BeSt FrIeNdZ aRe LiKe

BeSt FrIeNdZ aRe LiKe
BeSt FrIeNdZ

aRe LiKe

A FaVoUrItE pAiR

Of bLuE jEaNs ... !!!

tHeY gEt BeTtEr

As ThE TyM PaSsEs ... (:
  

Jun, 16 2010     116 chars (1 sms)     3178 views       Friendship

more Friendship SMS Messages

Dil me ek shor ho raha hai,
bina sms dil bore ho raha hai,
kahin aisa tou nahi k
ek pyara sa dost mujhse door ho raha hai..
Aksar dosti karne wale,
apne dost ki tarif karte rehte hain
Taki wo unse juda na ho jaye.
Hum isliye khamosh rehte hain,
taki un par koi aur fida na ho jaye.
Sometime its better to bunk a class & do masti with friends...Bcoz
Today
when i look back....
Marks never make me laugh but memories
Do....
Friendship is sweet when it’s new, Sweeter when its true,
but sweetest when its u. When God gave friends he
tried 2 b fair! When I got u, I got more than my share!
F R I E N S H I P
Is Like Smell
You Can Never
Touch It
But
If You Want
You Can Easily Feel It ... :)
DOSTI wo hy jo

“JANUARY” ki dhoop ho,

“FEBRUARY” ki barish ho,

“MARCH” ki shaam ho,

“APRIL” ki hawa ho,

“MAY” ki subah ho,

“JUNE” ki chawo’on ho,

“JULY” ki khushboo ho,

“AUGUST” ki taaron bhri raat ho,
“SEPTEMBER” ki chandni ho,

“OCTOBER” ki rim-jhim ho,

“NOVEMBER” ki bahaar ho,

“DECEMBER” ki sard raat ho,

Us sardi mai mery sard Hath hon or aap ky leay Dua ek khass ho k,
” SADA
KHUSH
RAHO “ameen”
anso tary nikly aank meri ho,
dil tera dharke to dharkan meri ho,
khuda karay dosti hamary itni gehry ho,
saans teri rukay aur mout meri ho
We Cannot Get
Very Far A
F.r.i.e.n.d.s.h.i.p
If We Are Not
Prepared To Forgive
Each Other''s
Smaller Defects ... (:

Stay Blessed .. !!
You insult me? I can handle it.

You insult my best friend? You die

No one insults my friend more than me.
5 great people: 1.Quaid, woh to ab rahe nahi
2.Wasim Akram, woh kisi kaam ka nahi,
3.Aishwarya Rai, apni pohanch say bahir.
4.Pata nahi
Baqi rahe aap aur hum So keep in Touch
Everyone has a Best friend during each stage of life But Those are lucky who have the same friend in all stages of life.!
If GOD gave me 24hrs b4 death..
I''LL spend 23:55 min with U..
U must b thinking abt last 5 min..
Tab main tumhara bhi gala daba donga..
kio FRIEND
Sath nahi Chalega ... :P:P