hum aur aap

hum aur aap
Hum "MOHABBAT" wale,
Ap husn wale

Hum "DIL" wale,
Ap dolat wale

Hum "SMS" krne wale
OR Ap sirf
.
.
.
Free me parh k "MUSKURANEY" waley...!!
  

Aug, 07 2013     143 chars (1 sms)     3577 views       Funny

more Funny SMS Messages



French : Our Ancesters Were From
ROMANIA Thats Why We Are So

ROMANTIC

Pakistani : Our Ancesters Were From
TURKEY Thats Why We Are So

THERKEY.
:-)
SAJJAD Ali ne b kya khoob kaha hai k







"chal rehn day"
Dua hai Ki Kamyabi ke har sikhar pe aap ka naam hoga,
aapke har kadam par duniya ka salam hoga,
Himat se mushkilon ka samana karna hamari dua hai ki waqt
bhi ek din aapka gulam hoga.
Happy Birthday
If You Are Going To Do Something
Tonight .....




That




You Will Be Sorry For
Tommorow Morning .....





Sleep Late That Dun Have To
Get Up In The Morning ..... ;->
What is love?

jab teri girlfriend GAS chhode

aur tujhe wo bhi Gulab ki khushbu

jaisi lage to samaj lena

Tujhe sachha pyar ho gaya...
Tmhara farz hai dalna
Tmhra Haq hai dalna



Acha lge to dalo
Bhrosa hoto dalo


Jaha mrzi dalo
Jsko mrzi dalo


Orat ko dalo
Ya Mrd ko dalo










"VOTE"
After Eating Fish Santa Dont Drink Water
Y
Coz
He Feared That Fish Will
Start Swimming In His Stomach


Banta ask santa: what will you
advise your children about marriage?

Santa declares: I’ll never marry in my life and
I’ll give same advice to my children also.
Wife : Do you want dinner?
Husband : Sure, what are my choices?
Wife : Yes and no. :D
Jis tareh exam me

qustion assan hote hai

aur answer muskil,

usi tereh apke liye

msg padhna bahut assan he

per forward kerna bahut muskil,Na mumkin.
Bachelor''s schedule...
Monday ko dosti ; Tues ko pyar ;
Wed ko shaadi ; Thus ko barbadi ;
Fri ko fighting ; Sat ko talaq ;
Sun ko rest, Mon ko phir se talash....

Ek pehalwan ne ek mehfil me sirf 1 limu se pura 1 glas bhar k juice nikal kr sb ko heran krdia & challang kia k asa koi or kr k dikhae
Sb ne haar man li phr ek kamzor se admi ne nichory hue limu se 1 glass juice nikal kr pehalwan ko b herat me dal dia
Pehlwan: ap b kia pehalwan ho?
Admi: mai memon hun ;->