50 years of love

50 years of love
50 years of love
A toast to 50 years of love
Happy anniversary to my one and only
50 years of special moments
Wishing you the special moments
this golden day can bring,
and through the years ahead of you,
the best of everything!!
  

Nov, 19 2012     229 chars (2 sms)     3533 views       Anniversary

more Anniversary SMS Messages



Nikher nikher k arahey hain mairey alfaz faraz
kya aisa he hota hy aksar marnay k baad
khatam sab he ka intezaar hogaya
barish ki bondein giri kuch is tarah se
laga falak ko zameen se pyaar hogaya;)
No, one take place of your father.
He is only to protect you and work for you in day and night.
No one came better for you but your father.
Happy Father Day
main tere milnay ko moajza keh raha tha lekin..

tere bicharnay ka saniha bhi kamaal guzra...!
Aaj humara unwaan hai....
*" MAA "*


Maa kon hoti hai?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




.





.
.


Abbu ki wife...
Itna b nhi pta.?? =P ;->
hr bichra howa panchi isi umeed pe aagaz-e-subah krta hy"mohsin"

k qismt mila dy gi ham-nsheen sy mujh ko groob-e-aftab sy pehly..!
Bhikari: Baboo 10 Rs. ka sawal hai, chaay (Tea) peenee hai.

Aadmee: Lykin chaay tu 05 Rs. ki aati hai.

Bhikari (sharmatay hoay): Woh meri girl friend bhi saath hai.
din ek boy ko pata chala k may 3 mint me mar jawo ga..



us ny apni Lover and Friend ko message kiya



meray pas awo awar may ja raha ho

after 2 mint Lover ny reply kiya.

where are you going Dear i am very busy i will not come plzzzzzzzzzzzzzz you go.



usi waqt usky dost ka message aya

kahan ja rahy ho Dear ruk ma aa raha ho sath chalty hai.



Boy smile,



His eyes closed



His Heart stops



And he died...



Result:- Friend better then Lovers.



Dedicated 2 all(Friend & Lover)
Marriage is that relation between
man and women in which
the Independence is Equal,
the Dependence mutual and
the Obligation Reciprocal”.
Best wishes for Happy Wedding Anniversary.

'"Koi tou mile 'Jaani' jo de mera SAATH


"Werna Roz ki tarha Mein or Mera HAATH! :D

"Ye tou pogo wale b samajh jaenge! :p'
Salam To All Readers...!!!

People Those Who Are Claiming There SMS Are Not Approving By Admin

So I Just Want To Let Them Know I Dont Approve Old SMS Message

If Your SMS Is Not Approved Than There Must Be Following Reasons..!!

1) OLD SMS / Already Existing SMS
2) Your SMS Is More Than 480 Characters
3) CAPS LOCK FONT
4) You Have Entered Email Adress / More Than 1 mobile Number

Dont Call / SMS & Mail Me Regarding This Matter..!!

Thanks

Regards,

HumAyuN
hr bichra howa panchi isi umeed pe aagaz-e-subah krta hy"mohsin"

k qismt mila dy gi ham-nsheen sy mujh ko groob-e-aftab sy pehly..!