A Good daughter

A Good daughter
A Good daughter says 2 her lover:

Han ye sach he k mujy tmse mhbt he..
Ye b sach he k me tmhari chaht hu.
Pr mri zindgi me chahto ki kami to nhi..
Rishte or b hain sirf tum hi to nhi..
Apni zat k is pahlu sy aj milwaun tmhe..
Me kya hu kesi hu zara btlaun tmhe..
Me apni maa ki trbiyt me dhala sancha hu..
Apne baba ki umedo se pur ik khaka hu..
Apne bhai ki gairat hu janti hu me..

Mjse hi hai ghar ki izat manti hu me..
To behak jaun me ye kbi mumkin hi nhi..
K dil wo sb b rkhte hain,
sirf hum tum hi to nhi..
Mohabat wo nai jo rishty bhula dyti ho..
Muhabat wo hy jo bzurgon ki dua lyti ho... :)
  

Jun, 18 2010     619 chars (4 sms)     3598 views       Decent

more Decent SMS Messages

Mosam shabab ka,
Nasha sharab ka,
Parda janab ka or rang gulab ka,
in sabme haseen , in sabme Lajawab dekho SMS padne wala "Chehara Janab ka."
Bhula kar humahin wo bhi na khush rhy pain ge
Smany nahi tu humary jany k bad ashk bahaain ge
Dua hai KHUDA say k us ko kabhi ghum na dyna
Wo tu bardash kar lain gy hum na kar pain ge...!!!
Relationship Is Not How Long U Have Been Together

Not How Much U Have Given Or Received

Not How Many Times U Have Helped Each Other

Its How U
''''VALUE''''
One Another
HaRdEsT MoMeNt Is NoT ThAt
WhEn u |osE SutHiNg
&
TeArs CoMe OuT OuT Ov Ur EyEzZz....

BuT

It''S tHe OnE, WhEn U LoSe SuMtHiNg
&
StI|| MaNaGe To CrY.....
Gr8 fRiEnDz ArE pArT
oF mEmOrIeZ
wHiCh TiMe
CaN nEvEr ErAsE
wHeN lIfE iZ
bLeSsEd WiTh FrIeNd
LiKe YoU
sWeEtEsT mEmOrIeZ
sTiLl ReMaIn ... (:
Being Successful Doesn''t Make You Manage Your Time Well,


Managing Your Time Well Makes You Successful.
Life Is Not A

Cassette Player,

We Cant Enjoy

Our Favourite Songs.

But Life Is

Like A Radio,

We Have To

Learn To Enjoy

Whatever Comes.
Only eyes speak da truth.Neither da mirror nor da lips. Da person who loves U.Can c da pain in ur eyes.While everyone else still believes in ur smile....!
U r The Best
Heart Surgeon In The World
B'cuz
U Made A Place In My
Heart
Widout Cutting
&
Spilling Blood.
I'm Lucky To Have U.....
1 aapki Hasi
+
1 aapki Dosti
+
1 aapka sath nibhane ka vaada
+
1 kabhi na khatam hone wala vishvas
&
The RESULT is:
OUR RELATIONSHIP
(1+1+1+1) = 4Ever
''Cutest Story Ever''

Kid- Mom I love u more thn u love me

Mom: how can u prove dix my son?

Kid: Coz u''ve 2 sons n i''ve only one mother =]

SHHO CHWEEET :]
In Life,
Don’t Settle For Someone
Who Can Buy A Coffee For You ,

Go For Someone
Who Can Actually Make It For You !

Sometimes Little Efforts Make
A Big Difference :-)