Tha
Wo Inter Mein Thi

Main C.A Mein Aa Gya
Wo B.A Mein Thi

Main C.A Mein Tha
Wo MASTER Mein Thi

Main C.A Mein Tha
Wo PhD Mein Thi

Main C.A Mein Tha
Us Ne Doctorate Kr Lia

Aaj Us i Shaadi Hy Aur
Main C.A Mein Hi Hoon ... ;->
Mumy:beta q ro rhe ho?
Beta: mumy papa ne muje kissi nhi ki.
Mumy:beta ap ne papa ko tables nhi sunaye honge
Beta: kam wali ko kon se tables ate hain.
gADHA B JO NA KHAE WO
GHAS HO tUM.

Stupid, idiot bakwas ho
Tun.

52 jokers wali tash ho
Tum.

Insan 3rd class ho tum.


Per jo b ho yar dost bohat khaas ho tum..;->
I''d Much Rather Be A Woman Than A Man.

Women Can Cry . . .

They Can Wear Cute Clothes . . .

And

They Are The First To Be Rescued Off Of Sinking Ships . . . ;->


Dekhene Do Apne Chere Ko Jee Bhar Ke Hamain
FARAZ.......



Muddat Huwi Hai In Aanhkon Ne Koi BEGHARAT Nai Dehka....
Masoom Dhamki:

1 chor chori kar k ghar se ja raha tha k bache ki aankhh khhul geyi

bacha bola:
Mera School Bag Bhi Le ja Kamine
Warna
Shor macha doonga
Aina Dekh Kar Begana ho Gaya

Khud apne Husn Ka Deewana Ho gaya

Muqabla-e-Husn main hisa liya Apne bhi

aurron ko tu Cup mila apko Jurmana Ho Gaya
Before Marriage. . .
A Man Yearns For The Woman He Loves. . .
While
After Marriage. . .
The "Y" Becomes Silent. . . ;->

Ques: Do You Know
Which Animal Has Good
Manner?


Ans: Cat

Why?
Because It Always Asks
Permission Before
Coming Inside
''Maiauon''
men think they are LEFT behind...
and women think they are always RIGHT to leave men behind?


( o_o)

(o_o )

( o_o)

(o_o )

( o_o)

(o_o )

Nigahain aj b us Kuttay ko tlash krti hy
pappu



Jis ne kaha tha
Loadshading 2010 mei khatam hojae gi ;->