Ghajani effect

Ghajani effect
Ghajani effect
"A Boy opens his tiffin box on the road"


y?














He wanted 2 check,
Whether he was going to school or coming back.
  

May, 14 2010     161 chars (2 sms)     3024 views       Funny

more Funny SMS Messages

An Archaeologist Is The Best Husband Any Woman Can Have. . . ! ! !










How. . . ? ? ?









The Older She Gets, The More Interested He Is In Her. . . ;->
WOMAN: U Tell A Man Something, It Goes In One Ear & Comes Out Of The Other. . .

MAN: U Tell A Woman Something, It Goes In Both Ears & Comes Out Of The Mouth. . . ;->
Woh aayi muskuraee,

usne kaha,humne suna,

woh kehti gayi hum sunte rahe,

woh chal di,humse raha na gaya ,

bas keh hi diya...

"MADAM ATTENDENCE TO LAGA do."
Sirf 2 log muqadar walay hotay hain
.
1-woh jinhay sacha pyar milta hai
.
"AUR"
.
2-wo jinka Tarbooz Laal nikalta ha
I am doing candle lite. . . . .
.
.
.
.
.
.
.
Poti !

"Geo WAPDA sada Geo"


Ghareeb Aadmi Aik Kaam Dil Khol Ke Karta Hai Socho Kia?
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
3 Rupay May 500 Sms ... =P ;->
"sir! aap mere son ki shadi pe nahi aye,
bari shiddat se aap ka intezaar tha.
shadi bilkul be ronaq rahi aap ke baghair,
ham pe kuch to tars kha ke aa jatay.

sincerely yours
AMITAB BACHAN"








Sala! mujhe itna farigh samajhta hai
Noor jahan ki wafat k baad Is dafa
jang ki soorat mein milli
naghmay nasebo lal gae gi.

''Aye watan K sajeelay
GUJJRO,
Dushman ki manjii mein daang phair do.
Baray-e-Meherbani

Is Saal Qurbani
Ki Khaalai''n
Khi Stock Exchange (KSE)
k Fund Main Jama
Kara Ker
Sawab-e-Darain Hasil
Kare''n

Frm
KSE 100 Index
Khaal Committee ;->

Mulk e aziz ki salamti k liye student ko
1 hafta kya?
Aik saal b ghar ma bhetna paray tou
b is qurbani k liye hum tayyar hain
From,
NALAIQ STUDENTS ORGANIZATION.
Kasam Se 20000000000 Feet Ki Bulding Se Kud Ker Jan De Don

Kasam Se 200000000000 Feet Ki Bulding Se Jan De Don

Phele Ose Bane Tu Do
What Is difference Between Secretary and personal seceretary??
Secretory says good morning sir, While Persoonal secretory says OH GOD! its Morning sir