The Part Is Not In Ur Hand.

The Part Is Not In Ur Hand.
The Part Is Not In Ur Hand.
The Future Is Not In Ur Hand.
But At Present


Dabba Mobile Is In Ur Hand.
  

May, 15 2010     108 chars (1 sms)     3307 views       Funny

more Funny SMS Messages

interviewee;wat z ur date of birth?sardar;nov 28.interviewer;which year?sardar;abey ullu everyyear.

''You are equal to sixty james bond!


How??


007 * 60 = 420''
Mr. Inside Went 2 C
Mr. Outside. Inside
Standing Outside Called
Outside Outside But
Outside Standing Inside
Called Inside Inside
When Inside Came Inside
Outside Went Outside 2 C
Inside Then Outside Called
Inside Outside But Inside From
Inside Called Outside Inside ...
Now Where Is Ur Brain
Inside Or Outside ... ??? ;->
3 Mice Were Boasting About Their Bravery
Mouse1: I Poisoned The Dogs Meat
Mouse2: I Ate Cheese From The Trap
Mouse3: Ok Guys I''m Leaving,I Hav A Date Wid Cat
.7....
..8...
...6..

(L)(O)(V)(E)
(P)(Y)(A)(R)
(C)(H)(A)(H)(T)

Yeh Taveez Mujhe Mobile
Wale BaBa Ne Diya Hai
Ke Yeh Taveez Main Jiss
Number Per Bhi Send Karon
Ga Us Number K Istemal Karne
Wale ko SMS Parhte Hi Mujse
Mohabbat Ho Jayegi...

Ab Tum Hi Batao Yeh Kaam KAr Raha Hai K Nahi ??
Sare gawaho or bayano ko madde nazar rakhte hue

"PAKISTAN FRIENDSHIP COURT"

ki dfa



"SACHI DOSTI"

ke tahat hamari

"DOSTI KI ADALAT"

tumhe hamre har janam ka dost manti hai aur tumheumar bhar dosti nibhane ka hukam deti ha.

WE WILL BE FRIÉÑD$ FÖREVER

Bolo sazamanzur hai?


have nice Day
Hamari ??? men chahat


Chahat me ????


Khalos me ????


Piyar mealey
Bench
Par
Baithey
Huye
Student
K
Bag
Mein
Parhi
Hui
Urdu
Ki
Book
K
Page #57
Ki
Line #10
Mein
Likha
Tha
K
Dusron ka time waste karna buri baat hai
Pakistan main Police aor Wapda
ki Performance ki misaal aisi hy jaisy

Aap ne Ghar ki Rakhwali k liye
Kutta pala ho aor wo,

aap ko hi subah Shaam
"kaaty" baghair Ghar k
andar Na aany dy...=P;->
1 kabutar pathan ko tang kr rha tha, pathan ne usy pakar liya or usy mAarne ka faisla kr liya, wo usy chhath pe ly gaya

aur



wahan se neche phaink diya.
Larka: larki ko tang kar
raha tha


Larki:ap k ghar main
MAA,BEHAN nahi ha?


Larka:Hain, bus ap ki
kami hay


Larki:Ap ko meri kami
mehsus horai ha?


Ye baat agar mairay 5
BHAION Ko pata chali to
apkay ghar waloN ko
apki KAMI mehsus hogi....-;>
Pathaan''s wish: when i die,
I wana die like
my grandpa who died peacefuly in
his sleep not screamin like
all d passengers
in d bus he
was driving ;->
If Ever iN Your Life U R Very Sad n Feel That U Have Lost Everything,
I''ll Come, Hold ur Hand, Take u 4 Walk oN a Bridge aNd Show u Where 2 Jump From . . . . :p