hum aur aap

hum aur aap
Hum "MOHABBAT" wale,
Ap husn wale

Hum "DIL" wale,
Ap dolat wale

Hum "SMS" krne wale
OR Ap sirf
.
.
.
Free me parh k "MUSKURANEY" waley...!!
  

Aug, 07 2013     143 chars (1 sms)     3594 views       Funny

more Funny SMS Messages



Upcoming Professions of our Cricket Heroes!

Salman butt: Waiter in PC
Imran farhat: Work in juice corner
Younus khan: Naswar frosh
Shoaib malik: Malik paan shop
Omer akmal & kamran akmal: Akmal''s Electric store
Shahid afridi: Boom boom toy shop
Abdur razaq: Churan wala
Umer gul: Plumber
Saeed ajmal: Naan tandoor
What is the difference
Between

1)Call Girl
2)Girl Friend
3)Wife?




Ans:
1)Prepaid
2)Postpaid
3)Unlimited

.......>?
;-)Wife Running After A Garbage Truck: Am I Too Late For The Garbage?

Hubby Following Her Yelled: Not Yet.

Jumpppp Innnn Fastttt.
Mai Aur Tum

Tum Aur Main

Yani Hum Dono

Aaj Raat Ko

Aik Dosre Ko

1 baja K Baad

Akele Mein


Miss calls denge ok :-)
''1 sharif admi shadi ke bad apni bv se bola:
Ajse tum hi meri zenat ho, izat ho, tamanna ho
Bivi:Mere lye bhi aj se ap hi Mohsin ho,Irfan ho, Zubair ho,Imran ho.''

Boy: teri judai me neend urti hai, chain khota hai,
jaan jaati hai or dil rota hai…
.
.
Girl: doctor ko dikha le Q K
dengue virus bhi aise hi hota hai!.... ;->
"Phool Insano Se Zyada Khubsurat Hote Hen
Lekin Kuch Insaan Phoolon Se B Zyada Khubsurt Hote Hain"

Jesy K "AAP"



Ko



SMS Karne wala..
Pehli dafa insan jab dalta hy to nervous hota hy

Ahista se dalo tou phisal k pura andar chala jata hy

phir ajeeb-o-Gharib awazein aane lagti hy

Lekin tum bilkul na Ghabrana, confidence se daley rehna or us waqt tak na nikalna jab tak apki Money nhi nikal ati

phir apna


ATM CARD
machine se nikal lena!
Plz Ignore Mat Kerna. 0321-6307893


Ye No:100 Khobsurt Or Cute Girls Ko Send Kero

Inshallah Apko 10 Din K Andar 1 Achi

Or

Khobsurt Bhabhi Milay Gi Pakka.
Attendence..

Pappu
Yes Sir

Bablu
Yes Sir

Tinku
Yes Sir

Ullu
??
Ullu
??

Ullu
Button dabana band kar, teri baari hai, attendence lagwa.
I Have No Gold To Send U ..

I Have No Diamond To Send U ..

I Have No Credit To Call U ..

I Have Just Desi Words To Say U That






"Chal Bay Nikal" :P ;->
Lates New!
Ch.Parveez Ellhai.... Nay abhi Abhi Ellan Kia Hia Hia K
aaj Se Pora Panjab 500 Ruppy Per Month ...
.
.
.
.
.
.
Mujhay Day Ga
Parveez Ellhai Ka Khawab
Lot Loo Pora Panjab