Smile 2 old man means respect

Smile 2 old man means respect
Smile 2 old man means respect

Smile 2 a child means innocence

Smile 2 lover means love

Smiling in front of mobile means mental




Still smiling!
(Confirmed) ;->
  

May, 19 2010     180 chars (2 sms)     3222 views       Funny

more Funny SMS Messages

Free Stay
Free Dinner
Free Lunch
Free Security


To Avil Dis Pack Just Call On 15"
And Say"



I''m Responsible 4r
Lahore "BLAST"!!
TUM SE ACHA TO KUTTA HAI..
PAppu..!


Kam Se Kam LARKI Palat Palat K DekhTi tu Hai...


k,


Kahin Aa To Nahi Raha... =P ;->
Piece Of Philosophy From A Passionate Smoker ... !!!

I Always Think Of

Leaving CIGARETTE ...

But ... !!!

For Thinking

I Need A

CIGARETTE .. ;->
Teacher:
Batao Daryaaft or Ejaad mein kya farq hy?

Student:
Mere baap ne meri maa ko Daryaft kya aur phr dono ne mil kr mujhy Ejad kya
Question paper in year 2020:

Q.1
Name the cities of PAKISTAN where electricity is found.

Q.2
How does sugar taste?Explain in ur own words.

Q.3
Draw a neat n labelled diagram of a suicide jacket.

Q.4
In ancient times, what was PETROL used for?Support ur answer with examples.

Q.5
Write the complete name of PAKISTAN.

Q.6
Explain principle n working of a Drone... ;->
Q: What do you call a man who can''t hear anything?
Santa: Anything you want because he can''t hear na!!!
1 Dehaati Ne 5 Star Hotel Mai Chai(Tea) Ka Order Diya.


Waiter Ne 1 Chhotay Se Cup Main Chai Di.



Dehaati Ek He Saans Main Chai Pee Kar Bola:



"Bao Mittha Theak Aye. Hun Chah Liya." :-)
AgAr " Mahima choudhry" lAdka hOti to uSka naam kya hota?????

?
?
?
?
?
?
?
not getting
?
?
?
its "Baaphibaap choudhry"
Tum Itne Khubsurat Ho, Tum Se Bahar Bhi Sarminda Hai,
Kabhi Bhul Se Bhi Kabristan Mat Chale Jana
Warna Murde Kahe Uthange, Abhi Hum Bhi Jinda Hai..
jaise hi khunchuus ne pakya, pappu aur bittu ko kaata....
teeno ne milke khunchuus ko ek ke baad ek kaan ke neeche diye...pairon se....thakur ke chappal pehne the unhone...

ab khunchuus ko bahut sharam aayi aur lajja ke maare dispensary se bahar bhag gaya...chaman bhi uske peeche peeche bhaaga...

lekin ab machchar ro rahe the kyu ki unke kaan ab tak saaf nahi hue...
udhar KAAN film festival bhi deri se shuru hui.......-;>
Ek Phatan Ko Hotle Me Job Mil Gye, Hotle Malik Ne Us Ki Duty Namak Dani Me Namak Bharne Ki Laga Di

Sham Ko Jb Malik Aaya To Us Ne Deakha K Phatan Ne Sirf Ek Namak Dani Namak Se Bhari Hai

Malik Guse Se Bola : Hudd Haraam Ho Tum

Phatan Bola ! Kocchaa Hm Kya Krta Is Ka Soorakh Hi Boht Tung Thaa

:-) :-)
In a class, teacher asked:
If I buy an item@ 12.75 n
[email protected], it“s loss or profit?
student: Profit in rupees & loss in paise