King Nepolean Was Busy Fighting In Poland

King Nepolean Was Busy Fighting In Poland
King Nepolean Was Busy Fighting In Poland

Some Russian Prisoners Were Brought Infront Of Him

Their Attitude Was Very Humiliating 2wards King

They Said :"V Russian r Far Better Thn U
U Fight 4 Wealth & V Fight 4 Honour"

Nepolean Said :

"Every1 Fights 4 Wht He Doesn''t Have"
  

May, 17 2010     290 chars (2 sms)     3074 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 sabzi wale k ghar bacha paida hua,
to 1 aurat bache ko dekh k boli:

"kitna pyara bacha hai"?

sabzi wala aadat k mutabik bola

"Aur hai b Bilkul taaza" ;->
"~"loVe"~"

Starts Frm Eyes,

Grows With Gifts,

Ends With Tears

But 2day

''''loVe"

Starts Frm Mobiles,

Grows Wd Balance Share,

Ends Wd
Number Buzy;)
one woman to another: Apki sab say bari taqat kaya hay.?
she replied: Mera Husband..!
1st asked: Aur sab say bari kamzori.?
she replied: Tumhara Husband..

ZaLiM TaLiBaN Ki DrInDaGi Ka 1 Or JeTa JaGtA SaBoT...

MiNgOrA SwAt Me JaHaNzEb CoLlEgE K SaMnE

5 MaSoM StUdEnTs Se GuN PoInT Py



"NaSwAr"
ChEeN Li...=P;->


In Ghajini
If Amir Khan Was Killed Instead Of Kalpana,
The Movie Will Get A Gross
Collection Of 500 Crores..




How ? ? ?





Then Da Grl Hv To Write 0n Her Body Everythng...;->:-D
''Rok Do Mere JanaZe Ko ZaLimo,
Mjh Mein JaaN aa Gai Hai,
PeeChe Mur K Dekho KaMeeNo,
CiGrette Ki DuKaan aaGai Hai..
Kis kadar Khub hai dilagi aapki,
aaj bhi dil basi hay Mohabat aap ki,
jab bi fursat ke lamhe Mile hame dil ne mahsoos ki hay kami aap ki
Telephone Ki Ghanti Bajti Hy

Receiver: Kon ?

Caller: Me Chaudry

Receiver: Zaleel , Kameenay , Ghatya Insaan

Caller : Meri Gall Te Suno Main "CYCLE WALA" Chaudry Nahi . . .
Exams ka saya hai,
exam ke dino mein sukh kisne paya hai?
duniya wale kehte hain ache number lo,
par inhe kaun samjhaye yeh to moh maya hai!
1 rupya 1 lakh ni hota magar phir b 1 rupya lakh sy nikal jaye tow wo b lakh nai rehta aap lakhon mein woi 1 rupya ho...
.
.
.
samaj aai????


theepay dy moo waleya
Doctor: Bachey ko paani
dene se pehle boil ker
lena chahiye ...

Sardar: Lekin Janab
Boil krne se bacha
marr tou nahi jaye
ga... ??? ;->
Is SMS ko bht

Sumbhal k rakhna

Ye mamoli SMS nahi

Ye kemti SMS hy


Inbox me rakhna


Ye SMS


* (''v'')
(( )) ¥ ¥

2 DIN BAAD ANDDAY DEGA.