Balance Rs 00.00

Balance Rs 00.00
Balance Rs 00.00
Please recharge your account.
!!ONE TIME OFFER!!
Recharge your account free!!! Dial 03453053967 and say "FREE RECHARGE". Talk time worth Rs 250
  

May, 20 2010     164 chars (2 sms)     3203 views       Funny

more Funny SMS Messages

Rs. 500 k recharge pe Rs. 5000 ka Talk Time
Aur 11yrs ki validity
Call 1 paisa/min
60000 sms free!


4 details
Plz log on 2


www.inni-vi-lutt-nai-pai.com
If a black cat crosses you, when u r going somewhere,
wat does it mean????

*?**

**

**

**

?

*

It means that black cat is also going some where
When Ur Life Is In Darkness

Pray To God

&

Ask 4 Relief 4rm Darkness

But

If U Prayed

&

U r Still In Darkness

Then Realize












"U''re In Karachi" ... ;->
Ishq mein barbadi na krwa leina

Apne Aba ki kamaiz hawa mein na ura deina

Jo paisay ghr say sabzì lanay k liye miltay hain

Un ka easy load na krwa Lena... ;->


Judge: why r u arrested?
Sardar: for shopping early?
Judge: well, that’s not a crime,
anyway how early were u shopping?

Sardar: before opening the shop…..:p
Koshish karien k woh SMS bheja karain jo hamien pasand hoon..
ab aap hamari pasand poochien gay..
To hamien EASY LOAD walay SMS bht pasand hain.
What would u call the knee of a madhu makkhi ? ?


.





.


.



.

Socho socho



.

.
.
.
U know it,
.
.

Bolo bolo



.Ansr: BI-KI-NI !!..(bee ki knee)

Masjid k liye chande ki apeal ho rhi thi,
1 admi khara ho k kehta he me bulb lgva donga
Dosra: Me tube lgva donga
Pthan josh me a k kehta he me cable lgva donga!
Ek pehalwan ne ek mehfil me sirf 1 limu se pura 1 glas bhar k juice nikal kr sb ko heran krdia & challang kia k asa koi or kr k dikhae
Sb ne haar man li phr ek kamzor se admi ne nichory hue limu se 1 glass juice nikal kr pehalwan ko b herat me dal dia
Pehlwan: ap b kia pehalwan ho?
Admi: mai memon hun ;->
Interviewer: To Bataiye PANI Ke Bina Insan Kaise Marega?

Santa: PANI Nai Hoga To Insan

Tairega Kaise?

Aur Tairega Nahi To Doob Jayega!!!
In case there is a breakoff between Saif and Kareena, he will have his tattoo changed to ........ guess wot guyz....

.
.
.
.
.
.
.
.

KAMEENA..:))


Girl’s father: “main nahin
chahta k meri beti apni pori
zindagi ek ghaday k sath guzaray”

Boyfriend:”Bus, isi liye main
usay yahan se le janey aaya hon.”