People Meet By

People Meet By
People Meet By Chance !!

Dey Spend Sweet Times 2gether.

Den God Apart Them

Not 2 End The Story,

But 2 C How Much Dey Need Each Other
  

Jun, 12 2010     144 chars (1 sms)     3400 views       Love

more Love SMS Messages

Love Is Like A Little Old Woman And A Little Old Man
Who Are Still Friends Even After
They Know Each Other So Well..

Its True Love..
Pyaar kamjor dil se kiya nahi ja sakta,
Zeher Dushman se liya nahi ja sakta,
Dil mein basi hai ulfat jis pyar ki
us ke bina jiya nahi ja sakta.

Saath rehte rehte yuhin waqt guzar jayega
Door hone ke baad kaun kise yaad aayega
Jee lo ye pal jab humsath hai
kal ka kya pata, waqt kahan le jayega
"Love is good in feeling, even if you are always being hurt. It is better to be hurt by love than not loving at all".
If I was given the chance to know a secret, I wish to know all the things that give u happiness coz there''s no other meaningful gift in this world than to see u happy.
SWEETHEART U R THE ONE I LUV....

i couldnt imagine wat would have been lyk if u had not been by my side 2 support in gud n difficult tymz.. showered ur unconditional luv n affectiion

widout which i couldnt have been wat i am 2day, a better perrson whoz hand u held 2 guide n i tread d ryt path alyz

i am glad i found u.. !!
Bhoolne ki Adat Hai

Chalo Ishq nahi, Chaahne ki Adat hai
Kya karein ke Hamein Dusre ki Adat hai
Tu apne Sheesha-Gari ka na kar Hunar Zyada
Main Aaina hoon, Mujhe Tootne ki Adat hai
Wisal mein bhi wohi Faasle Sharab ke hain
Ke Usko Neend, Mujh ko Rat-Jagne ki Adat hai
Tera Naseeb hai Ae Dil Sada ki Mehroomi
Na Wo Saki hai, na Tujhe Maangne ki Adat hai
Ye Khud Aa Jati kab tak
Tu bhi usse na kar Yaad, Jise Bhoolne ki Adat hai.
Hum iss qadar tumpe mar mittege
Tum jahan dekhoge hum hi tumhe dikhege
Rakhna har pal iss dil mein hamari yaad
Hamare baad hamare pyar ki daastaan duniya vaale likhege
Betha tha neem ki chaaoun main ek shaam
Ek pari aayee aur kaha kay aarzoo kiya hai
Kaha kay aankh num hai dil jall raha hai
Bas! ek meethi si khushbo-e-Hina hai
Kehti hai `MUSAFIR` yeh khushbo kiya hai
Kaha kay pagli! sirf ek khayal hai bas
Masoom lafzoon main chupi ek tasveer ayaan hai
Poochti hai Musafir! yeh jadoo kiya hai
Kaha kay Har Nazar na aanay waali cheez jadoo hai
Masoom! poochti hai tumhain aakhir justujoo kiya hai
Kaha kay usay pana mayri khwahish nahin,
Usay mehsoos karna mayri justujoo hai
Ab tum bhi lout jaao pari
Sooraj bhi ghar ko chal diya hai…

Uss k honton ka tabassum rahay qayaim “YA RUB”
Uss k jeevan main khushiyon ka basaira ker day…

Tu meri “KARB” ki raaton ko bhalay khatam na ker,
Uss ke her shaam k aakhir mai “SAWAIRA” ker day.

Uss k “DIL” k kisi konay main jaga day mujh ko…
Uss ki “AANKHON” ko meray sapnon say khaira ker day

Yeh meray dil ki dua hay “MERA MOLA SUN LAY”…
Saaaari duniya say chupa ker “USSAY MERA KER DAY”
I''m sorry if I have caused you pain,
and much more pain that i might have
and could have caused her...

I''m sorry for my fragility
--that must have been a great burden to you...

I''m sorry for making you feel worried about me,
when I FIRMLY believe you''re not supposed to.

I''m sorry to have
a part of my brain and my heart
believe that there was a "slight" truth when you told me
you love me..

I''m sorry...
I love you...
Even if love is full of thorns, i''d stil
embrace it for i kno that in between those
thorns, there is a rose that''s WORTH all the
pain...
Let the world stop turning,
Let the sun stop burning,
Let them tell me love''s not worth going through.
If it all falls apart,
I will know deep in my heart,
The only dream that mattered had come true
In this life I was loved by you.