When Words r not enough,

When Words r not enough,
When Words r not enough,
To express your feelings,
Dont think u r in love,
You just need to ..































Join

English Course. . . ;->
  

May, 19 2010     196 chars (2 sms)     3280 views       Funny

more Funny SMS Messages


Twice h0liday in A Week Applied bY Pak Govt 4 Saving 4000 M.W light.

Bt i hAve a Mega Project.

Q Na Pora saAL Chutian Kr k 192000 M.W Light sAve Ki jAye.

Export Bhi Kr Sktay hYn.

Now You Are Thinking.

Kya Chabli Mari Mainay.

Per Ay sOcho Shro KinNay KitTi?
TeAcHeR: "YoU MiSsEd ScHoOl YeStErDaY DiDn''T YoU?"


StUdEnT: "No NoT EvEn A LiTtLe BiT."
Mr. Inside Went 2 C
Mr. Outside. Inside
Standing Outside Called
Outside Outside But
Outside Standing Inside
Called Inside Inside
When Inside Came Inside
Outside Went Outside 2 C
Inside Then Outside Called
Inside Outside But Inside From
Inside Called Outside Inside ...
Now Where Is Ur Brain
Inside Or Outside ... ??? ;->
After finising MBBS
Dr''Muna start his
practice.


He checked 1st patient
eyes, togue &ears by
torch& finally said,


Bole To ... Torch ek dum
theek hai.....-;>
Husband Wife Main Larai Ho Gayi

Husband Ghar Se Chala Gya
Raat Ko Phone Pr Biwi Se Poocha : Khaane Main Kia Hai ?
Wife : ZEHER
Husband : Oki Tum Kha K So Jana Main Deer Se Aaonga ;->

Khudi ko kar nalaik itna ke book kholne se pehle



Us ka page page tuj se khud poche puttar tabiyat te thek ae na.
Nine Zero Pe 1
Muhajir Gun Le Kr Khara
Hogaya . Jo b Wahan Se
Guzarta
Us Se Poochta: TUM KON?
Man : Pathan
Muhajir Shot
DhUzZzZ

Muhajir: TUM KON ?
Man : Baloch
DhUzZzZz


Muhajir: TUM KON ?
Khusra : Tera Baap
Muhajir : Jao Yaar
Apno Ko KonMaray ...
Do U Know The Rules To Succeed In Life. . . ??
.
.
.
.
.
.
.
.
Nahi Pata.
.
.
.
.
.
.
Ok

.
.
.
.
Nahi Pata Tou Scroll Q Kr Rahe Ho. Mujhe B Nahi Pata . . . ;->
Train mai aik husband apni wife say:
tujh say shadi ker k pachta raha hun
dil kerta hai tujhey kuttay k agay dal dun

samnay wala passenger:wao wao wao wao
Chandi ka ghora soney ki lagam
Msg parhne walon ko mera salam
7up,Sprit peene walon kabhi paani bhi piya karo
Free k Msg parhne waly kabhi msg bhi kiya karo.
This one is my first attempt.

Kis cricketer ki wife ka naam sunte hee,everyone starts laughing?



Its Mr.Rashid latif



how?



Coz his wifes name would be Mrs.Latifa
.........._i"i_________________
........._/l_l------------------l
.........L_(0)_l_____________(0)l

COORPORATION VAN


pagloon ko
uthane i hai


tumhay


apnnni dosti
ki kasam




plz



plz




bhag jaooo!![haha]