hum aur aap

hum aur aap
Hum "MOHABBAT" wale,
Ap husn wale

Hum "DIL" wale,
Ap dolat wale

Hum "SMS" krne wale
OR Ap sirf
.
.
.
Free me parh k "MUSKURANEY" waley...!!
  

Aug, 07 2013     143 chars (1 sms)     3583 views       Funny

more Funny SMS Messages

There are 3 kind of Men..

Do u know...?

1-The ASIANS-
They hv 1 wife & 1 girlfriend but they love their wife the most.

2-The AMERICANS-
They hv 1 wife & 1 girlfriend but they love their girlfriend the most.

3-The PAKISTANIS-
They hv 1 wife & 4 girlfriends but they love their house-maid the most... ;->
''Jab Jab humein payaas lugti hay,un k anay ki aas lugti hay,un ki dewangi may hum hogaye itnay deewanay k her larki ki maa apni he saas lugti hay.''
N o t h i n g
I n
T h e
W o r l d
I s
M o r e
E x p e n s i v e
T h a n
H a v i n g
A
G i r l f r i e n d
W h o'' s
T o t a l l y
F r e e
O n
W e e k e n d =P ;)
Wo BEWAFA hai to kya hua,
Mat BURA kaho usko...
.
.
.
.
.
.
.
.





Tum mujh sy SET ho jao,DAFA karo usko;-)
1 Nursery CLASS Ka Bacha Bola

Mam Main Aap Ko Kaisa Lagta Hun?

Mam- SO SWEET

BACHA Apni Side Ke Larke Se Bola-Dekha
Maine Kaha Tha Na
Line Marti Hai..
''Ata Hy Mujh Ko Yad Wo School Ka Zamana…..
Wo Harami Pan Ki Batain….
Wo Bachiyan Phasana….
Wo Hasna Hasana….
Wo Canteen K Lala Ko Chutiya Banana….
Teachrz Ki Hatana…
Wo Punishment Milna…..
Wo Tully Mar K Murghiyan Churana….
Wo Exams Ki Ratto Main Suttey Lagana…..
Wo Tention Ko Film Dekh K Urrana Or Pharrey Bana K Undrwere Main Chupana Na…..
Ab Wo Din Hy Na Wo Ratain Na Bachiyan Na Mulaqatain
Agr Kch Hy Tu Bs….
.
.
Yadain Hi Yadain.
Husband & Wife Men
Jhagra Hua Tou Wife
Ne Apni Maa Ko Fone
Kia:
"MAIN AAP K HAAN AA
RAHI HON, MERA UN SE
JHAGRA HO GAYA"

Maa Ny Kaha:
"USAY APNE KIYE KI
SAZA MILNI CHAHIYE,
TUM WAHIN THEHRO
MAIN TUMHARY HAAN
AA RAHI HOON ..." ;->


Wife:
Jaanu kash aap SMS hotay,
Main aap ko save karti,

Husband:
Jaan-e-man, kaash tum ring tone hoti,
Main her haftay tumhe change karta ;-)
Lo meri girfriend ka
foto dekhoo,









Aage karo





Thoda&aage





Dikhi







Nahi dikhi























"KAMENAY"






Bhabhi ki nazar se dekhta to zaroor dikhti.->
The secret of a happy married life...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

Oye,

hoye,

Sadqe jaun

shadi hui ni or secret janne ki itni bechaini??
Choosing Career Is Like Choosing Wife

From 10 GirlFriends.
Even If U Pick Most Beautiful,
Most Intelligent,
Kindest Women,

There”s Still Pain Of Loosing 9
Larki: mein shadi k baad tumhare saray dukh baant lo0ngi.

Larka: lekin mujhy tu k0i dukh hai hi nhi!


Larki.......
mein shadi k baad ki baat kr rahi ho0n :-)