I''m very good in bed

I''m very good in bed
I''m very good in bed...
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
I can sleep all day...

What Were U Thinking . . . ;->
  

Jun, 18 2010     165 chars (2 sms)     2733 views       Double Meaning

more Double Meaning SMS Messages

Chachi: Hum chaat ki dukaan kholenge!!
Bhatija: Thik Hai.
Chachi: Hum 10/- plate chaat bechenge.
Bhatija: Main dukaan pe board laga dunga k "10/- me chachi ki chaat lo".
BHARWA
.



BHARWA







BHARWA



BHARWA
jaldi jaldi petrol BHARWA lo halat ka kuch pata nahi
.
.
.
.
Tum Kya Samjhy Thay .. =P ;)
GIRL:
Jaano Meray mun mai Daalo, main Choson gi


BOY:
Nahi nahi tum kha Gai toh main Kiya Karon ga?


GIRL:
Tum



Tum



Doosri Icecream Le Lena! =P ;)
Uff plzz plzz aur karo naaa
dabao naa, zara zor se
aisa karo apni shirt nikalo
apni pant bhi nikal do
meri saadi bhi nikal do
ab zorse dabao aur dabao naa
bahut tight hai plz.
aur Zorse!plz karo naa plz......,
ho gaya na suitcase bannd.
A peach is a peach.a plum is a plum.a kiss aint a kiss unless its
wiv tongues.so open ur mouth & close ur eyes & give ur tongue some
exercise
Passenger: Yaar yeh koan sa stop hey, bus main jhatkay buhat lag rahay hain.

Driver: Salay, bus rukki hoi hay, tum PATHAN ki goad main baithay ho.
SAb kEhte hAiN
9 MAhiNoN mE h0 jAtA hy,
Per Ab tou 10wA MAhiNA StArt h0 gAyA hy,

Aakhir yE kAb h0 gA..??



1. TiME ChAngE
2. WeAthEr ChAngE.. :p ;->
Haath Main Lo Tou Dabane Ko Dil Kerta Hy





Dabalo Tou Choosne Ko Dil Kerta Hy





Choos Lo Tou Dil Nahi Bharta





Q k








Q k







Saal main Ek Hii baar Tou Aata Hai AAAM . . .

HaPpY SumMer SeAsOn . . . ;->
Wo kiyA hAi??
JiS pE AgAr PiyAr se HAth phEro to ForAn KhArA ho jAtA hAi??




U Dirty MiNd





AnswEr hAi

.
















BethA
huA

.



BAkrA ... :p ;->
1 girl ask 2 pappu : woh kia hai jo cow k paas 4 or mere paas 2 hain?

pappu : legs

Girl : woh kia hai jo tumhari pant main hai aur meri pant mein nahi hai?

pappu: paisay

Girl : woh kia hai jo log din main karne k bajaye ko raat bistar pe kartay hain

pappu: neend puri karte hain

girl : woh kia hai jo larki pehli daffa karwate huye pain ki wajah se roti hai?

pappu : kaan main ched

MORAL : aap bhi apni zehniat pappu ki tarhan saaf rakhain
G karta hai k aj
Apko ...
Koney mein le ja kr
1 danda le kr ...
Aap ki


GA




GAN





GAND






GANDHI G
k style mein
photo loon...
Pehlay gallay lagao

phir kiss karo

phir bistar pe litaao

phir neechay haath laga ke check karo




agar bachay ne susu ki hai to nappy badal do