I am charming

I am charming
Mujhe ap se ye umeed nahi thi. Ap ne
ye kehte waqt kuch tu s0cha h0ta akhir ap ko hoa kiya tha,
ap k zehan me yeh baat ayi kaise thi. Had h0ti hai,
ap ko zar0rat hi kya thi k ap mere bare may l0g0n k0 ye bata0 k


"I am the m0st cute & charming pers0n
0n earth"
Nazar lug jaati hai mujhey!...
  

Apr, 14 2011     300 chars (2 sms)     4111 views       Anniversary

more Anniversary SMS Messages

Lets welcome the year which is fresh and new,Lets cherish
each moment it beholds, Lets celebrate this blissful
New year. Merry X-mas.
khatam sab he ka intezaar hogaya
barish ki bondein giri kuch is tarah se
laga falak ko zameen se pyaar hogaya;)
On This Special Day,
Best Wishes Go To You,
That This Wonderful Love U Share,
Lasts Ur Lifetime Through.
Happy Anniversary To You My Love



Apni Manzil Pe Pohanchna Kisi Moa''jzey Se Kam Nahi ''Faraz''

Raah-Guzar Pathar K Hain Aur Hum-Safar Seeshey Ka ... !!!
To the beautiful couple in all the land,
May your anniversary be Happy and Grand.
Happy Anniversary
Best wishes to you both on your anniversary,
May the love that u share Last your lifetime through,
As u make a wonderful pair.
Happy Wedding Anniversary
"Door sai dekha to kitaben pari thin
.
.

..
... ... .
.
.
.
.
.
.
qareeb janay ka to sawal hi paida nae hota :P"
happy weding anniversary to all capal
'sweet logon ko***zindagi ka aak our saal mubarik ho.haseen peayar mubarik ho.aak our nia saal mubareek ho.happy weding anniversary to all capal.'
Yaa Rab Doob Jaye Kisi Darya Main Wo Badal Yaa rab.

Jis Nay Barsoon Mere Sehraon Ko tarsaya Hai...
Ek Shaks Pas Reh Ke Samjha Nahi Mujhe
Is Baat Ka Malal Hai Shikwa Nahi Mujhe

Main Us Ko Bewafai Ka Ilzam Kaisay Dou
Us Ne To Ibteda Se Hi Chaha Nahi Mujhe

Pathar Samajh Kar Paon? Se Thokr Laga Dia
Afsos Teri Aankh Ne Parkha Nahi Mujhe

Kya Umedein Baandh Kar Aaya Tha Samnay
Us Ne To Aankh Bahr Ke Dekha Nahi Mujhe?!!!
A wise physician said
"The best medicine for human is LOVE"
Someone asked 'What if it doesn't work?'
He smiled and answered increase the DOSE
Exam k lie har book perhli mene

,FARAZ,

Dua karo ‘FACE’BOOK se bhi koi sawaal ajae…..