Balance Rs 00.00

Balance Rs 00.00
Balance Rs 00.00
Please recharge your account.
!!ONE TIME OFFER!!
Recharge your account free!!! Dial 03453053967 and say "FREE RECHARGE". Talk time worth Rs 250
  

May, 20 2010     164 chars (2 sms)     3184 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pres.Zardari Has Ordered That

All Future Press Conferencs Will B Held Inside The Masjid In Presidency,

Since
Shoes Cannot Be Worn Or Carried Inside Masjid!
Teacher:woh dekho udhar sunder ladki khadi hai.
Isko PUNJABI me translate karo.
student:woh dekho saalo TODI BHABHI KHADI HA
Jo Shaks Ramzan Mein
Galyo''n Or Raston Se
Guzrte Huey In Kalmat
Ka Wird Kasrat Se Karega
Allah Us Ko Maal-a-Maal Kr Dega



















"ALLAH K Naam Pe De De Baba" ;->
TEACHER: Kashif, give me a sentence starting with “I”.
Kashif: I is ……

TEACHER: No, Kashif. Always say, “I am.”
Kashif: All right… “I am the ninth letter of the alphabet.”
Forget abt D past you cant change it,
Forget abt d future You cant predict it
Forget abt d present I dint get you one
Happy birthday!!!

What is
M A T H S.....?
.
.
.
M-Mental
A-Attack
T-To
H-Healthy
S-Student....
ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..

ek din woh teen celebrities se milti hai..
aamir khan..
shah rukh khan..
salman khan..

teeno ke autograph woh ek ek daane par le leti..

call it.. khan A.. khan B.. khan C

par ghar jaa kar jab woh dekhti hai..
to sirf ek AutogrAph hotA hAi sabhi par..


kyun??



kyunki..

daAne daAne pAr likhA hAi.. khAn A waAle kA nAam.. !
Plz Ignore Mat Kerna. 0321-6307893


Ye No:100 Khobsurt Or Cute Girls Ko Send Kero

Inshallah Apko 10 Din K Andar 1 Achi

Or

Khobsurt Bhabhi Milay Gi Pakka.
Reaction of Girs Wen they loose their purse

Poor girls
My Money

Rich Girls
My Debit card

Beautiful Girls
O shit aus main Hamy ki Pic thi
''"5" sawalön k sahi Answer dene per apko milega piza..!

Challenge.

1.China Kis Mulk Me Hai?

2.14Aug Kis Date Ko Ati Ha?

3.Green Rung Kis Colour Ka Hota He?

4.Temater Ko Urdu Me Kya Bolte Hain?

5.Quaid-e-azam ki qabar me kon dafan hai?''
Ek baar ek cyclewala doodh ki kitli lekar ja raha rehta hai! Aur jate jate use rasste main bahut traffic lagta hai, thoda time hone ke baad woh kitli main se saara doodh pee leta hai!!!!!!! Kyun?
.
.
.
.
Socho
socho
.
.
.
.
.
.
Are thoda aur socho!
.
.
.
.
.
.
Nahi jam raha ,
chalo thik hai main hi bata deta hun!!!!!!!
.
.
.
.
.
Kyun ki peeche se saare vehicles .....
Pee Pee Pee karte hai , Isliye woh saara doodh pee jata hai
A Memon Family rcvd a dead body of their Father 4m USA
letter on top writn, I m sendng ABBA''s body it ws his wish 2 b buried here.Under ABBA''s body r 12 cans of Cheese,10pk of Chocolates & 8pk of Badam.ABBA is wearing pair of Rebok Shoes 4 manjorBhai.dere r 2 pair of Shoes 4 Jubaida & Jarina.Abba is wearing 6 T-Shirts Large 1 is 4 Satar Bhai othrs r 4 Boys.2 Jeans Abba is wearng r 4 Boys.if u want anythin else then cal me coz AMMA is not feelin well..