There was a definit

There was a definit
There was a definite process by which one made people into friends,
and it involved talking to them and listening to them for hours at a time.
  

Jun, 16 2010     144 chars (1 sms)     3833 views       Friendship

more Friendship SMS Messages

One Injection Of
Trust

One Tablet Of
Care

One Tbs Syrup Of
Attention

One Drip Of
Understanding

Take 3 Tyms A Day

It''s All Necessary 4 The Health Of
"FRIENDSHIP"


Tujhe chahne wale kum na hongein
waqt kay saath shayad hum na hongien
chahe kisi ko kitna bhi pyar dayna
lakin teri yaadon ke haqdar sirf hum hi hongein
DOST Wo Ho Jo
JAN- Ki Dhoop Ho
FEB- Ki Barish Ho
MAR- Ki Shaam Ho
APR- Ki Bahar Ho
MAY- Ki Subha Ho
JUN- Ki Chaa''on Ho
JUL- Ki Khushbu Ho
AUG- Ki Taaro''n Bhari
Raat Ho
SEP- Ki Chandni Ho
OCT- Ki Rimjhim Ho
NOV- Ki Hawa Ho
DEC- Ki Sard Raat Ho

SAAL k 12 Mahiney
Saath Ho ... :)
Mine Friendship For U Is A Journey

Starting At Forever

And

Ending At Never
A FrIeNd OpEnS
a CoNvErSaTion WiTh
A FuLl NeWz BuLleTiN
oN hIs LiFe ...


But


A ReAl FrIeNd Sayz


"WhAt''s NeW wItH YoU ..." (:
Zindagi mein hamesha naye dost milenge,
kahi zyada to kahin kum milenge.
Aitbaar zara soch kar karna,
mumkin nahi tumhe har jagah HUM milenge.
Aaj ki iss barish mein...
phir wohi si boondein hain

phir wohi si thundak hy

...phir wohi sa sab kuch hy
par
Aaj ki iss barish mein..

sath tum nahi ho tou ...

aankh num si kitni hy

saans tung si kitni hy

rooh piyasi kitni hy

ye udaasi kitni hy

Aaj ki iss barish mein
UTRA THA CHAND HAMARE ANGAN MEIN.
PER SITARON KO YE GAWARA NA HUWA.
HUM TO SITARON SE BHI BAGHAWAT KAR LETE.
PER KIA KARTE, CHAND HI HAMARA NA HUWA.
5 great people: 1.Quaid, woh to ab rahe nahi
2.Wasim Akram, woh kisi kaam ka nahi,
3.Aishwarya Rai, apni pohanch say bahir.
4.Pata nahi
Baqi rahe aap aur hum So keep in Touch
Apki dosti Ki ek nazar chahiye,
dil hai beghar use ek ghar chahiye,
bas yuhi sath chalte raho e dost,
yeh dosti hamein umar bhar chahiye
Frendship is nt da thing 2 hold ur hand when thousands r wid u...!

but

it iis dat trust
which hold ur hand when thousandz r against u..!
Alphabetic advice for you:-
A B C
Avoid Bad Company.
D E F
Don''t Entertain Fools.
G H I
Go for High Ideas.
J K L M
Just Keep Lovely friend like Me