A man''s silence

A man''s silence
A man''s silence can break a woman''s

heart into a thousand pieces while a

woman''s silence can give a man a thousand moments of peace! ;->
  

May, 19 2010     149 chars (1 sms)     3277 views       Funny

more Funny SMS Messages

A story that can b read by Angels only…


















NOTHING C,

I told u… Only Angels can read it, not Devils
1 rich girl ko school mei
Gareeb khandan pe essay likhne ko kaha gaya.
Essay mei girl ne likha----


" Ek gareeb khandan tha.

abbu gareeb the,

ammi gareeb thi,

aur bachche bhi gareeb the,

khandan mei 4 nauker the,

woh bhi gareeb the.......

Car bhi tutti hui Mercedes thi......

Unka gareeb driver bachcho ko

tutti hui car mei hee school chorta tha.

Bachcho ke pass mobile bhi purane the..

Pas, Woh Buhat ghareeb thay ...
zindagi dour hai.....
.
.
.
.
..
.
....
........
.......
.....
zindagi dour hai????????

..............
.
.
.
.
.......
....
....
chal dour
whAt iS tHe nAm3 of bruc3 lee''s s|st3r wHo cAn wAlk on tHe wAlls?








chipkA-l33
Girlfrnd-Agr main tumse juda ho jao''n tou tmhe''N kc taklif hogi?

Pathan:wesi taklef hogi jc naak ka choha naak mei sookh jaye usko nikalta waqt hoti hy =P ;)
Insan ki success uski pehli girlfrend ki waja se hoti hai ..




or baki girlfrend uski success ki waja se hoti hain :p
Woh chumle ek baar to aati nahi neend
unki awaz sunte sunte hi raat jaati hai beet.
isiliye kehati hoon yaaro
ye risk na uthao
morten JALAO MACHCHHAR BHAGAO !!! :)
Shakespeare said, "This world is a stage & we all are actors"..
In punjabi it is translated as

"ae dunya ek drama ae tae asi sarray marasi aan"
Ghadey Ko Ghadi Se Pyar Hogya ...

Wa wa
wa wa
.
Ghadey Ko Ghadi Se Pyar Hogya ...
.
.
.
.Itna Romentic SmS Parh Kar Aik Aur Ghada TAIYAR Hogya...

Kitne armano se
Shadi ki rat uska
Ghongat uthaya
Main ne
Pappu...

Wo bare piyar se
boli....

Aap sherwaani main aik dam chutiya lag rahe hain... =P ;->
Aam zindgi..
hum ek bhi ladki nahi pata sake..
College ka 1 semester khrab ho gaya....

Mentos zindgi:- ek bhi ladki hume nahi pata saki...Unka 1 semester BARBAAD ho gaya....
Police wala Thanay mein ek Mulzim ko bohat mar raha tha,aur us per bohat saray ilzam laga raha tha.

Isi doraan Usko ghar se fone aya k us k ghar beta paida huwa hai,
fone sun kar us ne doosron ko bataya, Mulzim ghussay se cheekha Or kehnay lga

"PA DE PA DE A V CASE MERE UTTAY PA DE"