The Part Is Not In Ur Hand.

The Part Is Not In Ur Hand.
The Part Is Not In Ur Hand.
The Future Is Not In Ur Hand.
But At Present


Dabba Mobile Is In Ur Hand.
  

May, 15 2010     108 chars (1 sms)     3319 views       Funny

more Funny SMS Messages

Santa found answer to the
most difficult question ever-
What comes first the chicken or the egg ?
O yaar, jiska order pehle doge, vo ayega !


Father asked beti:
“Tum bari ho ker kia karo gi?”

Beti:”
Maa banun gi,
study karon gi,
shari karon gi,
bus or kia?”

Mom:”Beti jo marzi kerna per zara tarteeb seedhi rakhna”;-)

Insaniyat Ko Pizza Pe
Laga k Kha Sakty
Hyn ... !!!












Don''t Wonder






I Tell You The Reason










Because





Insaniyat Bhi Ek
CHEESE Hy ... ;->
Press Unlock

and then *

Keypad

active.

Now Go to

Messages

& then

Inbox.

Now Select some

Gud Messages

&

forward to Me!

Logon ko msg send karne ka bhi

Tarika batana padta hai.
''Punjaban: Maa aaj mai nay 1 larkay ko bewaqoof banaya
Maa: woh kaisay ?
Punjaban : may nay uss ka 500 ka note aapni sandle may chupa lia aur woh 2 ghantay tak meri braizer may dhondta raha''''
10 things i like about you :-

1 . You are a nice person with a wonderful heart

2 .

3 .

4 .

5 .

6 .

7 .

8 .

9 .

10.



Bas mein ek din mein ek he jhoot bolta hoon . . . ;->
BeTwEeN A 1000
YesTerDayz & A mI||iOn
ToMmOrOwz, TheRe''s
On|y 1 ToDaY....
&
I WuDn''t |eT DiX DaY
PaSs WiDoUt SaYiNg DiX To U...

ThnX For Being Wid Me .... :)
Zrore to nai kahdun SMS sy dastan apni<

Ye lo no.03343004071-zaban or bh hoti hy azhr tamna ki
rOz rOz ki muLaqatOn ko tUmNe bhuLa dIa hai...

rOz rOz ki muLaqAtOn ko tUmNe bhuLa dIa haI...

lOt kEr ajaO tUm aBto mEne.....

.
..
.mEne....

.
.

..
mEne...
.
...

.
mOrTeIn bHuja dIa hai
''Hurry up. fill in the blanks with "HAAN" or "NAHI"

1.__________main insan nahi hu

2.__________main hi bewakuf hu

3.__________mera koi ilaaj nahi

4.__________main pagal hi hu''


Aaj Ka ThoughT ;->

If u want to gain knowledge,
add something everyday 2 ur mind.
But if u want to gain wisdom,
remove something everyday from ur mind.
The best way to
releave stress is

To put your head on
the table, snooze,
yawn and say loud ...



























"Bhaar Main Jaye
Company ..." ;->