''''Happy Thappar Day''''

''''Happy Thappar Day''''
''''Happy Thappar Day''''

Today Is Thappar Day.
Jo B Is Time Ap K Sath Betha Hua Hai Usey Rakh K Thappar Marein. And Plz Forward Dis Msg As Much As U Can.
  

May, 14 2010     159 chars (1 sms)     3587 views       Funny

more Funny SMS Messages

Khamosh palko se jb ansu bikr jate han
ap kia jane ap ktne yad ate hen
Abi b usi mor pe khare han jaha
Ap ne kaha ta
tehro hum



PAKORAY le k ate hen!

Kid- Teacher, Can I Go
To Bathroom ?

Teacher- Yes, But
Only After Reciting The
Alphabates !

Kid- Ok !
"A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,K,L,
M,N,O,
Q,R,S,T,U,V,W,X,Y,Z !"

Teacher- Where Is "P" ?

Kid- Its Running
Down My Leg !!
Plz Let Me Go To The
Bathroom ... ;->
Women have a passion for mathematics.

They divide their age in half,
Double the price of their clothes,
And
Always add at least five years to the age of their best friend.... ;->
Jab se aapko dekha hai,
yaqin karo,
Rat,
Din.
Subha,
Sham.
Sotay,
Jagtay.
Khatay,
Peetay.
Uthtay,
Bathtay.
Aatay,
jaatay.

.

.

Mera Hans hans k bura haal hai
Jab Tak Zinda Raha.

Msg Karta Rahonga.

Jab Msg Na Bhejon, To Ye Mat Samajhna K Marr Gaya.

Balke.

Samajh Lena,
K
Bhai Par Bachiyon Ka Load Ziyada Hogaya Hai. :-)


Mummy Dady and Baby sitting Together,

.

Q?

.

Taa K
Mummy Dady Se,
Dady Baby Se,
Baby Mummy Se,
Dady Mummy Se,
Baby Dady Se,

ZONG k Baghair Bhi Baat Kar Saken. :-)
HEight oF filM mAker

oVer heAd wAter tAnk in ShOley ,bUt nO electricity in villAge.


Father asked beti:
“Tum bari ho ker kia karo gi?”

Beti:”
Maa banun gi,
study karon gi,
shari karon gi,
bus or kia?”

Mom:”Beti jo marzi kerna per zara tarteeb seedhi rakhna”;-)
D O N



Ki CallKa Intizaar Tou 11 Colleges Ki Larkian Ker Rahi Hain






Magar





D O N Sirf Miss Calls Krta Hy









Kyun K






D O N Memon Hai . . . ;->
Part 2

iss aitbaar sey fee aikard 12000 sey zaid ka kharcha aata hai aur fasal ka aitbaar naheen.

Behtar yehi hai k fasal na bhoyein aur kissi sey lardayee kar lein

"6 mahiney hakumat sey chawal khao"

Mehkama Zaarat Hakumatey Punjab
BIWI k kharche se tang aakar PATI bola.."1 kg. LipStick ek m0nth me kha jati ho.."

BIWI boli.."jhoot q boltay ho,500 garms to tum hi chaat jaty ho. Haha
Khush to bahot hoge tum,

Ki forward karne ke liye SMS mil gaya,

Magar aab kya karoge...?

Jab msg me kuch bhi nahi mila...?

Ha ha ha ha