Astagfirullah Astagfirullah

Astagfirullah Astagfirullah
Astagfirullah

Astagfirullah

astagfirullah

Send This Sms 2 1000
people

INSHA ALLAH

Balance Khatam Ho jaye
Ga mager bakhshya tussi
fair vi nahi jana,>
  

May, 19 2010     170 chars (2 sms)     3300 views       Funny

more Funny SMS Messages

Please pass this msg to all friends n help me.
I’m imdad
Blood group (0-)
urgently need
2 bottles….
Of
fanta and coke
with
1 large Pizza
thanx..
In Aortoon Se Dosti Achi Nhi "Faraz"

























Kacha Tera Mkan Ha Tmko Khusra Hi Thek Ha
Collage Ki Ladki.

Ghar Ki Kidki.

Dono Taadne K Lye Use Hote Hain . . !!


A man sees a fat man
sitting in a train cabin.

Taunting, he asks:
Is this cabin for elephants only!

Fat man humbly replies:
No!Even monkeys like you can sit!
ShaIR ArZ KiyA hai
...iRshaD iRshaD....

Tail Ditta Cycle di chain Nu...

Wah wah...

Tail Ditta Cycle di chain nu...

Niklo Aetho Taadi Paen Nu... ;->
Maa: Beta Shadi Us Se Krna

Jo Naik Ho.

5 Waqt Namaz Prhti Ho.

Parda B Krti Ho.

Rozy B Rkhti Ho

Beta: Ammi Aap Ne Meri

Shadi Krwani Hy

Ya DAMM Krwana Hai? ;->
1 Dulha Apnay Dost Se Shadi

K Din:Yar Koi Aise Baat Btao Jo

Main Apni Bewi Se Jatay He Kahon

To Wo Hearan Ho Jaey.

Dost:Tum Jatay He Apni Biwi Ko Talak Dy Dena!
''Aik Phatan ne kisi ladki se kaha k mujhe tum se kuch kehan he keh doon.
Ladki: bolo
Phatan: ap ke pass NASWAR hey.
Agar buses k naam Pakistani actress pr hote..

REEMA over load hogae,

SAIMA k neeche aa kr 1 rahgeer halaak,

Accident me SANA ka front miror toot gaya,

Tez raftaari k ba''is, LAILA mor kat''te hue ulat gae,

MEERA pr sawar ho jao,

SHAHIDA MINI ka tyre puncture hogaya,

NIRMA thuk gae,

RESHAM ko loot lya gaya,

BABRA SHARIF ki bearing rod toot gae,

NIGHAT pr pathrao,

Aur ANJUMAN ko jala dia gaya... ;->
Hamesha log password wo rakhte hain jo kabhi na bhoole,


16646
yeh password kis ka hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Saeed Ajmal... =)
yamraj took man to hell.....
there he saw gandhi jee dancing wid bipasha..
man asked yamraj:gandhi jee ki saza itni mazedaar ku?
yamraj:saza tu bipasha ko mili hai...
Hello!My Name Is Dr.Love.
I M Specalist Of Lovelogy.

I Complete My Lovelogy Course From University Of Heart.If Any Person Want 2 Meet Me,So Plz Welcome My Address Is HEART EMPIR,

Room 143,Opposite Ishq School,Mohabbat Colony, Behind Dil Nagar.

(,") DR.DIL (",)