I Wrote On The

I Wrote On The
I Wrote On The Door
Of Heart

"Please Do Not Enter"

Love Came Smiling
And Said

" Sorry I Am Illiterate" (:
  

Jun, 12 2010     117 chars (1 sms)     3553 views       Love

more Love SMS Messages

Ek pal ki ye baat nahi,
do pal ka ye sath nahi,
waise to zindgi ek safar si ban gai hai mere liye,
par wo safar hi kya jisme apka sath nahi.
Masroof hai din raat usy wakat kahan hai
wo muj sy kary bat usy wakat kahan hai
betabi-e-dil ka usy andaza kahan hai
samjy mery jazbat usy wakat kahan hai
Gulshan ki tarah muje mehkaya karo tum
Din dhal jaye to raat ki rani ban jaya karo tum
Muje Tanhaion say bohat khouf aata hay
R kuch nahi to mera saya hi ban jaya karo tum
Tera Firaq muje khud say b begana karta hay
Khawab main b na apna daman churaya karo tum
Socha yad na karke thoda tadpaye unko,
kisi aur ka naam lekar jlaye unko.
Par koi chot unko lagi to dard hame hoga,
ab koi ye bataye k kis tarah satayein unko.
Best ever quote in "LOVE"
Some say
"Always Rremember Me"
Some Say
"Never 4get me"


But I Will Say..
"4get Me if U Really Can!"
The day will come when you''ll be mine
But I''ll just wait till that time
If I have to wait forever, that''s what I''ll do
Cause I cant live my life without you
True Poets Don''t Write

Their Thoughts With A Pen...

They Release The Ink That Flows

From Within Their Heart.
If You Are Ever Going To Love Me,
Love Me Now, While I Can Know
The Sweet And Tender Feelings
That From True Affection Flow
I have liked many but loved very few.yet no-one has been as sweet
as u.I"d stand and wait in the worlds longest queue.just for the
pleasure of a moment with u
Apni Najron se unki Najren milni chahiye....
unke pyare se chehre pe ek khoobsurat si muskan hona chahiye....
log kehte hain, mujhe usi ke liye jeena chahiye...
usi ke Liye Marna Chahiye.....
ab toh mujhe bhi lagta hai yaaron is dil ke liye ek dilbar hona chahiye.....
red is 4 blood,blood is 4 heart ,heart is 4 love,love is 4 u and ur 4 me
my eyes are blind without yur eyes t see,just like a rose without colour,so always be in my life.....