King Nepolean Was Busy Fighting In Poland

King Nepolean Was Busy Fighting In Poland
King Nepolean Was Busy Fighting In Poland

Some Russian Prisoners Were Brought Infront Of Him

Their Attitude Was Very Humiliating 2wards King

They Said :"V Russian r Far Better Thn U
U Fight 4 Wealth & V Fight 4 Honour"

Nepolean Said :

"Every1 Fights 4 Wht He Doesn''t Have"
  

May, 17 2010     290 chars (2 sms)     3073 views       Funny

more Funny SMS Messages



Teri yaad dil se jane nahi denge,
Tere jesa dost khone bhi nahi denge,

Sharafat se roz SMS kia karo warna,
Ek kaan k niche denge or rone bhi nahie denge
Agar 2 Pipal K Ped Ko
1 Rassi Se Bandha
Jaye To Us Rassi Ko
Kya Kahege?

?

?

?

?

?

?

?

?

NOKIA
Connecting Pipal
Ladka Bola: Kash ein hasinao ke baap mar jate, Bahana gam ka hota, hum inke ghar to jaate. Ladki Boli: Bewkoof, Yeh bolana bhi paap hoga, Kisi din tu bhi kisi hasina ka baap hoga.
Fact ...

A Lot Of Fellows
Now A Dayz Have

B . A,
B . B . A,
M . B . A,
B . E,
B . S,
Or
P h . D

Unfortunately

They Don'' Have A
J . O . B ... ;->
To live a life, one needs brains, reflex, perception, looks, IQ,
knowledge, way of ______expression & many more mental qualities. Hats
off 2 u coz u manage 2 live without them.
Kesy hain?
Halaat
Waqiat
Mashiyat
Urdu
English
Or
Islamiyat
Aap k shehar k wo
Rastay
Galyan
Sarkain
Or
Muhallaat
Azeez Rishtedar
Parosi
Puphiyan
Mamun
Chachy
Chotay
Baray
Jawan
Borhay
Bhai
Dost
Yar
Ghamkhuwar
Rafiq
Raqeeb
Or
Wo
Gharib
Bhokay
Or
Khan
Wo Tbligh walay
skool k Asatza
Masjid k Molvi Sahiban
Or Un k shagird
Shareef
Bdmash
or
Shetan
Sb theek hen na?
Or koi reh tu nhi gaya?
Sab ko mera Salam dijiye ga.
Boy: Tujhko Kya Bhejon?

Barish Ki Pehli Boond?

Aasman Ka Sab se Roshan Tara?

Shakh Pe Khila Surkh Gulab?

Muthi Main Qaid Ik Jugnu?

Honton Pe Saji Ek Khuahish?

Ya

Aankhon Ka Ik Khuaab?

Girl: Mujhe Bas 5 Kilo Cheeni Bhejdo. :-)
They Say

One Out Of Every 4
People Are Crazy


Think Of Your
3 Closest Friends



If They Seem Normal ,




You Are This One .... ;->
Sardi Ho Gayi Hai?
Haan
Naak Bhi Band Hai?
Haan
Sir Bhi Fat Raha Hai?
Haan Bah Haan!
.
.
.
.
.
.
To Ye Msg Padna Kya Zaruri Tha.... !!

Agar Pakistan Mobile Ejaad Kartay to Us Main Ye Templates Hotay:

1.Kaminay Jaldi Call Kr.

2.Ghar Kb Ayega Tu?

3.Gutka Leta Hua Aiyo

4.Date Pr Hn

5.Wahin Dekh. ;-)
5 hi-tech sardar''s inventions

Waterproof towel

Solar powerd tourch

Book on how to read

Pedal powerd wheelchair

Umbrella with holes to see its raining,:-
Pathan ki B-v bhaag gai 3 din baad wapis aaye
Pathan ghusse se bola
''''Ab kya lene aayi ho''''

Pathan ki B-v boli
''''Main apne mobile ka charger bhool gai thi'''';->