Ghajani effect

Ghajani effect
Ghajani effect
"A Boy opens his tiffin box on the road"


y?














He wanted 2 check,
Whether he was going to school or coming back.
  

May, 14 2010     161 chars (2 sms)     3034 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aaj ka sawal Prime Minister Gillani sy...

Srinlankan team hamly mei koon involve hai..?
A. India
B. Taliban
C. America
D. Zrdari sy poch kar bataon ga..

GILANI.. D. Zardari sy puch kar bataon ga... =P ;->
When U Take My Name
Slowly, I Die In The
Spot ...






Samajh Aai ???









Nahi Aai !!









O Yaar !!
Jaddon Holi Jaee
Lena Aen Mera Naam
Main Thaan Marr Jaandi
Aan ... ;->
Twade laye khobsurat hon di tarkib

Pres down buton


Once again

Ek wari hor

Bas ik wari hor

Lo daso g, banda kadi button daban nal v khobsurat hoya?
1 Aurat Ne 1 Wakil Se Pocha K
Talak Lene K Lye Kia
Sharyat Lazmi Hoti Hai ?

Wakil Bola "Talak Lene K Lye
App Ko Shadi Shudo Hona Zorori Hai"
Main teray pyar mei,
Pagal hua chhALIAY. .
^

^

^

^

^

^

^

^

^

Iodex maliay kaam te chaliay. . . ;->
Es sms ko itna fwd karo k.


Mere dost Farooq tak puhanch jaye

.

Yar Farooq wo jo 100 rup leye thay ab wapis kar do...please...=P;->
New Student Remix Of Amplifier:

KaAliyan bariyan we paper nu me laawa,
Speed me 220 di likhaan,
Teacher de saamne me nai rukda,
Em a night writer,
Rem0vAan maAr mar paper nu chehk kad da,
Sarey bchey takde we ki hogaya,
Lagda we aj mera paper hogaya,
Un nu me puchda,
Ni paper sada le ja ni jattiye,
Ni dur isey le ja we ariye,
Ni teacher tu meri, meri, Mein tera student dent.



Aaj k Baad Jis Kisi Ko
Bhi 10 Number Ka
Joota Chahiye Wo Is
Terha Maangey k
Mujhy


.


.


.


.


.


.


.

"BUSH NUMBERI"
Joota Chahiye ... ;->
''Is dil ko yeh gawara nani hota

Inbox main koi sms tumara nahi hota

bhool kar hi koi sms kar dia karo

Miscall par apna guzara nahi hota.''
Q. A man noticed that his credit card had been stolen but didn''t report it.






A. The thief was spending less then his wife..... ;->


Apni Pasand Ka
Number Choose Kare''n

10 , 20 , 30 , 40 , 50
60 , 70 , 80 , 90 , 100





















Aur

Utna Balance Mere
Number Pe Easyload
Kerw De''n ;->
thought of the day

kabi yeh mut socho k tmhare girlfrd ne tmhey kitna romantic sms bheja hey.


hamesha socho usey kis ney bheja hey.

SmS KinG