Ghajani effect

Ghajani effect
Ghajani effect
"A Boy opens his tiffin box on the road"


y?














He wanted 2 check,
Whether he was going to school or coming back.
  

May, 14 2010     161 chars (2 sms)     3027 views       Funny

more Funny SMS Messages

Larki ya larka Jab 18 SaL K Hote He To Unhe Kis Cheez Ki Zarorat Hoti He?

Nhi Pata?

Qasam Se Nhi Pata?

To Phir Suno


N.I.C Ki.
Tmhain Mlny Ko DiL Kar Raha Hy . . !


Translate It Into English . . . !







My Heart Is"Doing"To Meet U...=P;->
What Did The Banana Says To The Elephant. . . ?

































Nothing. . .
Bananas Can’t Talk Stupid. . . ;->
Altaf bhai jab school gaye
Teacher ne pucha?
mere pas 4 apple hain,
5 bachon me kaise taqseem karein?

ALTAF BHAI:ek bache ko urado:-D
Goverment nay laga diya SmokinG pay bann..

Toyae Zoyae Aain Gain../ :-D
I know its your birthday today..
I am sure u will give me treat in a big hotel..
so I shall talk to you in person there,
because I don"t know to express my feelings in SMS
3 dost oxford unvrsty k cafeteria
mn bethy apni felngs share kr rhy thy.

1st dost:mra dil krta he k men bht ziada mehnt kr k ek kamyab insan banon.

2nd dost: mn chahta hun k social workr bn k logon ki bhlai k kam krn.

3rd dost:yar meri ek hi khwahsh he k uni mn hungama ho or 10 din bycott hon or phr har papr mai 8,8 din ka gap ho.
2nu doston ny usy thappr mar k kaha

"wah! prhna oxford ma aur khwab KARACHI UNIVERSITY k" =P ;->
How Can A Father

Make His Daughter

Walk On The Street

Looking Down The Earth??











Just Gift Her A Mobile With Free Sms
Papu k abu ka printing press hai.

pehly jub bijli hova kerti thi to papu ko pora din press pay kam

kerna perta tha mager jub say ap ki hokamat ai hai tab say na bijli

hoti hai na mujhy kaam kerna perta hai..

Pora din moj masti main guzerta hai..

Ferq to paraa hai . . !

Jeo Musharaf . . . ;->
''Marriage is the process of finding out what kind of man your wife would have preferred.''
Twice h0liday in A Week Applied bY Pak Govt 4 Saving 4000 M.W light.

Bt i hAve a Mega Project.

Q Na Pora saAL Chutian Kr k 192000 M.W Light sAve Ki jAye.

Export Bhi Kr Sktay hYn.

Now You Are Thinking.

Kya Chabli Mari Mainay.

Per Ay sOcho Shro KinNay KitTi?
What Is difference Between Secretary and personal seceretary??
Secretory says good morning sir, While Persoonal secretory says OH GOD! its Morning sir