Kaash aisa ho k ab k bewafai mein karo
Tu phiray qarya ba qarya koo ba koo meray liye
Mein tu la-mehdood ho jao samandur ki tarah
Tu phiray darya ba darya jo ba jo merya liye
Love...... what you''ve got,
Remember....... what you had,
Learn from..... your mistakes,
But
Never regret,
People change,
Things go wrong,
But
Remember Life Goes On.....
"Some times i send u sms of GoOd nIgHt at the end of the day.... It doesn't mean that i always remeber u or u are my last thinking of the day . But . It means.... . . . . K sms pkg ka last day hota hai aur sms boht zyada tadaad mein hoty hein isliye aap pe ahsaan kar leta hoon" Think Different