Khuwabon Ki Ek Basti Thi

Khuwabon Ki Ek Basti Thi
Khuwabon Ki Ek Basti Thi
Ek Larki Us Main Rehti Thi

Apne Ghar K Angan Main
Kuch Sapne Boya Karti Thi

Apne Kamre Ki Khirki Main
Bondon Se Khela Karti Thi

Sab K Samne Hansti Thi
Chup Chup K Roya Karti Thi

Khud Hi Khud Se Kehte Rehna
Dosto Se Kuch Na Kehti Thi

Chand Ko Ghante Takte Rehna
Phir Khud Se Batain Karti Thi

Dekhne Wali Sab Ankhon Ko
Chand Ka Tukra Lagti Thi

Jab Toot Chuki To Sab Ne Jana
Wo Pyar Kisi Se Karti Thi
  

Oct, 04 2011     429 chars (3 sms)     3595 views       Love

more Love SMS Messages

Best Romantic Words :-

I dont know how Beautiful you are...

''coz my eyes haven''t moved from ur eyes....
jnbi c raho ka...ajnbi musafir ak
mujh se pooch betha hy rasta bta do gy?
ajnbi c raho k ajnbi musafir....sun,,,
wasta koi b ho nata koi b ho....
mnzlen nahe milti,mnzlen jo mil jaen justuju ne rehti or....
zindgi ko jeney ki arzoo ne rehti
Mana kee gum bahut zyada hai..

Par apna bhee … sab se chupa ke muskurane ka irada hai..

Tu badha de is dard kee siddat jitnna bhee ho sake..

Par apna bhee zindagi se jeene ka wada hai
Betha tha neem ki chaaoun main ek shaam
Ek pari aayee aur kaha kay aarzoo kiya hai
Kaha kay aankh num hai dil jall raha hai
Bas! ek meethi si khushbo-e-Hina hai
Kehti hai `MUSAFIR` yeh khushbo kiya hai
Kaha kay pagli! sirf ek khayal hai bas
Masoom lafzoon main chupi ek tasveer ayaan hai
Poochti hai Musafir! yeh jadoo kiya hai
Kaha kay Har Nazar na aanay waali cheez jadoo hai
Masoom! poochti hai tumhain aakhir justujoo kiya hai
Kaha kay usay pana mayri khwahish nahin,
Usay mehsoos karna mayri justujoo hai
Ab tum bhi lout jaao pari
Sooraj bhi ghar ko chal diya hai…
Love Is Being Honest Wid Urselt @ All Times
Being Honest Wid Other Persom @ All Times
Telling, Respecting, Listening The Truth & Never Pretending . . .
*? Because I Love You ?*

I give you whole of my Love
Because I want that
Your heart is full of Love
I give you whole of my strength
Because I want that
You go on the height of your proud
I give you whole of favors
Because I want that
You perform every work smoothly
I give you whole of my time
Because I want that
You don’t think you are alone
Because I Love you a lot.
Kaanch Ki Choori

Kitni Sada,
Kitni Pyari,
Kanch Ki Chori Jesi Larki,
...College K Ik Kamry Me Bethi,
Jany Kya Kuch Soch Rahi Thi,
Us Ka Hath Kalai Pr Tha,
Or Who Kch Kch Khofzada Thi,
Ab Kia Hoga???
Mai B Us K Pas Hi Betha,
Us Ko Ghur Sy Dekh Raha Tha,
Mene Us Ka Hath Pakra,
Aur Pyar Sy Pocha,
Kiya Qissa Hy?????
Uski Ankhen Bheeg Gaien,
Aur Wo Dheemi Si Awaz Me Boli..

Dekho..!!!

Chori Toot Gai
Sometimes we put walls around our heart....
Not just to be safe from getting hurt....
But to find out who cares enough to break the walls n get closer . . . <-:
I feel moon light on my skin,
I hear birds sing in my mind,
I speak words from my heart,
What else I could do,
Love made me deaf, dumb and blind . . .

hum wafa kay aadi hum har dum wafaa karin gey

Bun kar faqeer teri zindagi ki dua karin gey
1st time i saw u i was scared 2 touch u.
1st time i touched u i was scared 2 kiss u.
1st time i kiss u i was scared to luv u.
but now dat i luv u im scared 2 lose u!
Us k saath rehte rehte chahat si ho gai
Us se baat karte karte humain aadat si ho gai,
Aik pal na mile to becheni si lagti hai,
Dosti nibhate nibhate usay MOHABBAT si ho gai . . .