If u read

If u read
If u read,u owe me a HUG,
if u delete,u Owe me a kiss,
if u save,u owe me a DATE,
if u return txt msg 2 me,
u OWE me All,
bt if u ignore,
U r MINe!
So wat will U do?
  

Jun, 17 2010     173 chars (2 sms)     3293 views       Friendship

more Friendship SMS Messages

I don''t regret the things I have done and the things I didn''t do. For somewhere along the way I must have done something right coz I ended up with a friend like you.
zindgi laher thi aap sahil huye,
na jane kaise hum apki dosti ke kabil huye,
nahi bhulayenge hum us hasin pal ko,
jab aap hamari chhoti si zindgi me samil huye.....
Friendships May Be

Like The Seasons,


Blowing Hot And Cold,

Ever-Changing,

But Always Needed

Whatever The Weather
Crazy Days &
Screwed Up Nights

Tons Of Crushes &
Stupid Fights

Secrets We''ll Take
To The Grave


Picture We''ll
Forever Save

Through Thicks &
Thins, Always True

*Friends Forever*
~ Me & You ~ (:
“DOSTI mosam nahi, keh
apni muddat pori karay orr
rukhsat ho jay,
DOSTI sawan nahi, keh
toot kar barsay or
tham jae,
DOSTI aag nahi, keh
sulgy bharkey or
bujh jae,
DOSTI aftab nahi, keh
chamkey or
doob jae,
DOSTI phool nahi, keh
khiley or
phir murjha jae,
DOSTI to saans hai jo chaley to sab kuch
toot jae to kuch bhi nahi…….. …
Hamari Dosti Bonanza Jaisi Nahi K SInce 1925

Pepsi Jaisi Bhi nahi K Ye DiL Mange More

Ye To STATE LIFE INSURANCE jaisi Hai

"ZINDAGI K SATH BHI, ZINDAGI K BAAD BHI"

FrIeNsHiP iS Da OnLy ReLaTiOnShIp ThAt wE cAn "ChOoSe". . .
A tRuE fReNd iS SoMeOnE WhO sTaNdS bY u iNtHe DaRkEsT hOuR
&
sAy
"dOn''T wOrRy I aM hErE ! !"
Dil me ek shor ho raha hai,
bina sms dil bore ho raha hai,
kahin aisa tou nahi k
ek pyara sa dost mujhse door ho raha hai..
"Tu Ek Munfrid Phool Tha Jo Dil Ko Bhaa Gya"
""SAHIL""
"Warna Main Wo shabnam Nahi Jo Har Gul Pe Fida Ho Jaon"
...Only for You...
Friends Are Like Fish

U have To Sit Patiently For A Long Tym To Catch A Nice One . . .

Just Like I Caught You

You Better Stay Nice Or Sould I Fry u . . . =)
Real Friends do not get offended

when you insult them.

They smile and call you something

even more offensive :P ;)
wo aaya tha mehfil me magar shoq se nhe
wo pas to betha tha magar dil se nh
kon kehta hai use piyar nh tha
piyar to tha maga afsos mujh se nh....