King Nepolean Was Busy Fighting In Poland

King Nepolean Was Busy Fighting In Poland
King Nepolean Was Busy Fighting In Poland

Some Russian Prisoners Were Brought Infront Of Him

Their Attitude Was Very Humiliating 2wards King

They Said :"V Russian r Far Better Thn U
U Fight 4 Wealth & V Fight 4 Honour"

Nepolean Said :

"Every1 Fights 4 Wht He Doesn''t Have"
  

May, 17 2010     290 chars (2 sms)     3061 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Larka,Ek Larki AHA Aadhi raat ko AHA Jungle mei OHO Jhari k Peeche AHA Sab se chup k OHO Daba daba k AHA Chus Chus k OHO Aam Kha rahe thay Ahahaha
Anarkali in akbar''s
darbar:

Paad dia to darna kia jb pad dia to darna kai,

pad dia koi tatti nai ki
chup chup k badboo
soonghna kia,

jab paad dia.->
1 Chutki Naswaar Ki Qeemat Tum Kia Jano Mere Lal

Pathan K Sar Ka Taj Hoti Hy Ek Chutki Naswaar

Har Mochi Ki Dukaan Per Aam Hoti Hy Ek Chutki Naswaar ;->
phool kharab nahi hota makhia kharab karti hai
larka kharab nahi hota larkia kharab karti hai
1 Hand on Horn

1 Hand on Gear

1 Ear listening Mobile

1 Ear listening Muzik

1 Foot on Accelarator

Other on Clutch

&

Both Eyes On Girlz


WELCOME to PAKISTAN

A very busy nation...
Pathan k ghar mein Billi thi,
Pathan tang aa kar usey kahin door chhor aaya par jab ghar aaya to Billi pehle se hi pohunchi huwi thi.

Pathan phir kahin door chhor aaya Billi phir se ghar pohunch gayi,

Pathan gussey mein usey boht door chhorne gaya aur wahan se wife ko call ki: Billi ghar pohunchi ?

Wife:Haan.

Pathan:Us kameeni se bol k mujhe yahan se lejaye Qk ab mein raasta bhool gaya hun.
How Can You Tell
When A Lawyer Is
Lying ... ?

.


.


.


.


.


.


.


.


.

Whenever
You See His Lips
Moving ... ;->
Why Pakistani Girls Are Not In Sport?


Only 10% Girls Play Games Like
Tennis, Chess, Carrom Etc


Bcoz 90% Girls Are Playing With
Boys....


Faqeer-1 rupay ka
sawal hy Sahab !

Sahab-Aray kam as
kam meri auqat dkh kr
maang

Faqeer-10 rupay ka
sawal hy Sahab

Sahab-Abay, apni
auqaat dekh ker maang ;->
In A A/C Exam Every 1 Was Writing But Hassan Was Continuously Dancing!
Why?




Bcoz


Someone Told Him Dat There Is Marks 4 Every Steps.
u r many kolometres away frm me.still i,m watching ur every move thru 3 different channels 1.pogo 2. cartoon network 3.animal planet
HeIgHt Of ProFeSsIoNaL JeAlOuSy

A CoMmUnItY OwNeR bAnNeD AnOthEr CoMmUniTy OwNeR Coz He WaS CoPyInG HiS StUfF Frm OtHer"z CoMm.
& SaY
Do It By UrSeLf
WhIle He Is DoInG ThE SaMe FrM oThErZ