Khuda kry k tumko

Khuda kry k tumko
Khuda kry k tumko JUDAI na mile
kisi k dard me TANHAI na mile
ager muje sms na kro to kuch aisa ho
k mosam ho sardi ka or
tumhen RAZAI na mile
  

Jun, 19 2010     147 chars (1 sms)     3783 views       Decent

more Decent SMS Messages

Line maarne k boht saare tareekey hein jin meinse 3 mandarja zail hain.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
1)Pen se,
2)Pencil se,
3)Marker se.

Think Positive Yaar
Ab ke bichhade to shayad,
khyalo me mile,
jaise sukhe hue phool,
kitabo me mile.
When I pray I don''t see God, but I know He listens when I SMS I don''t
see you, but I know u think of me with a smile.
"Some times i send u sms of GoOd nIgHt at the end of the day....
It doesn't mean that i always remeber u or u are my last thinking of the day
.
But
.
It means....
.
.
.
.
K sms pkg ka last day hota hai aur sms boht zyada tadaad mein hoty hein isliye aap pe ahsaan kar leta hoon"
Think Different
Books says “Read Me”,
Money says “Earn Me”
Time says “Plan Me”,
Flowers says “Love Me”,
My SMS says “Just Remember Me”
suno logon
meri aankhain kharido gey??
mujhey ek khuwab ka tawaan bharna hai
ek esa khuwab tha jo jaagti aankhon ne dekha tha
magar dekhey huwey us khuwab ki tabeer ulti thi
nahi shikwa kisi se,apni he taqdeer ulti hai
jo ab tak ho chuka hai mujhko wo nuqsan bharna hai
ab aankhain bech ker he,
khuwab ka tawaan bharna hai
SUNO LOGON
meri aankhain kharido gey??
Kisi se talkh hote waqt itni gunjaish
zaroor rakho k agar wapis aana parey
to rasta kathin na ho.

Jhuk jaana toot jane se behtar hai.
Quote.
Woh bhi kiya din the jub hum
haseenon ke galey mila karte the,

Ye un dinon ki baat hai
jub hum 2 saal ke hua kartey the
Janwar Ma
Khawahish
Tr
Frishtay Ma Aqal Hoti Hy

Magr Insan Ma Dono Hoti Hyn

Agr Wo Aql Ko Dba Le To Janwar

Tr

Agr Khuwahish Ko Dabata Hy

To Frishta Kehlata Hy
Aik "Bazurg" Se kisi ne sawaal kiya k
"Agar hmaare naseeb mein pehle se hi
sab kuch likh diya gaya hai to phir DUA kyun kren?


"Bazurg" ne Farmaya:
"Ho sakta hai Tumhare Parwardigaar ne yehi Tumhaare naseeb mein likh dia ho k Maango gay to milay ga warna nahi".

SUBHANALLAH.
SPREAD IT.
Bhula kar humahin wo bhi na khush rhy pain ge
Smany nahi tu humary jany k bad ashk bahaain ge
Dua hai KHUDA say k us ko kabhi ghum na dyna
Wo tu bardash kar lain gy hum na kar pain ge...!!!
U r Receiving This Msg 4m SMILE''S & CO.
We Are Just Checking If
All Cutie Pies On Earth Are Happy & Smiling.
Hey Thats Such A Cute Smile :-)