hum aur aap

hum aur aap
Hum "MOHABBAT" wale,
Ap husn wale

Hum "DIL" wale,
Ap dolat wale

Hum "SMS" krne wale
OR Ap sirf
.
.
.
Free me parh k "MUSKURANEY" waley...!!
  

Aug, 07 2013     143 chars (1 sms)     3588 views       Funny

more Funny SMS Messages

ek aadmi hospital main admit hota hai us ka bhai us se milne aata hai
to ek khobsorat si nurse aati hai who us ko side per le ja ker puchta
hai ke is ke baren main kya khayal hai koi umeed hai ya nahi to nurse
kehti hai ke mera aur us ka mizag bilkul nahi milta who to meri taraf
dekhta bhi nahi har waqt allah allah karta rehta hai
Aaj mere paas


Mobile Hai


Number Hai


Charger Hai


Battery hai


Balance hai


Tumhare pas kya hai?

Hai koi msg?


hai
To bhejo
Agar nhi To mobile fek do!
Subha
SMS
Shaam
SMS
Din main
SMS
Raat main
SMS
Ghar main
SMS
Office main
SMS
Jeena
SMS
Marna
SMS

Akhir kiya hai ye SMS..?






S=SUB
M=MIL ker
S=SOCHO........... ;->
Pundit-Tumhare Jeevan Me 6 Ladkiya Aayengi.
Boy-Wow,Kya Baat Hai.
Pandit-Jyada Khush Hone Ki Baat Nai Hai.
1 Gharwali Or 5 Betiya Hai.
Dost: "Tumhari toh RAM -SITA ki jodi lagti hai

Man:"Bilkul Galat hai:
Naa to koi meri biwi ko utha ke le jaata hai,
Naa hi ye dharti me samaati hai!
ladki wale hame ais


Ladki Wale: Hame Aisa Ladka Chahiye

Jo Kuch Khata-Pita Na Ho

Aur Kuch Ghalat Kaam Na Karta Ho



Pandit: Aisa Ladka Toh ICU K Emergency Ward Mei Mileyga.. ;->
Teacher: Sam, you talk a lot!

Sam: It’s a family tradition.

Teacher: What do you mean?

Sam: Sir, my Grandpa was a street Hawker, my Father is a Teacher.

Teacher: What about your mother?

Sam: She’s a woman.
Put Ur Hand On A Hot Stove For A Minute, It Seems Like An Hour...
But
Sit Wid A Pretty Girl For An Hour, It Seems Like A Minute...

That''s Reality.... ;->
Mehbob k hath may hai kalion ki mala....

Zara ghor frmain...

Mehbob k hath may hai kalion ki mala.............

"BAITHO BAITHO LIAO DAALA"
Boy: I''ll climb de highest mount,
Swim de deepest ocean,
Walk on hot coal barefoot,
just 4u!

Girl: So sweet Can u come 2 meet me?

Boy: Not now, its Raining....
There''s a way of
Transferring funds
That is even
Faster than
Electronic banking ...

























It''s called Marriage ... ;->
Plz note my new number of ZONG (China Tel) now send ur sms and call at this new number....





§€^¿ ¥#¿>€~ø

Bye ;->