hum aur aap

hum aur aap
Hum "MOHABBAT" wale,
Ap husn wale

Hum "DIL" wale,
Ap dolat wale

Hum "SMS" krne wale
OR Ap sirf
.
.
.
Free me parh k "MUSKURANEY" waley...!!
  

Aug, 07 2013     143 chars (1 sms)     3576 views       Funny

more Funny SMS Messages

E
k kaam karo








































































is MSG ko delete kar do is may kuch nahi hai. ;->
Din Main 5 SmS,





Raat Main 10 SmS,




Haftay Main 200 SmS,





Month Main 1000 SmS,





Mujhay Bhej Kar
Sawab-e-Darain Hasil Karain..
"SHUKRIYA" ;->
Sms Kiya HAi

??

??

Rewayat Hai Zamanay Ki

..

..

Dastak Hai Un k Dil Par

..
..

Jin Ko Aadat Hai Bhool Janay Ki..!!!
Aeroplane
Wright Brothrs

Cycle
Macmillan

Telephone
Graham Bell

Telescope
Galileo

Exams




Saale Ko Dhundo Re, Pakad K Marenge


Bare Zalim hain teri Gali k bache
Faraz !
.

.

.

.

.

Kutta peche laga ke kehte hain,
PYAR KYA TO DARNA KIA.


Itnay anmol hein k khareed na saka koi hum ko Pappu

Heran-o-pareshan hein k ab IPL khelein to khelein kesay.;-)
I May Walk Slowly..

But...I Never Walk Backwards...

-Abraham Lincoln










I Don''t Need To Walk..Bcoz...

I Have Bike..

HumAyuN

What Is The Full-form
Of "OBAMA"

O: Originally

B: Born In

A: Africa To

M: Manage The

A: Americans ... ;->
Once upon a time, Sada and Ada, visited a coal mine to find some diamonds.
Sada takes a right and Ada turns left.
Sada has only a shovel, but Ada had sophisticated diamond mining tools.
Yet, Sada finds a diamond but Ada doesn''t (even after digging for 10 kms) !!!


Why ??

.
.
.

.

.

.

.

.

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kyonki...Hira hai Sada ke liye!!!

Hum Aise Dost Hain Aap K

Jisko Dekho to Khuwab

Socho to Khayal

Mehsoos Karo to Khushbu

Aazmao to Sacha Dost

Or

Bhool Jao to Aapki Aisi ki Taisi. :-)
When I waz a kid my
mom told that angels
live in heaven ...


Now I know that it is
not true


B''coz if angels live in
heaven




Why am I here ... ;)
KHUSH KISMAT HAIN AP K HUM AP KI DOSTI KO ITNI SHIDAT SE CHAHTY HAIN.....WARNA HUM TO WOH CHEZ HAIN JIN K KHUWAB MAY BHI LOG APPOINTMENT SE ATAY HAIN:-):-):-)