King Nepolean Was Busy Fighting In Poland

King Nepolean Was Busy Fighting In Poland
King Nepolean Was Busy Fighting In Poland

Some Russian Prisoners Were Brought Infront Of Him

Their Attitude Was Very Humiliating 2wards King

They Said :"V Russian r Far Better Thn U
U Fight 4 Wealth & V Fight 4 Honour"

Nepolean Said :

"Every1 Fights 4 Wht He Doesn''t Have"
  

May, 17 2010     290 chars (2 sms)     3071 views       Funny

more Funny SMS Messages

... Money Talks ...



I Don''t Deny ...



I Heard It ...



When I Took It Out From Pocket ...


It Said Good-Bye ... ;->
Boy:I love u
Girl:Me too
Boy:Tum mujhe kitna pyar karti ho?
Girl:Jitna tum mujhe karte ho
Boy: U cheater..
main samjha tum waqai mujh se pyar karti ho?
Sikh: Ghar ma Mera hi Hukam chlta hy
Ma Kehta hon, garm pani ly aao, wo le aati hy,

Dost: Garam pani Q?
Sikh: Garam pani ma hi Bartan Achay Dhultay hain:-)



A mathmatical question!

36 + 30 + 38 =???


Ans?


104



no yar

once again

36 + 30 + 38 = Bhabi



confused???


Yar apni Sania bhabi. :-)}
What''s Difference B/w The Memories Of A Woman & Man ..?


A Woman Will Always Cheerish The Memory Of The Man Who Wanted To Marry Her

&

A Man Cherishes The Memory Of The Woman Whom He Didn''t Marry.... ;->
Khush Khabri...???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.











.
.
.

.

.

Sharam ani chahey
Pakistan me rehte ho or Khush khabri ki Umeed rakhe hoye ho
kamal hai yar ;->
Meaning Of A B C D E F G

A Boy Can Do Everything For Girl

While Reverse The Letters

G F E D C B A

Girls Forget Everything Done Catch Bakra Again. . . ;->


Dunya Main TOKYO woh shehar hai,

Jis Main koi Faqeer nahi hai.

Lekin Dunya main aik aisa Faqeer hai jo wahan bhi pohanch gaya hai.

Samajh to Tum Gaye Ho. :-)
''On this special day
When the world is filled with
Love, hope and joy

I would like to express
My appreciation and care

For the most wonderful person
In the whole wide world

Wont you please be my valentine''

Aik sardar k ghar k bahir name plate lagi the
jis pe likha tha -wife.MSC aur husband Fsc.

aik aadmi ne sardar se pocha sardar gi
aap ki bivi ne kis subject mein Msc ki hai?

aur aap k Fsc mein konsy subjects thy?

sardar bola subjectan da ty meno pata nehin.
name plate da matlb aa
Msc.mother of seven children aur
Fsc .father of seven children... =P ;->

Tamam Muslimz Sy Appeal Hey
K Khuda K Liye
Walls,Iglo0,Sn0opy
Aur Om0re Ki Icecream Mat Khain
Q K.......
Dusr0n K0 Khatay Dkh Kr Mera B
Dil Kerta Hey 0r
Mera Gala Kharab Hey
Beemar shohar:
MuJhe Janwron k doctor k pass le Jao..
Biwi: Wo kiun..?
Shohar: Roz subah ''Murghe ki trah uth jata hun,
''Ghore ki trah bhag k ofice jata hun,
ghaday ki trah kaam krta
hun,
Ghar aa k sub par kutte ki trah bhonkta hun,
Aur

Raat ko ''Bhains k sath so jata hun..