Farishte Ne Memon

Farishte Ne Memon
Farishte Ne Memon Se Puchha,
"Batao Tum Dozakh Me Jana Chaho Ge Ya Jannat Me?"


Memon Ne Chaalaki Se Puchha,
"PEHLE Mere Ko Bata K Kraya Kiska Kam Hai;-D
  

May, 17 2010     160 chars (1 sms)     3050 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar Ka Ladka: I''m A Complan Boy...

Sardar Ki Ladki: I''m A Complan Girl....

Sardar: Sala Paida Mene Kiya Or Naam Kisi Or Ka...
Ek admi ki ammi ke NIC per beva likh diya gaya
woh admi gusse mein apne abba ke saath
Nadra ke office gaya
or pathan manager ko bola isse shahi karke do,

Pathan manager ne pistol nikali
Or uske abba ko mar diya
or bola yeh lo shahi ho gaya

Cho0se one number;

10

20

30

40

50

60

70

80

90

100

Then
i will tell you
Nothing
Tumhain to CHASKA he par gaya hai k kuch intresting reply hoga ... ;->
Happy mirasi day
:)
Ye msg usko bhejo jo apki nazr mein dunya ka sb se bara mirasi ho.

Mene to bhej dia ha.ab mujhy send kr k mirasio wali harkat mat karna :)

Once There Was A
Hungry Kutta
He Stole A Peice Of
Boti By Chacha Diimu
Shop
Then He Durki Lai &
Reach Ob Th Bridge
Of Naala
He Saw Another Kutta
In Water With Boti
His Thoughts Were
Kuttian Aali
He Maari Jo Chaal Wich
Tey He Lost His Own
Boti

Moral:
Kuttian Aali Socho Gy
Tey Kuttian Aali Howay
Gi ... ;->
Mian ßivi Apny ßachy k ly Robot ly Ay

Jo ß Jhot ßolta Us k Thapr Marta

§on:Abu Aj Ma ßemar Ho §chol Nai Jao Ga

çhataakh!

ßap:Tm Ny Jhot ßola?
Ma Jb Tmary Jitna Tha kbi Jhot Ni ßolta Tha

çhataakh!

Mom(kichen §y):
kia Hoa?

ßap:?e çhinto ßoht Jhot ßolta Hy

Mom:Zahir Hy Apka ßeta Hy

Chatakh!
One Manb read a Board "likhne wala brilliant, parhne wala idiot."

Man becomes angry, he rub board and writes,

"Parhne wala Brilliant Or Likhne Wala Idiot"
Q:Paki Girl Ziada KhoOB Sorat Hai Ya Indian?

!

!


!


!


!



Aray Ziada Khobsorat Wo Hoti Hai Jis Ka Baap Ziada AmeER Hota Hai
Chehray pay ap k pyari si smile hai
Suna he k ap k pas bi mobil he Jis main msg ki moti si file hai
Magar ap msg nahi kartay
Ye kangusi hai ya ap ka styel hay.
Wo love love likhti rahi

Me leave leave parhta rha

Wo kiss kiss likhti rahi

Me kash kash parhta rha

Wo shadi kar k chali gai

Me language course he krta rh@
S U N D A Y means,
S= Soty raho!
U= Utho dair se!
N= Nahao mat!
D= Dekhtay raho TV!
A= Aaram hi Aaram!
Y= Yaad karo sirf hum ko!
So,
Enjoy Your sunday
Main Nain R0 Kar Uss Se Puucha
Kya Tum Nain New Pyar Dhuund Lia Hai ?

Kamini Sharma Kar B0li~


"Bus Activate Karna Baqi Hai"...! =P ;->