''''Happy Thappar Day''''

''''Happy Thappar Day''''
''''Happy Thappar Day''''

Today Is Thappar Day.
Jo B Is Time Ap K Sath Betha Hua Hai Usey Rakh K Thappar Marein. And Plz Forward Dis Msg As Much As U Can.
  

May, 14 2010     159 chars (1 sms)     3575 views       Funny

more Funny SMS Messages


Boy: teri judai me neend urti hai, chain khota hai,
jaan jaati hai or dil rota hai…
.
.
Girl: doctor ko dikha le Q K
dengue virus bhi aise hi hota hai!.... ;->
Job In Trafic Police

Candidate Mst Hve Da Following Qualities.

1Behviur: Battamez
2Weight:Minimum 105 Kg(125 Ghari Pr 1 Hi Pura Aye)

3 Honsty: Chalan Km Katey(Oper Se Paise Le Le)

4luks: Koi B Ho(Knsa Behaviur Pe Frq Pardna Hy)

Yar Suneri Moqa He Hath Se Mt Ghawana Tm Me To Isse B Ziada Khubyan Hyn
Teacher : " Can anybody give an example of COINCIDENCE?"
One Student : "Sir, my Mother and Father got married on the same day and at the same time."
Asif Zardari ne
Nawaz Sharif ko
Wazart-e-Uzma ki
paish-kash ki to Nawaz Sharif ne kaha k
"tum wazarat sanbhalo main Uzma ko sanbhalta hon".
7 Saal pehlay meri grl
frnd kay saray bhai kam
peh jatay thay,


aj salay ghar mein
bethay ha,


Aur date marna
Impossible Ho gya ha.




JEENAY DO MUSHARAF


Train main 1 machar 1 chinese k sar pe baitha,
woh usko pakar k kha gaya!

Phir 1 machar memon pe baitha,
us ne pakar k chinese say pocha:
.
.
.
.
.
Khareedo gay?:D:D:D
Roses are Laal
Sky is neela
Your mind is Like
Khali Patila.

Bura maan Liya
Okay.

Roses are red
Water is Cool
I''m handsome
n U''re fool

Lo thora aur bura maan lo!
Democratic Difference B/w USA & PAKISTAN ...

IN USA .. U can Kiss at public Places but can''t shit .

In PAKISTAN .. U can shit in public places but can''t kiss . :)
Subha Sham Teri Yaad Avay Hay
Aur Saari Raat Jagavay Hay,

karnay ko tu kar call tujhay
magar.......

customer center ki larki balance low bataevay hay:)
Machhar Aur Makhi ki Ho gayi Shaadi
Pahli hi rat se ho gaye Machhar ki Barbadi
Machhar ne kaha Meri to QISMAT hi PHOOTI hai
Makhi Roz Rat ko GOOD NIGHT laga kar soti hai.
Jackie Chan ki saas ka naam kyahai?..

nahi pata..??

answer) D-Cold

Chan (chain)ki saans - D.cold

chalo ab batao...

Jackie Chan ki bahu ka naamkya hai ?

this is quite simple...

answer) D''Cold again

kyunki saans bhi kabhi bahu thi!!!
HamArE FLAG mEi
Green CoLour MeAnz
"MusLiMz"

White CoLour MeAnz
"AmAn"

LeKiN

Phir B HamArE MuLk mEi AmAn nhi Hy

Q

K

AmAn k AndAr

"DandA"

jo DaLa huA hy. . . ;-