Is tarah se bhare

Is tarah se bhare
Is tarah se bhare jahan main hoon
Jaise tanha kisi makan main hoon

Waasta gair se na apnoo se
Qaid sa apne jism-o-jaan main hoon

Urta rehta hoon bas khalaoon main
Na zameen main hoon Na aasman main hoon

Kon hoon kia hoon koi kia janee...?
Hoon magar apne hi ghuman main hoon

Kon samjhe bhala mera mafhoom
Shair hoon na jane kis zaban main hoon....?
  

Jun, 16 2010     365 chars (3 sms)     2971 views       Friendship

more Friendship SMS Messages

Dosti Wo Nahi Hoti Jo
"JAAN" Deti Hy

Dosti Wo Nahi Hoti Jo
"MUSKAAN" Deti Hy

Asli Dosti Tou Wo Hoti
Hy

Jo Paani Main Gira
"AANSUU" Bhi
Pehchaan Leti Hy
duniya kehti hai jise main chahta hon
wo chand ka ik tukra hay
per ham kehty hain hum jise chahte hain
chand uska ek tukra hai
Tanhai me fariyad to kar sakte hai,
Virane ko aabad to kar sakte hai,
kya hua agar aapse mil nahi sakte,
Apko dil se yaad to kar sakte hain..
To have a lovely life;
Either, one must have a True Lover
Greater than All Friends,
Or, One must have a True Friend
who Really Cares,
More than a Lover...
. F R I E N D S H I P
,;*"*;, is like
*; ,;* a
__)(____ TRee.....
It is not MEASUREDby how TALL it could be,
but how deeply the roots have grown
Ajnabi galeyon se hum guzra nahi karte,
Dard-e-dil liya aur diya nahi karte,
ya dosti ka rishta sirf tum se hai,
warna itnay SMS kise ko kiya nahi karte
There are 2 types of enjoyment.
One is being with a friend.
The other is being with the memories of friends.
Miss u but not ur memories.
Achy Dost
"HATH" Aur
"ANKH" Ki Tarha
Hotey Hain, Jab
"HATH" Ko
Taqleef Hoti Hai To
"ANKH" Roti hai.
Auur jab "Ankh"
Roti hai to
"HATH" ansoo
Ponchta hai.
How friends break? both frnd will think the other is
busy and will not contact thinking it may be disturbing .
As time passes both will think let the other contact.
After that each will think y should i contact.
Here ur love will be converted to hate.
Finally with out contact the memmory becomes weak.
They forget each other .Finally 1 fine day they will
meet and blame 1 another.
So keep in touch with all our frnds
Love makes u realize how wonderful d world is but its a frnd who makes u realize how wonderful you are to d world.

For all my belovd frndz (:
Nice Friends Are Best Part Of Our Memories
That Tym Can Never Erase
&
When I''m Blessed Wid A Friend Lyk U
My Memories Are Alwayz Worth Treasuring . . . =)
F.r.i.e.n.d.s.h.i.p


Is Born At The Moment

When One Person Says To Another

" What !
You Too !
Thought I Was The Only One ..." (=