Farishte Ne Memon

Farishte Ne Memon
Farishte Ne Memon Se Puchha,
"Batao Tum Dozakh Me Jana Chaho Ge Ya Jannat Me?"


Memon Ne Chaalaki Se Puchha,
"PEHLE Mere Ko Bata K Kraya Kiska Kam Hai;-D
  

May, 17 2010     160 chars (1 sms)     3028 views       Funny

more Funny SMS Messages

Tum


bin


hum

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Alhamdulillah" bohot mazay mein hain;-)
''Wo Apne Mun Per Colour Laga Kar Aai
Aur Mujhse Ye Kehne Lagi FARAZ...



Hara Laal Neela
Mun Karlo Rangeela... :-)''
1 Pakistani Dosray Se: "Yaar Kehtay Hain Is Baar Jang Computer Se Lari Jay Gi?"

2nd: "Han Misile Computer Se Contorl Hotay Hain Na"

1st: "Phir To Ham Jang Haar Jainge"

2nd: :Wo Kaise"

1st: "Yaar Ager Misile Chalanay Se Pehlay Bijli Chali Gai Tu?..
A Lover gives Love...

A Father gives Protection.. .

A Mother gives Life...

but A Real Friend gives

'' nice girls Cell No.''

That is frndship...

Now its a gud chance 2

prove your frnship.. ;)
Qayamat k din farishtoo nay sheets detay howay logo say kaha k apnay apnay gunah likho, jab sab likh chukay tu Tumhari awaaz aai Extra Sheet Please..!!
Revised Version of
TRUTH IS THE BEST POLICY

Once again the woodcutter was going with his wife near the canal. His wife fell in canal. He started crying. Angel came & asked him. He told about wife. Angel went in canal and brought "Katrina Kaif". Woodcutter said yes. Angel became angry.
Woodcutter said, if I refused u should have brought "Shilpa Sheti" and then my wife. I m a poor man. I can''t afford all 3... =P ;->
Dehshat Gard Itnay Ho Gaye Hain
Mulk Mei "Faraz" , , ,

Humne Muhallay Ki Cricket Team
Se Bhi Naam Katwa Diya Aaj... =P ;->
ooiy yaroo
.
.
.
.
.mery dil ki taroo
.
.
..
.mery pearoo

.
.
.
mery tabiedaroo
.
.
.
.husan k parwanoo.
.
..
.
ary oo dewanoo
.
.
.mujhy kabi to jano
.
.
.
jo be mily bacha osy kis karo

.
.kia yaar kabi to mujhy mis karoo

.
.
flert ko tum end karo


.
mujhy kuch achay sy funy sms send karoo
Eating Rotten Fruit,

Sleeping Near Drainage,

Dog Biting Twice,

Travelling In Govt Bus..

R A Million Times Better Than


Believing A Girl! ;-)
D¡L Ka Sab Se Barra Connection Kis K Sath Hota Hai?

?

?

?

?

Apko To Pata
Hona Chahiye

?

?

?

?

?


Poket Sayyyyy
"veer

jahan bhi msg krunga 5-10 msg ek sath bhej dunga

"wanted"

ek baar jo mene "sms" KRNA shuru kr diya to

uske baad to mai apne "balance" ki bhi nhi sochta.. "dabbang" hum tumhare mobile me itne sms krenge ki confuse ho jaoge ki konsa padhe or konsa delete kre."ready"duniya me tumhe sab se zyada msg sirf 3 log karenge:i,me, and myself.."body guard" mujh par ek ehsaan KRNA mere msg mujhe re send mat KRNA...
Nokrani:Saahib,aapke kisi khas dost ka phone aaya tha.

Saahib:Tujhe kaise pata chala k wo mera khas dost hai ?

Nokrani:(Sharmaaty huwe) puch raha tha Kameena ghar pe hai ?