sehra ke badal

sehra ke badal
Yaa Rab Doob Jaye Kisi Darya Main Wo Badal Yaa rab.

Jis Nay Barsoon Mere Sehraon Ko tarsaya Hai...
  

May, 03 2010     102 chars (1 sms)     3145 views       Anniversary

more Anniversary SMS Messages

Exam k lie har book perhli mene

,FARAZ,

Dua karo ‘FACE’BOOK se bhi koi sawaal ajae…..
Wo Keh K Chaley K Ab Hum Sirf
Tmhary Khwabon Me Aengy "PAppu",,,


Light ki wAjA sE Neend He Nhi Aati,
KhuwAb KyA "KAddu" Aayen gy... ;->
bus kro khatam kro ye bazi-e-ishq

"mohsin"

muqadar k harey kbhi jeta nahi kartey......!
I LOVE U are words just three,
which mean so much on our ANNIVERSARY.
so this is what i want to say,
live in my heart n there 4 ever stay!
Nothing in this world could ever be as wonderful as the love you have given me
Your love makes my life so bright
Just knowing you are
My darling my sweetheart ur sweety ur wife
Happy Anniversary
Nothing In This World Could Ever Be
As Wonderful As The Love You?Ve Given Me
Your Love Makes My Days So Very Bright,
Just Knowing You?Re My Darling Wife(Husband).
Happy Wedding Anniversary
1 Class Ka Bacha Apni Miss Se Kehta Hai.
Mai Aap Ko Kaisa Lagta Hoon?
Miss: So Sweet!
Bacha: To Phir Mai Apne Ammi Abbu Ko Aap K Ghar Kab Bhejun.
Miss: Wo Kyon?
Bacha: Ta'kay Wo Hamari Baat Agay Chalayen,
Miss: Ye Kya Bakwaas Hai!

Bacha:
.
Tution Parhne K Liye..
Happy Anniversary and May your marriage be Blessed with love, joy And companionship For all the years of your lives.
Mujhe ap se ye umeed nahi thi. Ap ne
ye kehte waqt kuch tu s0cha h0ta akhir ap ko hoa kiya tha,
ap k zehan me yeh baat ayi kaise thi. Had h0ti hai,
ap ko zar0rat hi kya thi k ap mere bare may l0g0n k0 ye bata0 k


"I am the m0st cute & charming pers0n
0n earth"
Nazar lug jaati hai mujhey!...
To the beautiful couple in all the land, May your anniversary be Happy and Grand. Happy Anniversary.
My Parents Say I Spend To Much Time On Facebook And Should Go Outside .
.
.
.
...
.
.
.
.
Thank God For Laptops And Wifi.
Two Guys Are Chatting..

Guy A: “I’m Going To Bring My Wife To Australia For Our 20th Anniversary.”

Guy B: “Oh.. That’s Cool. What About Ur 25th Anniversary?”

Guy A: “I Will Go Back To Australia To Bring Her Back.” :)Two Guys Are Chatting..