When Words r not enough,

When Words r not enough,
When Words r not enough,
To express your feelings,
Dont think u r in love,
You just need to ..































Join

English Course. . . ;->
  

May, 19 2010     196 chars (2 sms)     3275 views       Funny

more Funny SMS Messages

8 Saal Pehle
Mobile Call 5 Rs Ki Thi Aur Roti 2 Rs Ki


Aur


Aaj Roti 5rs Ki Hai Aur Call 2 Rs Ki

Kon Kehta Hy Mehngai Hui Hai

GEO MUSHARRAF . . . ;->
type password





******
.
.
.
.
PROCESSING
.
.

.
.
SORRY
''
''
''
AAP KI PYAR KARNE KI

UMER GUZAR CHUKI

HAI PLZ !!!

TRY AGAIN...>>>>
Muncipalty Van JAANVARON ko uthane ke liye aayi hai,
Tujhe.... Apni dosti ki kasam.... Please Bhaag ja.
Lo G mera 1 or Sher Arz hai

Idhar B ''situm'' ho Gaya hai


Udher B ''situm'' ho Gaya hai


.

.

.

.
.
.
.
.
.
Message Delete kardo, sher khatam ho gaya hai.;-)
2 kids wr lying 2gethr in 1 bed in same blnket

1st: Me 1 lrka hn
Tm kon ho?

2nd: Mjhy nai pta

1st:Acha w8 (ye kh kr wo blankt k andr gya
or thori dr bd nikla) "tm lrki ho"

2nd: Tmhy kese pta?
.







1st: Q k mere blue socks hai, or tmhare pink hai.


Moral :
Har waqt GANDI BATEN mat socha karo.. ;->
pathaan hum naai pichli 20 saaloon main 1 baat note kitya haai
dost:wo kya?
.
.
.
pathan:jab bhi ramzan khatam hota haai Eid zaroor aata haai
Mian ßivi Apny ßachy k ly Robot ly Ay

Jo ß Jhot ßolta Us k Thapr Marta

§on:Abu Aj Ma ßemar Ho §chol Nai Jao Ga

çhataakh!

ßap:Tm Ny Jhot ßola?
Ma Jb Tmary Jitna Tha kbi Jhot Ni ßolta Tha

çhataakh!

Mom(kichen §y):
kia Hoa?

ßap:?e çhinto ßoht Jhot ßolta Hy

Mom:Zahir Hy Apka ßeta Hy

Chatakh!
Ek pathan TV pe bomb rakh k Pakistan ka match dekh raha tha,

Bivi:Ye bomb kis liye rakha hai ?

Pathan:Agr aaj haarey to poori team ko bomb se ura dunga.


Moral Of The Movie GHAJINI...

Whenever Going To Meet Ur GF..
Make Sure U Have
Ur Cell Fone..
N
When U R In Deep Trouble Keep Ur Cell Fone 8 Silent... =P ;->
Teacher: Humien Garibon k Saath Pyar se Paish Aana Chahiye.
Boy: Acha Ab Samajh me Aaya.
Teacher: Kya?
Boy: Yehi k Papa Aksar Maasi ko Galay Kyun Lagatay hain.
Anewala Kal Tumhara Hai..
TumharaTha..
Tumhara Hi Rhega..
Us pr Tumhara Hi Haq hai..
SochoKyon?
.
.
.
Kyuki kal 1st APRIL Hai..
HAPPY FOOLs DAY
Hum bhool jane walon ko aisi saza dete hain,

WAH,WAH
IRSHAD..
Hum bhool jane walon ko aisi saza dete han,

JOOTA UTARTE HAIN


aur

aur

MOZA SUNGHA DETE HAIN!:-)''