hum aur aap

hum aur aap
Hum "MOHABBAT" wale,
Ap husn wale

Hum "DIL" wale,
Ap dolat wale

Hum "SMS" krne wale
OR Ap sirf
.
.
.
Free me parh k "MUSKURANEY" waley...!!
  

Aug, 07 2013     143 chars (1 sms)     3569 views       Funny

more Funny SMS Messages

There is nothing to read in this msg.






U still coming down? ? ?




Jahila tenu punjabi ch e dasna paina a.

Es msg ch kuj v nai likhya parhan vastay.. ;->
''1 Larka Doosre Larke Se:

Yaar Tumne Kabhi Koi Larki Phansai hai?



Doosra: Yaar Larki To Maine Phansa li thi.

Par Tum Logon ne ye Mohalla hi Chor Diya''
Santa (reading from book of facts): "Do you know that every time I breathe a man dies?"
Banta: "Why don''t you use a mouth wash ?"




??????? ??? ? ??? ??? ?? ?? ??? ????
???? ?? ??? ?

Ye Sania Mirza ne Mujhe SMS kiya hy
k Pyar to mei tum se karti hun
Sohaib Malik Se shadi to Pakistan
Aane ka aik Bahana hain..!

Teri bhabi b na ;->
Ek bacha khait main aalu nikalnay
main dada ki help ker raha tha
thak ker bola.
" aap nay yeh sab zameen main dabaiy
he kion thay ."=P;->

Phaansi

l----l-
l ''.o.
l /l\ phaansi
l JL ll

Ye b tumhari trha Bohat km sms krta tha.

LATKA DALA salay ko

ab teri bari ha


1 memon mutthi me ropiya lie jaraha tha

Thori der bad mutthi kholi hatheli
pe pasina dekh kr memon bola

Na ro mere rupay me

tujhe hergiz kharch nhi kroga.. ;->
A
SmiLe
Costs
Less
Than

Electricity,


But


Gives
More
Light.


So



ALways
SmiLe


and


Prove

that


U
r
the
Best

"Tube Light" ;->
A boy goes to see a cabaret dance.

His mom goes angry and asks him: Did u see anything there that u were not supposed to see?

Boy: yes, I saw dad!
Batao WIFE, BIWI Aur PATNI Main Kya Farak Hota Hai?

?

?

?

?

Socho Socho!

?

?

?

?

?

!

!

!

!


Koi Farak Nahi Hai. Teeno Aik Hi BALAA K Naam Hai!!!
Dil Ki Bato''n Main Aana Acha Lagta Hai

Kurri Ko Le K Date Pe Jana Acha Lagta Hai

Shaadi Se Pehle Dil Ko Bhaate HYn Sangeet

Baad Me Tou QOMI TARANA Acha Lagta Hai ;->
All da elecTrons were having parTY suddenly proTons aTTacked ThemA herO came & saved da eLecTrons.TheY asKed hero "who r u?"he said "Bond .....Covalent bond"