Farishte Ne Memon

Farishte Ne Memon
Farishte Ne Memon Se Puchha,
"Batao Tum Dozakh Me Jana Chaho Ge Ya Jannat Me?"


Memon Ne Chaalaki Se Puchha,
"PEHLE Mere Ko Bata K Kraya Kiska Kam Hai;-D
  

May, 17 2010     160 chars (1 sms)     3036 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Pathan Bap Se Milne Us Ki Qabar Pr Gya.

Bap Se Pocha Papa Ap Ne Khana Khya?

Bap Ne Koi Jwab Nh Diya

Beta Gusse Me Qabar Pr Likh Aya.

Aesa Kro Ge To Kon Ayga.


The Most Wacky Definition of High Heels:

A Device Invented for Short Height Women,

Who Were Fed Up By
Constantly Being Kissed
On the Forehead. :-)
Aik Tha Kutta Aik Thi Bili Un Ki
Thi Bari Yari Mar Gaye Bili
Bach Gya







Zardari
Meri Shairi Me Itni Gehrai Hai,

Meri Shairi Me Itni Gehrai Hai,

Tum Sab ka Chance Phinish,

Kyun K,
Katreena Tumhari Parjhai Hai,
Wesy to Amir khan ki har
movie men koi lesson hota hai,


Lakin 3 idiots men us ny
dunya ko aik new bat batayi..,

"ENGINEERS B DELIVRY KAR SAKTY HAIN" :-)
Last nite i had a dream.
I was walking with God.
He asked me, "Who''s ur best friend?"
I told him ur name.....

He smiled & said....

"Sab Pichle Janam K PaaP Hai !!" ;->
In battle Sardar was wearing mosquito net
instead of bullet proof jacket
why?
?
?
?
Saradar replied
O jis wich machar nai war sakda
goli kithon lange gi
Ek sheikh doctor k pass gaya or bola
k ghar ja ker mareez check karnay k kitnay pesay logay?
Doctor:300 rs.
Sheikh:chlain doctor sahab.
Ghar puhanchay to docor ne pocha k mareez kahan hai?
Sheikh: mareez koi nahi hai,
Taxi wala 500 mang raha tha
Sher:Ladka Apni Dilruba Se Poochta Hai,

Kya Pyar Karna Paap Hai?

Ladke Ka Dost Uske Kaan Mein Bolta Hai

Abe Jaldi Bhaag Peeche Uska Baap Hai
Life Of A University Student

Wallet Hy
Paise Nahi
Lecture Hy
Attendance Nahi
Mobile Hy
Balance Nahi
Frnds Hyn
Grl Frnd Nahi
Exams Hyn
Tnsion Nhi
Parhna Hy
Mood Nhi ;->
jisko b daikha hy rotay huwe dekha hy

"DOST"
ye mohabbt kisi tissue company ki saazish tou nhi ....:)
Ek bar 1 autorickshawvala no entry se ja raha hota hai......

paR phir bhi use koi pakadta nahi hai!!!


puchu kyu???
























kyunki vo chal ke ja raha hota hai!!! ;->